kol tepalai proto ribų intervale keičiami bei neužtrunka tas pakeitimas po itin sunkių eksploatavimo sąlygų, tas dėvėjimasis nėra toks pastebimas, kol dar yra aktyvūs priedai katrie tvarkosi su rūgštimis, oksidacija ir t.t.
taigi sakysim kokybiškesni tepalai šių priedų turi kiek daugėliau nei prasti, ane

klausimas tik kiek koks tepalas jų turi. o čia jau ir prasideda pasakos..
kitas reikalas jei pasikišęs tepalo filtras bypassins nefiltruotą tepalą (įmanomas variantas, sakysim žiemą dėl sustingimo) tai ir turėsim prasuktus indėklus jei tik koks šūdas įšoks į juos. tereikės tik smagiau užspaust.
jei man tektu dėl kažkokių priežasčių ilgiau sukti tą patį tepalą, bent jau pasikeisčiau filtrą.
bet apskritai manau problemų turi tie, kam variklis linkęs perkaisti arba dėl termostato būna per šaltas, dar kokia tarpinė aušinimo skystį pučia į tepalą, anas ten pavirsta vandeniu, o tada ir prasideda, kad ir brangiausias buvęs tepalas užsivelia..
bet esant eiliniu draiveriu nereik užsiimti pornografija ir žiūrint į tepalo bačką jausti kaip jis santykiauja su variklio sienelėm..
nepriklausomai nuo mūsų nusiteikimo jie savo darbą atliks, bet variklyje yra ne tik tepalas, bet ir n kitų faktorių.