Autorius Tema: Tepalai ir viskas apie juos:  (Skaityta 298488 kartus)

Neprisijungęs Assassin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 543
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #360 Įrašytas: 2013-01-24 00:33 »
Atsakyk man i klausima, tu keiti dezes ir variklio tepalus vienu metu. Liuks! O kodel nekeiti vairo stiprintuvo tepalo kartu? O dar yra ausinimo skystis, nuo kurio priklauso vandens pompos tepimas ir vidaus apsauga nuo korozijos, kodel jo nekeiti kartu? Ir nepamirskime pamineti stabdziu skysti - jo keitimo intervalas kaip ir antifrizo ir greiciu dezes tepalo.

Del liqui moly kalbek su vienu is sios temos komentatoriu - karoliu.


Žinoma, kad galiu atsakyti. Keičiu tokiu pat intervalu. Tiesiog pastaruosius, kuriuos Jūs minėjote, perku rekomenduojamas auto dalių parduotuvės.
Buvo -Alfa Romeo 156 2.4JTD chip 120kW.Black.
Alfa Romeo 156 1.9JTD Black.
Alfa Romeo 156 2.4JTDM `04 Black. </3
Alfa Romeo Crosswagon Q4
Yra- Ir vėl Alfa Romeo Crosswagon Q4 <3
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTDm TI.

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #361 Įrašytas: 2013-01-24 01:52 »
Atsakyk man i klausima, tu keiti dezes ir variklio tepalus vienu metu. Liuks! O kodel nekeiti vairo stiprintuvo tepalo kartu? O dar yra ausinimo skystis, nuo kurio priklauso vandens pompos tepimas ir vidaus apsauga nuo korozijos, kodel jo nekeiti kartu? Ir nepamirskime pamineti stabdziu skysti - jo keitimo intervalas kaip ir antifrizo ir greiciu dezes tepalo.

Del liqui moly kalbek su vienu is sios temos komentatoriu - karoliu.


Žinoma, kad galiu atsakyti. Keičiu tokiu pat intervalu. Tiesiog pastaruosius, kuriuos Jūs minėjote, perku rekomenduojamas auto dalių parduotuvės.

Ta prasme keiti kartu su variklio, deze tepalais ir antifirza, v/s tepala ir stabdziu skysti ar keiti kaip rekomenduoja - kas pora metu?

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #362 Įrašytas: 2013-01-24 08:31 »
Jei jau pinigai tokioms prekėms neturi didelės įtakos, siūlyčiau imti http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_1306.html?OpenDocument&land=DE

O dėl kokybės ir dėl ko reikėtų imti būtent L-M o ne tarkim tavo minėtus Red-Line... Na, tiesa pasakius, aš esu prastas pardavėjas, nemoku burt ir meluot, tipo "oj oj oj kokie mano geri, o va tavo nelabai geri. Todėl mokės po 20 Lt extra už litrą, nes vien jau įpakavimas to vertas"... Čia yra bull-shit.
Man kai restauravo turbiną, liepė kartu ir tepalus pasikeisti. Sakiau jokių bėdų, jamam, keičiam, bet sakiau, kad būtų TIK L-M tepalai. Meistras pasakė, kad jie tokius ir naudoja. Tik aišku jie man supirdolino vienus brangiausių... :angry: Bet esu pilnai patenkintas.
Prieš tai turėtam 2.0 TS jau nupirkus buvo pakeisti tepalai į, kaip sakė pardavėjas "kažkokius". Bet nusprendžiau, kad "kažkokie" tepalai geriau tegul tepa kibiro dugną, o motorą - L-M su molibdenu. Kas gerai, kad tepalas su molibdenu tai yra, kad jis tikrai užtildo visus pašalinius garsus. Pas mane 2.0 motorui jau po truputį buvo pradėjęs girdėtis variatoriaus darbas. Gal po 2k km variatoriaus jau nebesigirdėjo. Aišku, tepalui dėvintis, tas garsas po truputį grįžo, bet tikrai nebuvo toks, kai jau būna gatavas variatorius.

Aš, asmeniškai stengiuosi naudoti tik tai ką žinau ir kas patikrinta. Nes jau ne kartą įsitikinau, kad bandymai po to brangiau kainuoja, negu jau išbandytas reikalas.

Beje, Benas (TECHNO) jei gerai pamenu dabar vien tik su L-M tepalais važinėja ir labai patenkintas. Ankščiau, kol dar dirbau UAB Autopsa, kurie yra, jei neklystu oficialus L-M atstovas Lietuvoj, pirkdavo tepalus ir kt per mane. Paskutiniu metu imdavo jau iškarto po 10 litrų tepalo.
Jei pirksi L-M - žiūrėk, kad importuotojas būtų UAB AUTOPSA. Dėl kitų importuotojų, kurie galbūt irgi vežasi šitą produkciją nieko negaliu pasakyti. Autopsa veža tiesiai iš Vokietijos gamyklos.

Ačiū už dėmesį.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #363 Įrašytas: 2013-01-24 09:46 »
...o motorą - L-M su molibdenu. Kas gerai, kad tepalas su molibdenu tai yra, kad jis tikrai užtildo visus pašalinius garsus....

draugelis visad pildavo lm su mos2 tepalus. ne tik sau bet ir kitiems. Per keitima pastebejo kad atrabotke bega su 'zirniais'. pasieme kita masina su tais paciais lm mos2, tas pat..
dabar nebepila, o ka pila nezinau ir neidomu, bet faktas kad jei pasigirciau susipyles lm mos2, tai jis man draugiskai pasiulytu pasikeist tepalus...  (ir nebutinai pas ji)

taip kad turekit du atsiliepimus apie lm mos2 - vieniems tai ambrozija deiviskoji o kitiem blogiau uz atrabotke.

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #364 Įrašytas: 2013-01-24 09:55 »
...o motorą - L-M su molibdenu. Kas gerai, kad tepalas su molibdenu tai yra, kad jis tikrai užtildo visus pašalinius garsus....

draugelis visad pildavo lm su mos2 tepalus. ne tik sau bet ir kitiems. Per keitima pastebejo kad atrabotke bega su 'zirniais'. pasieme kita masina su tais paciais lm mos2, tas pat..
dabar nebepila, o ka pila nezinau ir neidomu, bet faktas kad jei pasigirciau susipyles lm mos2, tai jis man draugiskai pasiulytu pasikeist tepalus...  (ir nebutinai pas ji)

taip kad turekit du atsiliepimus apie lm mos2 - vieniems tai ambrozija deiviskoji o kitiem blogiau uz atrabotke.

Tikrai nedrįstu ginčytis. Tebūnie. Man patiko, dar kažkam patiko - viskas liuks. Tau ir tavo draugui nepatiko - irgi argumentas, irgi liuks.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs neerkaas

Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #365 Įrašytas: 2013-01-24 10:51 »
...o motorą - L-M su molibdenu. Kas gerai, kad tepalas su molibdenu tai yra, kad jis tikrai užtildo visus pašalinius garsus....

draugelis visad pildavo lm su mos2 tepalus. ne tik sau bet ir kitiems. Per keitima pastebejo kad atrabotke bega su 'zirniais'. pasieme kita masina su tais paciais lm mos2, tas pat..
dabar nebepila, o ka pila nezinau ir neidomu, bet faktas kad jei pasigirciau susipyles lm mos2, tai jis man draugiskai pasiulytu pasikeist tepalus...  (ir nebutinai pas ji)

taip kad turekit du atsiliepimus apie lm mos2 - vieniems tai ambrozija deiviskoji o kitiem blogiau uz atrabotke.
apie mos2 man irgi teko isgirst ir skaityt liudnu pasaku

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #366 Įrašytas: 2013-01-24 10:54 »
Tepalus kesti reikia. Juolab, kad jie nėra tokie brangūs. Kas 9-10 tūkst. kečiu visus filtrus ir variklių bei greičio dėžės tepalus. Čia jau beveik, ką gali dėl automobilio padaryti. Plovimas ir salono valymas nesiskaito. Pilu Selenia sintetinius tepalus, rekomenduojamus gamintojo.

O kam greiciu dezes tepala keiti taip daznai? jis 60k-150k turi laikyti...

P.S. tas mos2 tai idomus, is bakelio jau atrodo kaip "atrabotke" :D as pyliausi kazkada 5w30, tai kompensatoriai kala, perskystas jis audzei, dabar su mos2 vazineju ir vargo nematau, jokiu granuliu ir t.t. Pasiulykite savo draugam geresnius filtrus isigyti, kai voztuvai uzlinksta papigeiskuose, tai ne tik granules gali isbegti :) As idomumo delei perpjoviau kelis, MANN, FILTRON ir KNECHT, Filtronas slamstu slamstas, MANN geriau, bet geriausiai is siu triju pasirode KNECHT, aisku ju ir kaina didesne, bet ne simtinemis ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-01-24 10:58 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Assassin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 543
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #367 Įrašytas: 2013-01-24 11:08 »
Tepalus kesti reikia. Juolab, kad jie nėra tokie brangūs. Kas 9-10 tūkst. kečiu visus filtrus ir variklių bei greičio dėžės tepalus. Čia jau beveik, ką gali dėl automobilio padaryti. Plovimas ir salono valymas nesiskaito. Pilu Selenia sintetinius tepalus, rekomenduojamus gamintojo.

O kam greiciu dezes tepala keiti taip daznai? jis 60k-150k turi laikyti...

P.S. tas mos2 tai idomus, is bakelio jau atrodo kaip "atrabotke" :D as pyliausi kazkada 5w30, tai kompensatoriai kala, perskystas jis audzei, dabar su mos2 vazineju ir vargo nematau, jokiu granuliu ir t.t. Pasiulykite savo draugam geresnius filtrus isigyti, kai voztuvai uzlinksta papigeiskuose, tai ne tik granules gali isbegti :) As idomumo delei perpjoviau kelis, MANN, FILTRON ir KNECHT, Filtronas slamstu slamstas, MANN geriau, bet geriausiai is siu triju pasirode KNECHT, aisku ju ir kaina didesne, bet ne simtinemis ;)

Nieko nepaaiškėjo. Žodžiu. Liqui-Moly ne visada pasiteisina kaip supratau, o apie gan brangius Red Line niekas nieko nepasakė.

Dėl greičių dėžės. Su meistrais kalbėjau. Sakė, kad dėžės jeigu tokios pat 6iabėgės kaip ir senajai 166 2.4JTD tai jų reakciją į rečiau keičiamus tepalus yra piktesnė. Neva ne vieną tvarkė jau, keitė. Todėl sakė, kad jei pinigėlių negaila- galima keisti ir dažniau. Užtat dėžė mano bent jau dabar veikia tai kaip iš pasakos. :)
Buvo -Alfa Romeo 156 2.4JTD chip 120kW.Black.
Alfa Romeo 156 1.9JTD Black.
Alfa Romeo 156 2.4JTDM `04 Black. </3
Alfa Romeo Crosswagon Q4
Yra- Ir vėl Alfa Romeo Crosswagon Q4 <3
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTDm TI.

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #368 Įrašytas: 2013-01-24 12:01 »
Uzsipilk H2O ir pavazinek pusmeti. Pamatysi kas pasidarys sistemoje. Turejau viena masina is italijos, vaziuota ant vandens buvo - spalva buvo kaip vandens ir korozijos misinys, ko pasekoje - prakiuro radiatorius, pradejo leisti antifriza i lauka viena is variklio galvu ir galiausiai bevaziuojant vandens pompa ne tai, kad pradejo leisti, o nuo supuvimo nuluzo visai skivas ir skytis is sistemos isbego per keleta sekundziu :) Negana to, sistema plauta, valyta buvo, o uzpilus naujo antifrizo - vistiek jis pajuodavo, po to pakeiciau po metu dar karta - vistiek spalva buvo netokia skaidri kaip turi buti.

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #369 Įrašytas: 2013-01-25 15:23 »
skaičiau,skaičiau...
viena mintis:"velniai rautų!... ,vyrai baikit shūdą malt..." kas norit galit keistis tepalus kasdien,niekas niekam čia nieko neperša,bet ar atrodyčiau protingai, tarkim parašęs,kad perku baldus brangius ir kūrenu juos vietoj malkų.ar gali būti protinga bereikalingas pinigų mėtymas?prisideginėkit cigarus dolcų banknotais...
tepalai geri kas 15-20kkm,dėžėj kas 60-80kkm,kitus skystimus galima patikrint ir keisti pagal tai,sutaupytus pinigėlius skirkit ten kur tikrai jų reik.
p.s. dar kilo vienas klausimas.kas gali paaiškint,kuri aušinimo pompos vieta tepama skysčiu.sparnuotė turi teptis ar korpuso vidus?kad korozijos nekeltų tai taip,bet kažkoks "tepimas" kad suktųsi ilgiau tai nžn? eiliniai triukai pardavėjų.gal kažko nežinau.
tepa vadinama fibra, ta vieta kur sandarina besisukdama, kad vanduo nepatektu i guolius ir lauka. Jau pastebejau ant 2 masinu, kad uzpylus vandeni, gana greitai pompa pradeda leist. Viena darbe buvo, prakiuro slanga kely, pasikeite, o kad pigiau butu uzpyle vandens. Po puses metu pompai aut. Mano 164 tas pats, radijatoriaus neradau vasara, uzpyliau vandeniu. Ant ziemos ne tik radijatoriu teko keist bet ir pompa. O daugiau tai pofig, vandeni zinoma reikia pilt minksta, tai nebus jokiu ten baisiu rudziu. gerais tarybiniais laikais kaip tik "antifrizas" varikliu galvas suesdavo ;D
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda