Autorius Tema: Tepalai ir viskas apie juos:  (Skaityta 298486 kartus)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #310 Įrašytas: 2011-01-31 21:31 »
Ne, bet paklausiu, siaip naudoju meguin po pokalbio su zazu ir nesiruosiu keisti :)

Paklausk kur gauti ESSO tepalu geru, siaip atstovas tiesioginis turi, bet kaip zinoti kad ten nepadielka?  :)

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #311 Įrašytas: 2011-01-31 22:05 »
Gal koks ismanantis zmogus pasakys kuo is esmes skiriasi 5w40 ir 5w30 tepalai. Galvoju i 2.5td traktoriu uzpilt pilna sintetika is Castrol serijos. Ziuriu kaina lyg ir panasi, tai dabar nezinau ka pasirinkt. :)

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #312 Įrašytas: 2011-01-31 22:47 »
Gal koks ismanantis zmogus pasakys kuo is esmes skiriasi 5w40 ir 5w30 tepalai. Galvoju i 2.5td traktoriu uzpilt pilna sintetika is Castrol serijos. Ziuriu kaina lyg ir panasi, tai dabar nezinau ka pasirinkt. :)
0w 5w 10w dar galima iš lempos svaigt, bet sekantis skaičiukas iš esmės skiriasi tuo, kad 30 bus kur kas skystesnė, nei 40, ir jei variklis tam nepaskaičiuotas... nesu didelis ekspertas praktikoj, bet manau su 5w30 turėsi problemų su spaudimu, greitesniu dilimu, perkaitimu, valgys alyvą, sunksis... na gal čia per stipriai pasakyta, bet.. :D

beje, castrol, shell ir liqui molly visi savo puslapį rekomenduoja 155 2.5TD - 5w40/10w40 :)
žodžiu kaina dar ne viskas :D
bo ir 0w20 greit kas susigundys :)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-01-31 22:51 sukūrė niaugi »
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #313 Įrašytas: 2011-01-31 23:49 »
Dekui, niaugi  ;)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #314 Įrašytas: 2011-02-01 09:23 »
5w30 yra skirtas dugiau naujesniems varikliams, su nedidele rida. Tavo 2.5 TD geriausias variantas butu 5W40 arba 10W40. Dar gali bandyt 10W50, vanagiux'as turi patirties su tokiu tepalu... O gamintojas jau pagal nora ir pinigines stori ;)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #315 Įrašytas: 2011-02-01 15:10 »
5w30 yra skirtas dugiau naujesniems varikliams, su nedidele rida. Tavo 2.5 TD geriausias variantas butu 5W40 arba 10W40. Dar gali bandyt 10W50, vanagiux'as turi patirties su tokiu tepalu... O gamintojas jau pagal nora ir pinigines stori ;)

10W50 - geriau tuo, kad pavarinejus varikli rimciau (iki ribotuvo ir pan.) nesuskysteja taip kaip W40 ar tuo labiau W30. 2.5 TD - pats geriausias variantas 10W40, nu dar galima 10W50, daugiau nieko, maniske ant 10W40 atvazinejo 4 metus (apie 100000km), jokiu bedu, piliau Mobil, siaip patariu naudoti tik mobil, castrol, liqui moly.

Neprisijungęs ViR2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 159
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
    • TUKa
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #316 Įrašytas: 2011-02-10 14:03 »
jei pavarynejus suskysteja ir nori keist tepala i klampesni, vadinas ieskai bedu, kaip gydyt simptomus, bet ne liga :)

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #317 Įrašytas: 2011-02-10 16:48 »
jei pavarynejus suskysteja ir nori keist tepala i klampesni, vadinas ieskai bedu, kaip gydyt simptomus, bet ne liga :)

tai kad alyvos tokios cheminės sąvybės, jos visos skystėja kaitinant (žinoma vėstant vėl stingsta), tik manau kad varinėjimas vien ties `redline` nėra standartinis variklio eksploatavimas, tai ir diskutuot nėra ką `mum eiliniam`.
didesnės apsukos visad užkels temp virš 100 laipsnių, va tada ir prireiks SAE50/60 alyvų (jei variklis paskaičiuotas ant SAE40).
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Steponas

Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #318 Įrašytas: 2011-02-10 21:50 »
jei pavarynejus suskysteja ir nori keist tepala i klampesni, vadinas ieskai bedu, kaip gydyt simptomus, bet ne liga :)

tai kad alyvos tokios cheminės sąvybės, jos visos skystėja kaitinant (žinoma vėstant vėl stingsta), tik manau kad varinėjimas vien ties `redline` nėra standartinis variklio eksploatavimas, tai ir diskutuot nėra ką `mum eiliniam`.
didesnės apsukos visad užkels temp virš 100 laipsnių, va tada ir prireiks SAE50/60 alyvų (jei variklis paskaičiuotas ant SAE40).
i
kiekvienam savo, sportui — viena, i baznycia — kita ;D
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #319 Įrašytas: 2011-02-10 22:03 »
jei pavarynejus suskysteja ir nori keist tepala i klampesni, vadinas ieskai bedu, kaip gydyt simptomus, bet ne liga :)

tai kad alyvos tokios cheminės sąvybės, jos visos skystėja kaitinant (žinoma vėstant vėl stingsta), tik manau kad varinėjimas vien ties `redline` nėra standartinis variklio eksploatavimas, tai ir diskutuot nėra ką `mum eiliniam`.
didesnės apsukos visad užkels temp virš 100 laipsnių, va tada ir prireiks SAE50/60 alyvų (jei variklis paskaičiuotas ant SAE40).
i
kiekvienam savo, sportui — viena, i baznycia — kita ;D

taip ir kaitalioji, ar i baznycia "skersas" atvarai? ;D
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"