Jei jau pinigai tokioms prekėms neturi didelės įtakos, siūlyčiau imti
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/de_1306.html?OpenDocument&land=DEO dėl kokybės ir dėl ko reikėtų imti būtent L-M o ne tarkim tavo minėtus Red-Line... Na, tiesa pasakius, aš esu prastas pardavėjas, nemoku burt ir meluot, tipo "oj oj oj kokie mano geri, o va tavo nelabai geri. Todėl mokės po 20 Lt extra už litrą, nes vien jau įpakavimas to vertas"... Čia yra bull-shit.
Man kai restauravo turbiną, liepė kartu ir tepalus pasikeisti. Sakiau jokių bėdų, jamam, keičiam, bet sakiau, kad būtų TIK L-M tepalai. Meistras pasakė, kad jie tokius ir naudoja. Tik aišku jie man supirdolino vienus brangiausių...
Bet esu pilnai patenkintas.
Prieš tai turėtam 2.0 TS jau nupirkus buvo pakeisti tepalai į, kaip sakė pardavėjas "kažkokius". Bet nusprendžiau, kad "kažkokie" tepalai geriau tegul tepa kibiro dugną, o motorą - L-M su molibdenu. Kas gerai, kad tepalas su molibdenu tai yra, kad jis tikrai užtildo visus pašalinius garsus. Pas mane 2.0 motorui jau po truputį buvo pradėjęs girdėtis variatoriaus darbas. Gal po 2k km variatoriaus jau nebesigirdėjo. Aišku, tepalui dėvintis, tas garsas po truputį grįžo, bet tikrai nebuvo toks, kai jau būna gatavas variatorius.
Aš, asmeniškai stengiuosi naudoti tik tai ką žinau ir kas patikrinta. Nes jau ne kartą įsitikinau, kad bandymai po to brangiau kainuoja, negu jau išbandytas reikalas.
Beje, Benas (TECHNO) jei gerai pamenu dabar vien tik su L-M tepalais važinėja ir labai patenkintas. Ankščiau, kol dar dirbau UAB Autopsa, kurie yra, jei neklystu oficialus L-M atstovas Lietuvoj, pirkdavo tepalus ir kt per mane. Paskutiniu metu imdavo jau iškarto po 10 litrų tepalo.
Jei pirksi L-M - žiūrėk, kad importuotojas būtų UAB AUTOPSA. Dėl kitų importuotojų, kurie galbūt irgi vežasi šitą produkciją nieko negaliu pasakyti. Autopsa veža tiesiai iš Vokietijos gamyklos.
Ačiū už dėmesį.