Autorius Tema: Tepalai ir viskas apie juos:  (Skaityta 306847 kartus)

Neprisijungęs Tadas155

Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #330 Įrašytas: 2011-03-16 22:27 »
Papirkau siandien 11 litru tokio aliejaus: Meguin Syntech Premium Diesel 10W-40, sutepsiu jtd'eskes  :)

As praejusia vasara toki naudojau, ziemai pasirinkau 5W40 ;)

Jei nepaslaptis ir prisimeni, kokia kaina litro? (10w40)  :smilie:
neturiu alfos.

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #331 Įrašytas: 2011-03-16 22:30 »
Nelabai, tanagros kaina -15% :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #332 Įrašytas: 2013-01-22 01:29 »
Prikeliu viena sena tema, neveltui. Teko girdeti is vieno profesoriaus labai idomu dalyka, zmogus tikrai nera abejotinos reputacijos, profesiorius. Tema buvo apie tepalus. Prasidejo nuo kalbu apie tai koki pilti tepala i vienoki ar kitoki varikli ir pan. Jis pats kiek zinau lietuvoje turi imone, kuri gamina kazkokias plastikines detales naujiems audi, mercedes, bmw automobiliams. Zodziu esme buvo, ka, pilti, kas kiek ir pan. Jo buvo pareiskimas tvirtas - TEPALUS KEISTI NERA JOKIOS BUTINYBES. Variklio tepalo keitimas jo teigimu yra tiesiog naftos magnatu ispustas reikalas, norit uzdirbti daugiau pinigu. Buvo Vokietijoje daromas ekperimentas - paimtos dvi visiskai naujos masinos ir vienai keiciami tepalai taip kaip priklauso, o kitai visiskai nekeiciama, tik dapilama reikalui esant, rezultatas buvo toks, kad po 300 000km isardzius abieju automobiliu variklius nebuvo jokio skirtumo, sudile motorai buvo vienodai. Kazkaip nuskambejo man viskas tragiskai nepatikimai, nu bet gincitis neturiu teises pagal savo ir jo mokslini lygi ;D Apie greiciu dezes tepala, tai pasakymas buvo vienas - pazeti jo lygi ir apie keitimas net negalvoti niekada - ten tepalas amzinas :) labai nusistates pries Castrol tepalus - sake baisiausia padielka yra jo, nes didziausia kaina. Sake jei labai bijai - pasikeisk tepalus, kai nusipirkai masina ir daugiau apie tai negalvoti, vaziuoti ir tik lygi pasitikrinti ;)

Cia vienas buvusio Castrol vadovo pareiskimas, kad tepalu keisti nereikia:
http://www.autogidas.lt/straipsnis/ar-keisti-alyva-2995.html

Kazkaip perskaites sita dalyka pries kelis metus galvojau - kas per nesamone, bet kai tai isgirsti tai ir netolimos aplinkos, tai susimastai :) Idomu kiek tikri tokie pareiskimai, bandymai, gal tikrai keisti tepalu neverta :D darbinei masinai caddy 1.9 keisdavau kas ~50k km 10w40 pacius pigiausius (Elite berods) ir vaziuodavo puikiai, jokio tepalo deginimo, o rida buvo virs 300k km, spidometras nors ir elektroninis, bet ties 299 999km persiverte i 0km :) idomu kaip toks eksperimentas pavyktu ant kokio TS ar JTS motoro? :smilie:
« Paskutinį kartą keitė: 2013-01-22 01:33 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs montezumijus

Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #333 Įrašytas: 2013-01-22 09:07 »
Briedas visiškas. Suabejočiau tokio "profesoriaus" kompetencija.
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs Steponas

Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #334 Įrašytas: 2013-01-22 09:20 »
Briedas visiškas. Suabejočiau tokio "profesoriaus" kompetencija.
visiskai pritariu!
Nes.. o kaip tepalo savybiu prastejimas, suodziu kaupimasis ir visi kiti dalykai?
Kad zmogus turi profesoriaus mokslini laipsni, tai dar nieko nepasako apie jo zinias tam tikrose srityse :)
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #335 Įrašytas: 2013-01-22 09:28 »
Kad zmogus turi profesoriaus mokslini laipsni, tai dar nieko nepasako apie jo zinias tam tikrose srityse :)

Arba tiesiog turi kažkokį įsitikinimą ir tiek. Aš asmeniškai tikrai nedaleisčiau varikliui veikti ant 100k ir daugiau atidirbusios atrabotkės arba kisieliaus pavadinimu "naujas puslitris tepalo + 5 litrai atrabotkės".
Dar vienas niuansas... Jei jau sugalvojai keisti tepalą, tai nereikia pirkti naujo tepalo, užtenka iš kokio traktoriaus išleisti atrabotkę ir mauti į motorą.
Kažkaip nesiderina man šitie dalykai...
Ir dar įdomu, kam tada iš gamyklos išvažiuoja mašinos su nauju tepalu... Atsakyti nebūtina.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #336 Įrašytas: 2013-01-22 11:22 »
Absurdas, žurnalas ,,Za ruliom,, darė analogišką bandymą su keliais tepalų gamintojais. Čia pernai etų numeryje ir nustatinėjo tepalo parametrus laboratorijoje prieš bandymą ir po. Tai nustatė, kad tepalus keist tikrai reikia nes dalies bandomų tepalų parametrai stiprai suprastėjo.
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #337 Įrašytas: 2013-01-22 11:29 »
Va radau.
http://www.zr.ru/content/articles/499219-vybirajem_maslo_5w40/
Skaitau šį žurnalą daug metų , ko gero kompetetingesnio nežinau. Apie lietuvių automobilinę spaudą patyliu. Nuomonę,kad tepalų keisti nereikia, motyvuojant,kad tai buržujų išmislas tai prilyginčiau posakiui,kad ir dantų valyt nereikia.
« Paskutinį kartą keitė: 2013-01-22 11:32 sukūrė Paulius »
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #338 Įrašytas: 2013-01-22 12:24 »
Man atrodo, jog tepalus keisti tikrai reikia, ir kuo daugiau nuvažiavęs variklis - tuo dažniau, nes atsiranda laisvumai, visokios nuosedos patenka ir kaupiasi, kur neturėtų. Tačiau gamintojo numatytas keitimo grafikas ir taip turėtų būti numatytas su atsarga naujam varikliui, tai senam varikliui keisti reiktų tada, kada parašyta :)
Pats turėjau dujintą auto, tai po 10 tūkst km, tepalai tikrai atrodė kaip ką tik įpilti, - skaidrūs gintarinės spalvos. Belieka galvoti, jog dujos kaip kuras tikrai yra švaresnis, nei benzinas.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs Assassin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 543
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #339 Įrašytas: 2013-01-22 16:12 »
Tepalus kesti reikia. Juolab, kad jie nėra tokie brangūs. Kas 9-10 tūkst. kečiu visus filtrus ir variklių bei greičio dėžės tepalus. Čia jau beveik, ką gali dėl automobilio padaryti. Plovimas ir salono valymas nesiskaito. Pilu Selenia sintetinius tepalus, rekomenduojamus gamintojo.
Buvo -Alfa Romeo 156 2.4JTD chip 120kW.Black.
Alfa Romeo 156 1.9JTD Black.
Alfa Romeo 156 2.4JTDM `04 Black. </3
Alfa Romeo Crosswagon Q4
Yra- Ir vėl Alfa Romeo Crosswagon Q4 <3
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTDm TI.