Autorius Tema: Tepalai ir viskas apie juos:  (Skaityta 306862 kartus)

Neprisijungęs Steponas

Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #320 Įrašytas: 2011-02-10 22:14 »
variantas nr 2 ;D ir pilu paprasta 5w40 shella ;D
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs ViR2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 159
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
    • TUKa
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #321 Įrašytas: 2011-02-11 13:57 »

tai kad alyvos tokios cheminės sąvybės, jos visos skystėja kaitinant (žinoma vėstant vėl stingsta), tik manau kad varinėjimas vien ties `redline` nėra standartinis variklio eksploatavimas, tai ir diskutuot nėra ką `mum eiliniam`.
didesnės apsukos visad užkels temp virš 100 laipsnių, va tada ir prireiks SAE50/60 alyvų (jei variklis paskaičiuotas ant SAE40).

Varikliai paprastai yra paskaiciuojami taip jog, virs 110c ribos tepalas nepereina, o jei pereina, tuomet blogas arba uzhsikimshes aushinimas. O renkantis didesnio klampumo tepala paprasciausiai del sumazejusios trinties jis prasciau teps varikli ir net jei bus kelesdesimt sekundziu didesne temp. tuomet "apsaugotas" variklis neatpirks tos zalos kuria sukurs klampesnis tepalas esant jam saltam. O paprastai varikliui zala didziausia yra butent tada, kada jis saltas, o ne kada karstas. Kaip manot ish kur gimsta visokie mistiniai eksperimentai "be tepalo 1000km"? ;)

Fizika...

Beje, kaip manai kokia klampa D1 driftinge naudojama? ;) pasufleruosiu 0w...

Tas isitikinimas, kad senam varikliui reikia klampesnio tepalo irgi yra blefas. Senas variklis klampesnio maziau sunaudoja, del storesnes pleveles, kuri susidaro tap isdilusiu daliu ir kompensuoja pavirsiaus nudilima dalinai. Taciau, dar labiau paspartina variklio irima ;)

As apskritai labai nemegstu tepalau klampesniu nei 0w40. Geriau man siek tiek ju sudegins, bet uztat variklis sveikesnis bus :)

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #322 Įrašytas: 2011-02-12 08:05 »
ViR2 nuostabus rašinys, daugiau tokių nušvitimų šioj padangėj.
0w idealus variantas, tiek kad kaina lemiamas veiksnys. bet jei myli, tai negaila juk  ;D

paskutiniu metu kai tik užsikūrus laukia greitkelis, tenka 5 bėgiu ant 80 lėkti, apsukos apie 2500, va čia manau ir duodu varikliui darbo, jis tai dar šaltas šaltas... nors tolygus greitėjimas manau taipogi gretina ir alyvos šilimą.
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs ViR2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 159
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
    • TUKa
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #323 Įrašytas: 2011-02-15 08:22 »
Del darbines temp. pasiekimo greicio tai niuonsas tame, jog uzvest ir laikyt uzvesta apsimoka tik labai trumpam, tai yra nedaugiau minutes ir tik tam, kad tepalas tinkamai issivaiksciotu po varikli ir visos dalys butu suteptos. Poto 1 km nuriedejus antru begiu ant 1500rpm tepalas buna pasiekes tokia temp, kad galetu normaliai buti eksplotuojamas.


Neprisijungęs ade

Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #324 Įrašytas: 2011-02-17 20:01 »
Kuri greiciu dezes alyva aukstesnes klases: API GL 4, ar API GL 5?
Niekaip nerandu teisingo ats.
Buvo: Audi C4 2.6
         AR166 2.4JTD
Yra:   Chrysler 300C 3.0CRD

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #325 Įrašytas: 2011-02-21 11:40 »
Kuri greiciu dezes alyva aukstesnes klases: API GL 4, ar API GL 5?
Niekaip nerandu teisingo ats.

ziurek ko reikalauja gl4 ar gl5 ir ziurek kad tai butu ant pakuotes.
http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=24598.0
« Paskutinį kartą keitė: 2011-02-21 11:42 sukūrė Ciudikas »

slepsnys

  • Svečias
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #326 Įrašytas: 2011-03-14 11:49 »
Gal kas galėtų pakomentuoti kokio lygio yra šita transmisinė alyva, puslapyje yra priedas su techninėmis specifikacijomis, tačiau aš jų nesuprantu.., galvoju pilti į savo 156 2,4 JTD? :)

http://fosser.weebly.com/syn-75w-90-gl5.html

Neprisijungęs Renco

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 384
  • Karma: +2/-0
  • CHF 747 JBC 949
    • Žiūrėti profilį
    • picasaweb.google.com
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #327 Įrašytas: 2011-03-15 22:48 »
http://www.valvolineeurope.com/english/lubricant_advisor

Va jum, kolegos, nuorodėlė su rekomendacijomis. Gal kai kam padės apsispręsti  ;) Susiveskit savo auto duomenis ir tiek
Buvo: Nissan Sunny '93; 1.4. 6 metai.
          Skoda Felicia '97; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          Honda Civic 4'th gen. '91; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          AR 156; '98; 2l T-SPARK; zalia. 8,5m R.I.P. (infarktas)
Yra:    AR 164; '93; 3l V6 24V;

Neprisijungęs Tadas155

Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #328 Įrašytas: 2011-03-16 21:40 »
Papirkau siandien 11 litru tokio aliejaus: Meguin Syntech Premium Diesel 10W-40, sutepsiu jtd'eskes  :)
neturiu alfos.

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #329 Įrašytas: 2011-03-16 22:22 »
Papirkau siandien 11 litru tokio aliejaus: Meguin Syntech Premium Diesel 10W-40, sutepsiu jtd'eskes  :)

As praejusia vasara toki naudojau, ziemai pasirinkau 5W40 ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?