tai kad alyvos tokios cheminės sąvybės, jos visos skystėja kaitinant (žinoma vėstant vėl stingsta), tik manau kad varinėjimas vien ties `redline` nėra standartinis variklio eksploatavimas, tai ir diskutuot nėra ką `mum eiliniam`.
didesnės apsukos visad užkels temp virš 100 laipsnių, va tada ir prireiks SAE50/60 alyvų (jei variklis paskaičiuotas ant SAE40).
Varikliai paprastai yra paskaiciuojami taip jog, virs 110c ribos tepalas nepereina, o jei pereina, tuomet blogas arba uzhsikimshes aushinimas. O renkantis didesnio klampumo tepala paprasciausiai del sumazejusios trinties jis prasciau teps varikli ir net jei bus kelesdesimt sekundziu didesne temp. tuomet "apsaugotas" variklis neatpirks tos zalos kuria sukurs klampesnis tepalas esant jam saltam. O paprastai varikliui zala didziausia yra butent tada, kada jis saltas, o ne kada karstas. Kaip manot ish kur gimsta visokie mistiniai eksperimentai "be tepalo 1000km"?

Fizika...
Beje, kaip manai kokia klampa D1 driftinge naudojama?

pasufleruosiu 0w...
Tas isitikinimas, kad senam varikliui reikia klampesnio tepalo irgi yra blefas. Senas variklis klampesnio maziau sunaudoja, del storesnes pleveles, kuri susidaro tap isdilusiu daliu ir kompensuoja pavirsiaus nudilima dalinai. Taciau, dar labiau paspartina variklio irima

As apskritai labai nemegstu tepalau klampesniu nei 0w40. Geriau man siek tiek ju sudegins, bet uztat variklis sveikesnis bus
