Autorius Tema: Tepalai ir viskas apie juos:  (Skaityta 298341 kartus)

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #110 Įrašytas: 2009-10-19 21:06 »
Su visa pagarba, bet tokie testai visiskai subjektyvus.

tačiau geriau viena kart išgirsti, nei šimta kart įsivaizduoti :D
kodėl jūs taip nenorit apie tai diskutuot? kodėl jaučiamas kažkoks stabdis, tarsi baimė, nenorit šnekėt apie viena svarbiausių variklio elementų (kraujotaka), tai apie ką galim pakalbėt?
ir vėl apie MAF`o gedimą ar pakabos restauravima? nu kiek galima????
tegu tai būna subjektyvu, tačiau tegu vyksta informacijos (patirties) dalinimasis.
nebūkit užsikasę po galais.
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #111 Įrašytas: 2009-10-19 21:10 »
Apie Liqui moly, na manau lyginti ji su Krooon oil tai gaisti laika, Moly ir maziau sudega ir spaudimas aukstesnis (su kroon oil mano 75 budavo gerai uzvaikius 0,5 bar, su liqui moly beveik 2 bar, skirtumas tik tas kas kroon oil 10W40, o Moly 10W50  ;) su mobil palyginti moly sunku nuvaziavus nedaug, kaip yra pas mane, juos abu vertinu labai gerai, gal pravaziavus su vienu ir kitu po 50000km butu galima kazka daugiau pasakyti, bet kiek pabandziau tai tepalo spaudimas gal vos vos didesnis su Moly, sudegamumas vienodas pagal mano skaiciavimus. Del tepalo spaudimo, vazinejant ramiais sukiais arba taip sakant "tvarkingai" tai tokio ziauriaus skirtumo nebudavo mano 75 kai buvo kroon oil ir moly, su pirmu tepalu budavo 1 bar, su apie 2 bar ar pilnai 2 bar, kituose masinose irgi panasiai, bet visa esme pasireiksdavo jei pvz pavaziuoji autostrada ant pastovios apkrovos ar mieste gerai pavaikai. Geras tepalas turi isilti, spaudimas apkristi iki tam tikros ribos (manau iki 2 bar, jei motoras geras) ir kiek bespaustum stoveti kaip ikaltas, arba pakristi nedaug. Krekenavoje buvo 164 2.5 td uzkaitine motora virs 130 jau - tepalo spaudimas stovejo lygiai taip pat kaip ir prie 90. Daug pasakoti, rytoj parasysiu daugiau is praeities bandymu  ;)

P.S. buvau vienoje temoje labai placiai papasakojes apie keityklu tepalus, apie atlikta ekspertize tepalu asmeniskai mano pazistamo, kuris veze daugeli lietuvoje parduodamu tepalu tirti i Baltarusija ir pan. ju rezultatus ir t.t. ir t.t. daug prirases buvau, po vieno forumo valymo tos temos neberadau, kas istrine ja tas tegul ir papasakoja kas joje buvo  ;) tingiu begaisti laika, kad veliau vistiek bus istrinta lauk.
« Paskutinį kartą keitė: 2009-10-19 22:55 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #112 Įrašytas: 2009-10-20 08:45 »
įdomumo dėlei pavarčiau Motec geltoną bakelį 10w40, teparašyta API SJ/CF klasifikacija. o Mobil1 jau berods SL, ir MB ir VW aprobacijos, deja kaina irgi gerokai skiriasi...

citata iš lancia klubo forumo. žmogus 11 metu dirba su tepalais:

As visu pirma vadovaujuosi ACEA bei automobiliu gamintoju aprobacijomis . I masinas su turbinomis jokiu budu nepilkit ACEA A2/B2 klases tepalu - per prasti . Taciau ACEA A3/B3 kategorijos tepalu irgi nepilciau , jei jie neturi MB , VW , BMW , o gerai butu ,kad turetu ir Porshe aprobacijas . Tarkim , jei tepalas yra ACEA A3/B3/B4 , klampa 5W40 arba 0W40 ir turi VW 502.00 + 505.00 , MB 229.3 , BMW Longlife ir Porshe aprobacijas - drasiai toki tepaliuka pilkit i savo turbinines masinas ir rmiai vaziuokit 15 000 km iki kito keitimo , nes tas tepalas turi visas kokybes garantijas. Nepilkit tepalu X pavadinimu , rinkites zinoma gamintoja , pvz , Castrol , Mobil , Agip , Valvoline , Elf , Total , Shell , BP .
Nusipirke koki chujoila vaziuosite , bet variklio amziu patrumpinsite. Be to , dauguma musu vazineja 5-10 metu senumo masinomis , o joms geriausi 5W/40 sintetiniai arba 10W/40 bet kad butu tkri pusiau sintetiniai tepalai . Nepilkit jokiu 5W/30 tepalu , nes neatitiks ju temperaturinis rezimas . Isimtis - jei tie tepalai yra ACEA A3/B3/B4 klases . Taciau jei tai ACEA A1/B1 arba ACEA A5/B5 - galite sugadinti savo varikli .
Naujausioms masinoms , kaip kad dyzelinams varikliams su naujais dyzeliniu daleliu filtrais toks tepalas , kuris buvo kurtas pries 10 metu , netiks . Jei tai mersas - tai turi but 229.31 aprobacija , jei BMW - tai BMW Longlife-04 apobacija , jei VW tai 507.00 aprobacija . Taciau tai jau bus telapas 5W30 klampos , del mazo pelenu kiekio atitinkantis nauja ACEA C3 kategorija . Deja , i komentara del vietos ir laiko stokos visko nesurasysi , todel trumpai drutai dar syki sakau , pilkit tai , kas priklauso pagal knygele ,neisradinekit dviraciu .
jei turite LANCIA , Fiat ar Alfa - nesivadovaukte API kategorijomis , nes API kategorijos yra skirtos Amerikos rinkai arba amerikietisko standarto autombiliams . Amerikoniski varikliai labai skiriasi nuo europiniu , nes yra letasukiai , be to , ten tarpelis tarp stumoklio ir gilzes yra iki 1,75 mm , o japonisku , europietisku varikliu tarpelis tik iki 0,5 mm . taigi , 2 skirtingi standartai , todel gali buti , kad pagal API tepalas bus SL ar SM /CFkategorijos , o pagal ACEA neatitiks ir minimaliausiu reikalavimu .

buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #113 Įrašytas: 2009-10-20 09:19 »
gera pastaba :) kas tada belieka? ACEA A3/B3 + MB, VW, BMW ir t.t. aprobacijos.
kas aprašyta tam forume bene įdomiausia ką buvau seniau radęs.
gerai kad ir čia įdėjot :)
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #114 Įrašytas: 2009-10-20 11:35 »
Va puikus paaiskinimas apie raideliu ir skaiciuku reiksme, nenorejau apie juos rasyti, kad nepriburti nesamoniu  ;)

Neprisijungęs stafas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 231
  • Karma: +1/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #115 Įrašytas: 2009-10-20 11:49 »
cia manau is LANCIA klubo viskas.kazkur nuoroda buvo imesta...ieikite kam ten visokie klausimai pasistoje ir pasiskaitykite...ten protingas zmogus daug prirases apie tepalus...

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #117 Įrašytas: 2009-10-20 13:20 »
gal kas rekomenduotu kiek maždaug alyvos sveikiausia? ta prasme yra žymos ant matuoklės Min & Max, aš visad laikau kad būtų per vidurį (lengva išlaikyt, nes beveik neryja kas keista biški).
kiek žinau viršijus MAX būna labai negerai (kyla spaudimas ir nesustabdomai kyla apsukos), per mažai vėlgi aišku kad tepimo trūksta.
Tai gal rekomenduotina laikyti ties MAX? o gal ties MIN?
p.s. aš suprantu, kad tarp min ir max pilama, bet į kurią pusę geriau?
« Paskutinį kartą keitė: 2009-10-20 14:27 sukūrė niaugi »
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Daineckaz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 229
  • Karma: +0/-0
  • DOO943 Argento bellezza
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #118 Įrašytas: 2009-10-20 14:21 »
Laikyk tarp Min ir Max žymos. Jei jau kalba pasisuko apie žymas - tai paklausiu ir aš (ne į temą  ;D ). Tepalo matuoklė į variklio karterį įsikiša tam tikru kampu (ne tiesiai iš viršaus). Todėl matuoklė į tepalą panyra ne vienodai. Viena matuoklės pusė rodo aukštesnį tepalo lygį negu kita. Pagal kurią pusę nustatot tikrąjį tepalo lygį?
« Paskutinį kartą keitė: 2009-10-20 14:28 sukūrė Daineckaz »

Neprisijungęs stafas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 231
  • Karma: +1/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #119 Įrašytas: 2009-10-20 14:28 »
ot klausimai....nu pagalvok logiskai pats....rekomenduotina kad butu ne maziau MIN... ir ne daugiau MAX...ir viskas.tarp virsaus ir apacios laikysi ir bus labai gerai.ar centimetras auksciau ar zemiau jokios reiksmes neturi.as kai keiciu tepalus visalaik supylu norma kiek priklauso.buna gal trupuciuka maziau MAX....pravaziuoju 15 iki 17t.km...nudegina gal ka zinau....nu mazdaug puse gal centimetro.ir keiciu.ja...geru yra. ;D