Jei jau prakalbom apie Fiat 500e, užvakar atidarius tokio bateriją radom piešinį Matyt kažkas su menininko gyslele JAV ją tvarkė
jo jo, 500e afigienas daiktas, ypač kai: "Sergio Marchionne reported that Fiat loses $14,000 on every 500e it sells" tikras monkey-business (aka monkės biznis)
nieko nezinau apie 500e, bet sakyciau normalu parduoti i minusa siais laikais, nes gi prigalvota mase budu, t.y. visokiu prabangiu daznai ir greitai nusibaigianciu agregatu, kad susigrazint ir padvigubint tuos $14k
14k neatrodo taip jau daug turint galvoje kad VAG'as praranda apie 4mln doleriu nuo kiekvieno parduoto Bugatti Sent from my iPhone using Tapatalk
14k neatrodo taip jau daug turint galvoje kad VAG'as praranda apie 4mln doleriu nuo kiekvieno parduoto Bugatti
Kokiu būdu vyksta tas praradimas?
Tuo kad apytiksle kiekvienos masinos savikaina yra apie 6mln( projektavimas, dizainas, technologijos, nauju gamybos liniju diegimas ar modernizavimas, darbuotoju apmokymai, gamybos medziagos ir t.t) o pvz veyrona pardavinejo po mazdaug 2mln/vntSent from my iPhone using Tapatalk
Tas minusas realetyvu, nes tos technologijos į masinę gamybą pereina ir atsiperka vėliau...