O prie ko fiatas? Vanagiux, lyg apie situos bmw 2.0 buvai kazkada rases, kad svaistikliai laksto lauk dazniau, nei pas ts'us?
Ir svaistikliais laksto ir indeklas po indeklu palenda uzkirsdamas motora ir t.t.
Gali ta motora myleti, saugoti, laiku keisti tepalus, bet nuo viso to neissigelbesi. Tas pats liecia naujesniu bmw mazalitrazius motorus - trukineja grandines ir pan. BMW moka kurti galingus motorus, yra ten keleta egzotiku nenusisekusiu, bet visumoje daugelis motoru gerai sukurti
Turiu drauga - bmw fana, tai jau per nepilnus metus jam taip "pasiseke", kad keitesi du motorus, vienam indeklas po indeklu palindo, pasikeite, o kitam dingo vienam cilindre (o gal dviejuose) kompresija, tai i trecia keite. Varikliu kainos irg "grazios" - 2000-2500lt/3,4528 = eurais.
Fiat paminejau del to, kad man bmw 2.0d asocijuojasi su fiat 1.3 jtd - tai yra luztantys varikliai.