156, 147, GT, 166 buvo uniklalios alfos. Lyg zengtas zingsnis atgal, griztant prie nepriklausomybes laiku, isskyrus rwd, bet ir be ju keista, kad fiat leido taip pasielgti. Po 75, seke alfos sufiatinimas techniniu atzvilgiu, 145/146, 155 pastatytos ant fiat pagrindu, 164 buvo bendra dar ir su saab. Veliau seke mineti, nuo nieko nepriklausomi, puikieji modeliai. O paskui vel, 159 pusiau amerikonas, giulietta, pusiau fiatas. Tai regis, dabar vel bandoma gryzti prie tu saknu, jei nelabai pasiseks sekancioj kartoj vel turesim, kokiu nors "misrunu"
Dar nepamirstam ir saugumo reikalavimu, del kuriu masinos per pastatuosius 15metu, ir patapo tokios "ispampe", lyg steroidu pripumpuotos, visi tie reikalavimai nori ar nenori, atsispindi ju dizaine. O taip, noretusi vel, kokio kampuoto italo