Kadangi čia mano vardas vėl nuskambo, gal aš truputį pasiaiškinsiu, idant nei vienas neliktų netyčia suklaidintas ar kažkaip neteisingai supratęs.
Armuotos šlangutės.
Kaip kad ir pavadinimas sako - armuotos. Tad pati pirmiausia ir svarbiausia jų naudojimo priežastis turėtų būti atsparumas mechaniniam aplinkos poveikiui - akmenims, gumos atplaišoms, etc.
Realybė tokia, kad gatvinėse mašinose jos yra naudojamos visų pirma dėl grožio.
Kalbant apie šlangučių atsparumą plėtimuisi..
Paprastos standartinės šlangutės turi nailoninį pintą sustiprinimo tinklą, skirtą būtent tam, kad jos nesiplėstų. Jeigu jos plečiasi - tai jos greičiausiai yra tiesiog atgyvenę savo gyvenimą ir susidėvėję..
Kaip Esnyper rašė, kad orinant stabdžius matosi kaip šlangutės juda - tai dar nereiškia, kad stabdžių skysčio tūris jų viduje padidėja.
Automobilį naudojant kasdieną, civiliniame eisme, armuotos šlangutės situacijos, pedalo eigos, jausmo ar pan. niekaip nepakeis (su sąlyga, kad prieš tai buvę standartinės šlangutės buvo tvarkingos, neplyšusios ir t.t.).
Jeigu man kas nors įrodys kitaip, bet ne subjektyviu subinės jausmu, o empiriškai pamatuojamais parametrais - statau alaus.
Kaip social rašė - armuotos žarnelės skirtos sportui dėl aukštesnių stabdžių temperatūrų.
Na čia teisybės irgi nedaug - visų pirma sportuojant stabdžiai dings dėl užvirusio stabdžių skysčio, kuris užverda anksčiau, negu kad kažkas ypatingai blogo atsitinka standartinėms guminėms šlangutėms.
Sportui šitokios šlangutės skirtos dėl mechaninio atsparumo.
Brum, labai abejoju, kad tik dėl šlangučių pravažiuodavai vienu ratu daugiau Kačergoj. Jos temperatūrai jokios įtakos neturi.
Kačergoj su gesinimo zonomis stabdžiai kenčia daaaauuug labiau - atsiranda daugiau stabdymo pvz nuo 140-150 iki 60-80 km/h, kas tikrai nėra lengva stabdžiams, ir plius jie turi mažiau laiko atsiaušint. Tad (vidutinio) greičio sumažinimas nereiškia mažesnės apkrovos stabdžiams.
Žiedo apkrova stabdžiams ir greituminio slalomo apkrova stabdžiams yra nelabai lyginami dalykai..