Autorius Tema: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai  (Skaityta 16729 kartus)

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #50 Įrašytas: 2015-07-21 11:12 »
Brumai,tokia patirtis ateina su laiku:-D

Išsiųsta naudojantis C6603 Tapatalk 4 Lt

AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #51 Įrašytas: 2015-07-21 11:14 »
Brumai,tokia patirtis ateina su laiku:-D

Išsiųsta naudojantis C6603 Tapatalk 4 Lt
Matai čia yra kitaip manančių :) klaviatūros herojų :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #52 Įrašytas: 2015-07-21 13:46 »
TwinTurbo, esu realiai išbandęs ir sportinį filtrą ir cold intake, apart garso nelabai ką ir pajutau, pas patį gtv stovėjo k&n standartinėje vietoje ;) pinigų švaistymas.
Tad apie klaviatūros barškinimą pasilik sau :) advokatas mat atsirado :D gali respecto taškus į vieną vietą susikišti. Galiu į GroundWirus ekskursiją tau padaryti, papasakos dar daugiau mitų apie atmosferinių variklių ypatumus ir kas yra placebo keičiant į oro filtrą į alia sportinį su išmetimu alia sportinių ir pamirštama apie back presure ir galime gauti dar net blogesnį efektą ;)
Va apie velenėlių keitimą niekas nekalba, nors tai daugiausiai duoda naudos performance, tik jau kainų lygis kitoks.
P.s. Duodu 100%, kad žmogaus alfa nėra visiškai techniškai ir vizualiai tvarkinga, tad geriau tuos pinigus tam panaudotų ;)
Brum, nereikia priimt asmeniškai, ne tau tas taikyta buvo, o tik pasakyta juoko forma, nes visi čia daugiau kalbam, nei padarom, o kalba eina ką žmogus su T.S gali pabandyt ;) Klausiau tik ką esi pats pabandęs. Taip, pritarčiau, tie visi ale sportiniai filtrai nėra kažkas tokio. Bet ir nereikia tikėtis, kad įsidėjus mašina pataps raketa ant ratų. O bet tačiau, greitesnis apsukų rinkimas, lago apmažejimas, tai jau yra šis tas pradžiai.  :) Man asmeniškai jau geriau dingsta tas lagas iki 3000, jei tik tinkamai pastatytas oro filtras tai išsprendžia (ar į standartinę vietą ar modifikuota vieta kūgiui),o galutiniam rezultate dėl manęs gali ir apmažėt -2kW (nes nevažinėjama iki galimybių ribos), miesto sąlygom pats tas, kai mašina juda be lago.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-07-21 13:48 sukūrė TwinTurbo »

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #53 Įrašytas: 2015-07-21 14:11 »
Vadinamas lagas jam kabutėse dingo, dėl katalizatoriaus pasikimšusio iškastravimo, o ne dėl modų :)
Tiesiog ir šiaip nevažiuojantis auto šiek tiek atsigavo :) važiavau su trejais T.S. nu nevažiuoja jie ir tiek, daryk jiems ką norį, bet standartas be oro įputimo nieko nevažiuos :)

Katalizatorius buvo iškastruotas gerokai anksčiau. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #54 Įrašytas: 2015-07-21 14:35 »
Vien tokie "bandymai" juoka kelia. Nera cia ka net diskutuoti apie tokius "tiuningus", dedi ta filtra ir bandai, nepatiks, ismesi, grazinsi orginalu. Tokiu zaidimu modais vadinti negalima, nes tai tiesiog zaidimai ant kiemo uz keliasdesimt euru :) Padeda, nepadeda, kaip kam. Mano paskutinej 146 buvo kazkoks "sportinis" idetas, i kurio vieta grazinau orginalu, kazkiek sumazejo trauka, pasijaute tas kazkiek minimaliai prie zemu apsuku. Bet, dabar, galvoju, kad ir orginaliu filtru pralaidumas, gali kazkiek skirtis, skirtingas gamintojas, skirtingos technologijos ir t.t., jei pralaidumas mazesnis uz norma, tas naudos neduos, kaip ir per didelis pralaidumas. O del per didelio pralaidumo, buvo atvejis su tureta 156, i ja buvau iejes sportini (tiesiog darbe rasta "niekieno" filtra), tai ji man net ir pridusdavo is vietos startuojant, kai grazinau orginalu filtra i veita, trauka kaip mat pagerejo, t.y. sugrizo. Sekmes zaidziant :)
« Paskutinį kartą keitė: 2015-07-21 17:58 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Infas

'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #56 Įrašytas: 2015-07-22 09:20 »
Pradžiai tiesiog užtektų išsivalyt visą brudą iš oro paėmimo sistemos, kolektoriaus sklendę, patį kolektorių, alsuoklio šlangutę, laisvų apsukų vožtuvą ir t.t. Jei tas nepadės - tada gali žaist su filtrais ar dar kažkuom. Mano turėtam 2.0 T.S. to užteko, išsivaliau visą dumblą - apsukos kilt pradėjo žymiai geriau, lagas dingo, to ir užteko. Jokių "super-filtrų" nereikėjo.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #57 Įrašytas: 2015-07-22 10:01 »
Pradžiai tiesiog užtektų išsivalyt visą brudą iš oro paėmimo sistemos, kolektoriaus sklendę, patį kolektorių, alsuoklio šlangutę, laisvų apsukų vožtuvą ir t.t. Jei tas nepadės - tada gali žaist su filtrais ar dar kažkuom. Mano turėtam 2.0 T.S. to užteko, išsivaliau visą dumblą - apsukos kilt pradėjo žymiai geriau, lagas dingo, to ir užteko. Jokių "super-filtrų" nereikėjo.
Užskaitau ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #58 Įrašytas: 2015-07-22 18:42 »
Arba imt pavyzdį iš šitų pacanų  :D

https://www.youtube.com/watch?v=EY25EjnH7K8

https://www.youtube.com/watch?v=7N-HSI6ls6E

Galia garantuota nelendant į vidurius.  :) Tik, berods, ES šitas dalykas nelegalus, o per TA "mechanikai-inžinieriai" dujų dokų pareikalautų...

Neprisijungęs Infas

Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #59 Įrašytas: 2015-07-22 19:46 »
Arba imt pavyzdį iš šitų pacanų  :D

https://www.youtube.com/watch?v=EY25EjnH7K8

https://www.youtube.com/watch?v=7N-HSI6ls6E

Galia garantuota nelendant į vidurius.  :) Tik, berods, ES šitas dalykas nelegalus, o per TA "mechanikai-inžinieriai" dujų dokų pareikalautų...

o iš šitų pacanų pavyzdį imt verta! :) įdomu kiek laiko užtruktu kol koks švaistiklis lauk išlėktų
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta