Autorius Tema: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai  (Skaityta 16709 kartus)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2015-07-18 10:17 »
Cia psichologiskai veikia,buvau kazkur numetes nuoroda kaip bande su paprastu filtru ir sport ir prasukinejo ant dyno stendo.
Mačiau ir aš, gavosi net minus ag :D
Bet paskaičiavus jis tinkamas jei daug km važiuoji, tai gal šiek tiek susitaupys ant filtrų :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2015-07-18 10:19 »
Tai kame cia gali but diskusija ? :-D bet ne yra visokiu :-D
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2015-07-18 10:28 »
Tai kame cia gali but diskusija ? :-D bet ne yra visokiu :-D
Va https://youtu.be/gCi2yo4UqPI , o auto net su turbo, aš sutinku kai yra bombintas auto tada reik didesnio pralaidumo, bet standartui uztenka ir tualetinio popieriaus filtro dėžėje ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2015-07-18 10:58 »
Palikit jūs skeptikam filtron filtrus.

Ne ag pliūsniui tie oro filtrai yra skirti primiausia, o būtenį NA varikliai "daugiausiai naudos ir gauna"
(ta nuoroda Mighty Mods nieko verta:
pirma: anie turbo turėjo,
antra: filtrai gariūniniai
trečia: ne ten jie kur turėtų būt)

visas gazas tai paaštėjusios apsūkos, o ko jums daugiau reik ?

Autoriui, prieš merkiant pinigus į filtrą siūlau pasimegint kitus "modus", su esamu filtru TS'ui.

1. Atsidaryt filtro dėžę ir išsiimt "piltuvėlį' - pažiūėt kaip be ano "jaučias"
2. Nusiimt vadinamąją rezonansinę dėžę prieš oro filtro dėžę.
   2.1 reiktų pakeist į kokį nors "straublį"
       Variantų daug: 156 1,9/2,4 straubliukas, GTA (didesnis) arba tiesiog silikokinė alkūnė 90*, dar geriau 180* per       puse pjauta.
Pabandyt be dežės su "piltuvėliu" ir pan.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2015-07-18 16:47 »
Rimtas meistras atsiliepė :D gariuninis filtras greddy nu nu :D aš kaip tik ir norėjau pasakyti, kad net stockui turbininiui oro filtro modas nieko neduoda, o čia atmosferikas, tai dar prastesni rezultatai.
Va gamykliškai jau forsuotas nemenkai atmosferikas su visu stage 1 setupu
https://youtu.be/xwNtjKT_1cA
« Paskutinį kartą keitė: 2015-07-18 18:08 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2015-07-18 17:40 »
Tiesa paprasta ,alfa iki 3000rpm nevaziuoja del ekonomojos,nori smagumo suk motora iki redlaino tada kazka idomesnio jausi. Nori galios ir dimamikos jami busso ir turi.
AR159 2.0 jtdm Ti

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2015-07-21 01:18 »
Vadinamas lagas jam kabutėse dingo, dėl katalizatoriaus pasikimšusio iškastravimo, o ne dėl modų :)
Tiesiog ir šiaip nevažiuojantis auto šiek tiek atsigavo :) važiavau su trejais T.S. nu nevažiuoja jie ir tiek, daryk jiems ką norį, bet standartas be oro įputimo nieko nevažiuos :)

Taigi sako žmogus, kad filtrą dėjo jau po katalizatoriaus pašalinimo. Aš manau čia daugiau kaip tik "knygučių skaitymas" neišbandant praktiškai kas veikia, o kas ne. Pats pagalvok, paduodamas lengviau oras į motorą tai kodėl jis turi ne kiek nepagyvėt? O jau remap reikalingas tuos deklaruojamus 10-15 ag išspaust. Tai čia dėl to niekas ir nesiginčija. Ar pats esi išbandęs, ką nors tokio? Asmeniškai esu išbandęs ne vieną aftermarket filtrą ant ne vienos auto ir nors nė vienas nebuvo jų rimtas "sportinis" bet jautėsi skirtumas apsukų rinkime. Ir tai dariau ne kas tepalų keitimo intervalais, o tiesiog eksperimento būdu. Taip, daugelis turgininių yra ne kas kita kaip tik mokėjimas už pavadinimą, bet yra ir kažkiek veikiančių. Dabar pavadinimais nepasakysiu, senokai buvo, padėjau draugui testuojant kursiniui šitą dalyką.

O temos autoriui siulyčiau pasikonsultuot su Zazu, jei pats kaunietis ir bus viskas aišku. Pasakys žmogus išmanantis variklius geriau nei bet kuris čia sėdintis prie PC, ką galima bandyt ir kiek tai kainuotų arba tiesiog atkalbėtų nuo šios minties pateikdamas rimtus faktus. Bet kaip ir pats sakei, atmosferinis variklis, sunku su juo kažką priburt be didesnių ardymų ir lindimo į vidurius. Pats kadais norėjau žemint galvą, burt su remap'ais, ecu. Bet paskaičiavus šitų dalykų kainas ir realų efektą atėjau į protą. (tiesa, su Zazu nesikonsultavau).

Pasižiūrėk čia:
http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=23_65

Realiai ką sukiši, antra ar trečia Alfa išeis. Arba netoli GTA su 3.2 V6

P.S tikrai neatkalbinėju, respect'o gautum kaip pirmas inovatorius čia forume iš "teorijos" ir barškinimo klaviatūra perėjęs prie praktikos.  :D  ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2015-07-21 01:33 sukūrė TwinTurbo »

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2015-07-21 06:37 »
TwinTurbo, esu realiai išbandęs ir sportinį filtrą ir cold intake, apart garso nelabai ką ir pajutau, pas patį gtv stovėjo k&n standartinėje vietoje ;) pinigų švaistymas.
Tad apie klaviatūros barškinimą pasilik sau :) advokatas mat atsirado :D gali respecto taškus į vieną vietą susikišti. Galiu į GroundWirus ekskursiją tau padaryti, papasakos dar daugiau mitų apie atmosferinių variklių ypatumus ir kas yra placebo keičiant į oro filtrą į alia sportinį su išmetimu alia sportinių ir pamirštama apie back presure ir galime gauti dar net blogesnį efektą ;)
Va apie velenėlių keitimą niekas nekalba, nors tai daugiausiai duoda naudos performance, tik jau kainų lygis kitoks.
P.s. Duodu 100%, kad žmogaus alfa nėra visiškai techniškai ir vizualiai tvarkinga, tad geriau tuos pinigus tam panaudotų ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2015-07-21 06:47 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #48 Įrašytas: 2015-07-21 07:02 »
Taigi sako žmogus, kad filtrą dėjo jau po katalizatoriaus pašalinimo. Aš manau čia daugiau kaip tik "knygučių skaitymas" neišbandant praktiškai kas veikia, o kas ne. Pats pagalvok, paduodamas lengviau oras į motorą tai kodėl jis turi ne kiek nepagyvėt? O jau remap reikalingas tuos deklaruojamus 10-15 ag išspaust. Tai čia dėl to niekas ir nesiginčija. Ar pats esi išbandęs, ką nors tokio? Asmeniškai esu išbandęs ne vieną aftermarket filtrą ant ne vienos auto ir nors nė vienas nebuvo jų rimtas "sportinis" bet jautėsi skirtumas apsukų rinkime. Ir tai dariau ne kas tepalų keitimo intervalais, o tiesiog eksperimento būdu. Taip, daugelis turgininių yra ne kas kita kaip tik mokėjimas už pavadinimą, bet yra ir kažkiek veikiančių. Dabar pavadinimais nepasakysiu, senokai buvo, padėjau draugui testuojant kursiniui šitą dalyką.

O temos autoriui siulyčiau pasikonsultuot su Zazu, jei pats kaunietis ir bus viskas aišku. Pasakys žmogus išmanantis variklius geriau nei bet kuris čia sėdintis prie PC, ką galima bandyt ir kiek tai kainuotų arba tiesiog atkalbėtų nuo šios minties pateikdamas rimtus faktus. Bet kaip ir pats sakei, atmosferinis variklis, sunku su juo kažką priburt be didesnių ardymų ir lindimo į vidurius. Pats kadais norėjau žemint galvą, burt su remap'ais, ecu. Bet paskaičiavus šitų dalykų kainas ir realų efektą atėjau į protą. (tiesa, su Zazu nesikonsultavau).

Pasižiūrėk čia:
http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=23_65

Realiai ką sukiši, antra ar trečia Alfa išeis. Arba netoli GTA su 3.2 V6

P.S tikrai neatkalbinėju, respect'o gautum kaip pirmas inovatorius čia forume iš "teorijos" ir barškinimo klaviatūra perėjęs prie praktikos.  :D  ;)
Per kazkuri alfaturi pats zazas mane ispizdavojo uz tokius upgreidus kaip didesnio pralaidumo filtras ir kiauras vamzdis nuo priekio iki galo. Ismetimo sistema man patobulino Musolinis,o del filtru prieitas sprendimas tik del ekonomijos kai jo nekeiti,o isplauni ir dedi atgal.Tiesa dar vienas efektas pasijaute kai pastate ant kiauro ismetimo gal tris rezonatorius tai atrode,kad alfa traukt geriau pradejo :-D .
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 156 1.8 TS variklio tobulinimo klausimai
« Atsakymas #49 Įrašytas: 2015-07-21 09:44 »
Per kazkuri alfaturi pats zazas mane ispizdavojo uz tokius upgreidus kaip didesnio pralaidumo filtras ir kiauras vamzdis nuo priekio iki galo. Ismetimo sistema man patobulino Musolinis,o del filtru prieitas sprendimas tik del ekonomijos kai jo nekeiti,o isplauni ir dedi atgal.Tiesa dar vienas efektas pasijaute kai pastate ant kiauro ismetimo gal tris rezonatorius tai atrode,kad alfa traukt geriau pradejo :-D .
Taip, nes normalus back presure atsirado, išmetimas irgi didelis mokslas ne turbo varikliams ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?