Vadinamas lagas jam kabutėse dingo, dėl katalizatoriaus pasikimšusio iškastravimo, o ne dėl modų
Tiesiog ir šiaip nevažiuojantis auto šiek tiek atsigavo važiavau su trejais T.S. nu nevažiuoja jie ir tiek, daryk jiems ką norį, bet standartas be oro įputimo nieko nevažiuos
Taigi sako žmogus, kad filtrą dėjo jau po katalizatoriaus pašalinimo. Aš manau čia daugiau kaip tik "knygučių skaitymas" neišbandant praktiškai kas veikia, o kas ne. Pats pagalvok, paduodamas lengviau oras į motorą tai kodėl jis turi ne kiek nepagyvėt? O jau remap reikalingas tuos deklaruojamus 10-15 ag išspaust. Tai čia dėl to niekas ir nesiginčija. Ar pats esi išbandęs, ką nors tokio? Asmeniškai esu išbandęs ne vieną aftermarket filtrą ant ne vienos auto ir nors nė vienas nebuvo jų rimtas "sportinis" bet jautėsi skirtumas apsukų rinkime. Ir tai dariau ne kas tepalų keitimo intervalais, o tiesiog eksperimento būdu. Taip, daugelis turgininių yra ne kas kita kaip tik mokėjimas už pavadinimą, bet yra ir kažkiek veikiančių. Dabar pavadinimais nepasakysiu, senokai buvo, padėjau draugui testuojant kursiniui šitą dalyką.
O temos autoriui siulyčiau pasikonsultuot su Zazu, jei pats kaunietis ir bus viskas aišku. Pasakys žmogus išmanantis variklius geriau nei bet kuris čia sėdintis prie PC, ką galima bandyt ir kiek tai kainuotų arba tiesiog atkalbėtų nuo šios minties pateikdamas rimtus faktus. Bet kaip ir pats sakei, atmosferinis variklis, sunku su juo kažką priburt be didesnių ardymų ir lindimo į vidurius. Pats kadais norėjau žemint galvą, burt su remap'ais, ecu. Bet paskaičiavus šitų dalykų kainas ir realų efektą atėjau į protą. (tiesa, su Zazu nesikonsultavau).
Pasižiūrėk čia:
http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=23_65Realiai ką sukiši, antra ar trečia Alfa išeis. Arba netoli GTA su 3.2 V6
P.S tikrai neatkalbinėju, respect'o gautum kaip pirmas inovatorius čia forume iš "teorijos" ir barškinimo klaviatūra perėjęs prie praktikos.