Na tai baikit klaidint vieną kartą.
1. Dėl to kas knyguteje parašyta, tai (knygute beje čia forume guli, parsisiųsk) tepalas turi būti FIAT 9.55535-S1, gamykliškai pilamas SELENIA WR P.E.
2. Ką dar sako gamintojas - For diesel engines, in emergency cases where genuine products are not available, lubricants with min. performance ACEA B4 and ACEA C2 are accepted. If this is the case, the best engine performance is not guaranteed. We however recommend replacing the lubricant with those recommended by Alfa Romeo Authorized Services.
Dėl viso pikto išverčiu: dar galima naudoti ACEA B4/C2 ir aukštesnės specifikacijos tepalus.
1,9 variklis yra geras tuo, kad jam Fiat'o specifikacijas turi dauguma gamintojų, kad ir minėtasis Liqui Molly su TopTec 4200 ar TopTec 4300 (aš asmeniškai jau gal 7 metus naudoju vien tik šio gamintojo eksploatacinius skysčius).
Va 2,4 varikliui jau sunkiau rasti tepalo atitinkančio FIAT 9.55535-N2 kvalifikaciją ir neužduodant sau papildomų klausimų. Kaip pvz. tas pats Liqui Molly siūlo šiam varikliui Leichtlauf High Tech 5W-40, ir nurodo, kad jis atitinka N2 kvalifikaciją, tačiau prie paties tepalo aprašymo informacija teigia, kad tepalas skirtas automobiliams... be DPF filtro

Normaliai, ane?
Kalbėjau su žmogumi nuolant bendraujančiu su Liqui Molly ir kitų tepalų atstovais, tai esme tokia, kad dabar visi gamintojai, jei negamina konkrečios specifikacijos tepalų, "pritempia" panašiausią tepalą, tai vadinama "lentelių praplėtimu".
P.s. Tai juk orginalus tepalas ne kosmosą kainuoja, perki ta Selenia ir nesuki sau kabančių.