Egzpertai jūs egzpertai... Gal baikit vieną kartą savo "internetinių forumų patirtimi" balamutinti žmones.
Pirma, jei neesate visiškas asilas, jums užteks užuominos automobilio manuale - gamintojas rekomenduoja sintetinį tepalą dyzeliams 5W-30, tarkim Selenia. Bliam, sintetinis tepalas 5W30 ar jis Selenia, ar Shell, ar Mobil ar Castrol, ar Valvoline - jums tai neturi rūpėti. Jums turi rūpėti, kad tai nebūtų firma "Tepaloid", "Masloid" ar "No neimoid". Europoje bazę tepalui gamina vos vienas kitas fabrikėlis ir dauguma gamintojų ją naudoja gatviniams automobiliams, papildydami bazę savo naudojamais priedais. Ir tai - tie priedai skirti tam tikrai rinkai. Pvz. garsaus gamintojo tepalas, pagamintas Lenkijoje ir skirtas rytų rinkai, ženkliai skiriasi nuo pagaminto Vokietijoje to paties gamintojo, tos pačios markės, tos pačios specifikacijos tepalo, skirto vakarų rinkai.
Antra, jei jau svarstote, kokį tepalą rinktis, reiškia vairuojate ne pirmos jaunystės automobilį, greičiausiai nuriedėjusį jau ne vieną šimtą tūkstančių kilometrų. Tada galite susikišti užpakalin tas gamintojo rekomendacijas. Pvz. jums rekomenduojamas tas pats dyzeliniams auto skirtas sintetinis tepalas 5W-30. Bet juk jūsų auto jau keleto ar keliolikos metų, kaip minėjau nubėges ne vieną šimtoką, tad jau yra padilimai ir kiti nusidėvėjimai. Reiškia 5W-30 jums jau neaktualu - tiesiog permokėsite ir tiek. Tada reikia kreipti dėmesį ne į gamintojo, o į motorų specialisto rekomendacijas ir pilti dyzeliniams auto skirtą sintetinį 5W-40. Taip dar ir sutaupysite. Tepalo vardas nėra svarbu, by tik tai nebūtų "Tepaloid"... Gink dieve nesakau, kad nereikia pirkti brand'inio garsių gamintojų tepalo, čia kaip su firminiais drabužiais - dalį sumokėsi už vardą.
Trečia, tepalas su priedais, skirtais DPF ir pan. Mūsų šalyje tai bulshit'as visiškas - jūsų DPF greičiau užsikiš nuo:
*mūsiško dyzelinio kuro;
*nuo nepakankamos regeneracijos, nes važinėjate mieste;
*nuo senatvės;
*...ir dar krūva visokių priežasčių...
Bet tik ne nuo tepalo! Gink dieve nesakau, kad nereikia pirkti brand'inio garsių gamintojų tepalo su visais įmanomais priedais, skirtais DPF ir t.t. - man tikrai ne gaila jūsų vėjais išmetamų pinigų

Ketvirta, Volvo motorai, konkrečiai D5 linksta ne nuo tepalo...
Penkta - kas šiais laikais tepalą keičia savarankiškai?! Kur dedate atrabotkę, filtrus?! XXI amžius jau, bet koks normalus save gerbiantis servisas turi visų specifikacijų tepalus, gali tinkamai juos parinkti, pakeisti, surenka ir priduoda perdirbimui tiek filtrus, tiek atidirbtą tepalą.