Autorius Tema: Klausimai apie V6  (Skaityta 37062 kartus)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2014-05-12 10:54 »
Ne apie ekonomija ar duju irangu problemas diskusija. Visi puikiai supranta, kad siais laikais dujos veikia be menkiausiu problemu ir ekonomijos atzvilgiai yra puiki alternatyva. Kalba eina apie tai, kad Alfa Romeo mums ne tik automobilis is tasko A i taska B ir mums grazu ne tik jos isore ar salonas, mums, kai kuriems, ir V6 pakelus kapota atrodo, kaip meno kurinys, jo net neuzvedus. Ir visos tos duju slangos ant jo, tolygu spoileriui nuo kokio subaru impreza ant 166 galo, arba "predator" tiurlingui ant 156. Mes butent tai ir bandom pasakyti, bent jau as asmeniskai. As nebesu pries dujas i koki sena ts, kaip ir i dujas kokioj audi S8, bet gaila ziureti, kai niokojamas kulturinis paveldas, paskutinis tikras Alfa Romeo V6 ir dar tarp "alfistu". Pirkit ta V6, kur jau idetos dujos :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2014-05-12 11:35 »
Ne apie ekonomija ar duju irangu problemas diskusija. Visi puikiai supranta, kad siais laikais dujos veikia be menkiausiu problemu ir ekonomijos atzvilgiai yra puiki alternatyva. Kalba eina apie tai, kad Alfa Romeo mums ne tik automobilis is tasko A i taska B ir mums grazu ne tik jos isore ar salonas, mums, kai kuriems, ir V6 pakelus kapota atrodo, kaip meno kurinys, jo net neuzvedus. Ir visos tos duju slangos ant jo, tolygu spoileriui nuo kokio subaru impreza ant 166 galo, arba "predator" tiurlingui ant 156. Mes butent tai ir bandom pasakyti, bent jau as asmeniskai. As nebesu pries dujas i koki sena ts, kaip ir i dujas kokioj audi S8, bet gaila ziureti, kai niokojamas kulturinis paveldas, paskutinis tikras Alfa Romeo V6 ir dar tarp "alfistu". Pirkit ta V6, kur jau idetos dujos :D
taip sutinku, bet kur kas liudnesnis vaizdas kai tie meno kuriniai, muzikos instrumentai ir puikus galios ir emociju saltiniai parduodami uz kapeikas ir atsiduria metalo supirktuvese, kartu su dar mazdaug tona ar daugiau metalo...nes tu entuziastu norinciu investuot pinigus i "sena" masina, "brangiai", neadekvaciai rinkos vertei ja priziuret ir dar pilt mieste po 14-19ltr/100km benzo tiesiog nera...

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2014-05-12 12:08 »
Neisvengiamas senejimo procesas, laikui begant netgi duodantis siokios tokios naudos, ypac tam tikru nykstanciu modeliu savininkams. Kolkas entuziastai, kurie tikrai turi lesu, visiskai neziuri i tokius modelius, kaip 156, entuziastai dazniausiai renkasi, gerokai senesnius, retesnius ir savo verte jau turincius "aparatus". Ateis ir 156 i entuziastu garazus, bet tai bus maziausiai po 10-15 metu ir tas visas slangas su "predator" reikes ismontuoti ;D
Is kitos puses, zvelgiant i ta ateiti, del pacios hobby-classic cars kulturos lietuvoje "nebuvimo", ypac, kas liecia italiskas markes, greiciausiai nei viena is siai dienai egzistuojanciu lietuviskos registraciju 156 nesulauks tu dienu, kad taptu tuo hobby ir classic, o kai bus laikas, galima bus is italu ka nors tokio parsivezti, zymiai geresnes bukles. Jei priimtina pastaroji nuomone, dujos valdo. Bet, tas dujinis V6, kaip sau norit, bet man niekada nebus TIKRAS V6. Ir alfsitu su virykle, kapota pakeles, nenustebinsi :D Daugiau nieko, siuo klausimu, nebeirodinesiu ir man nieko taip pat neirodysit. V6 turi buti V6 ir dvokti benzinu del maksimaliu emociju :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2014-05-12 12:24 »
Sitoi vietoi sutinku su kliffu.  Kitas dalykas alfu su v6 bent jau senesniu. Modeliu net nera pasiulos, paklausa dar siokia tokia dominuoja. Manau butent del pigios explotacijos su dujom savininkai jom maziau rupinasi ir galu gale masina belieka tinkama srotui. Tas buvo su 155 su 164.Siuo metu tokiu modeliu net nera pardavime, o jai atsiranda neblogai islaikytas greit suranda savo pirkeja. Kiek teko pastebet tas pats vyksta ir su 156, 166, manau praejus kokiem 4 metam ar daugiau dings jie isskelbimu, o jai ir atsiras tvarkingas skirtas markes gerbejui tai kaina nebus maza.
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2014-05-12 12:39 »
Na su KLIFF'o argumentais negaliu nesutikti.

Anyway, į parodas nesiruošiu važinėti, nes tai bus daily drive automobilis. Dujos kuro sąnaudas braukia praktiškai pusiau, ko pasekoje aš geriau „sutaupytus“ pinigus išleisiu ant kelionių po pasaulį, nei graužiuosi, kad po kapoto atsirado papildomų šlangų ar už alfos būsimo palikimo išniekinimą sekančiam gyvenime važinėsiu su Golf ;D

Galiausiai, jei automobilis būtų perkamas pramogai (savaitgaliams) - apie dujas net minčių nekiltų.

Manau tema kaip ir išsemta šiuo klausimu. Gaila, kad į temą praktiškai nebuvo atsakymų :(
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs ZX

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 317
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2014-05-12 12:46 »
as su tuo V6 hobby-clasic pries kelis metus dar tampiau priekaba pakrauta 600kg ir  prie sviesoforo antra juosta uzimdavau, kad netrukdomai aplenkt leciau issijudinancius  ;D ...pora tokiu egzemplioriu, savo pirmaja alfa 164 89m 12v jau laikau 10metu sausam garaze, kita 93m 24v nenaudojama nuo 2010m, trecia kur krovinine buvo rimtai sugedo ir jau dabar supuvus visai kaime guli...bet ketinu dar po keliu metu tas pirmasias 2 naudot, kai atsiras laiko remontams ir pinigu benzinui "del meno"  ;D

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2014-05-12 13:04 »
Vokietijoje kiek teko važinėtis irgi kiek kitaip žmonės žiūri į mašinas. Savo akim mačiau kaip pensininkai su BMW Z4 kabrioletu tempė priekabą pilną malkų. Problem? ;D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2014-05-12 13:10 »
Imi v6, dujinį ir važiuoji išsišiepęs ;) ką čia daugiau diskutuoti?
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-12 14:49 sukūrė PiPPas »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs liuduks

Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #48 Įrašytas: 2014-05-12 13:52 »
Aš kursuodavau vilnius-sudervė-vilnius 6 d per savaitę, blin tikrai atrodė daug, bet kai paskaičiuoji tai tik beveik 10k, kai pasakydavau 10k visi žvengdavo, kad čia kapeikos. Leiskit paklaust kiek jūs nuvažiuojat ir važinėjat, įvardijant maršrutą, o gal kurjerius su alfa savo dirbat ?  ;D

Kliiff labai teisingai čia išvardijo viską   :alaus:

Aš asmeniškai prieš dujas neturiu nieko prieš, labai geras produktas švarus, nes nereikalingas apdirbimas, ir principe švaresnis nei bet koks hibridas ar elektrokaras iš rozetės kraunamas, tačiau.....

Seniai baigės laikai kada dujos kainavo stipriai mažiau  nei du kart, dabar tik arti dviejų.
Dujų reik 1,5-2.0 daugiau pilt jei nori važiuot taip pat kaip su benzu, ekvivalentčios sąnaudos paprasčiausiai "nivalit".

Dujos ėda žvakes, ir joks iridis tau nepagelbės ir kiek ilgai netarnaus be priekaištų kaip vien benzu, taip yra ale spec kosminės dujoms, o jos nepigios, ir visvien tiek netarnauja kiek su benzu koks iridis + esu įsitikinęs, kad netvarkingų žvakių naudojimas dar kirs laike ir per žvaklaidžius ir babinas.

Visi kažkodėl neima į galva pačios įrangos kainos ar ima včiot žigulinės second hand kaina - total apsiskaičiavimas, gera nauja įranga kainuoja mažiausiai 5 kart tiek.
Tos įrangos pastatymas ir reguliavimas, visiškai pamirštama.
+ pastovūs jos perreguliavimai

Įrangos statymas, jei nenori kad matytu aplinkiniai, sudetingėja ir brangėja instaliacija, o jei dar variklio skyriui tai nulups paskutinius rūbus, juk dar su alfa.

Kėbulo drąskymas, stipriai kilstels tikimybe korozijos, grežiot cinkuotas skardas mano supratimu yra mazohizmas. nieks nesako, kad žmoniškai nepadaroma, ale kas padarys žmoniškai ? nebent patys, su dideliu gal, nes jei dar neprivertė, tai privers to važiuot pas dujininkus, nes savadarbės TUV'e nepravarysi. O ten bele greičiau ir pigiau atsikratyt kliento pilna programa nulupus.

Įsidėjęs dujas atsisakai zapaskės, arba bagažinėj vietos. tos zapaskės dažniausiai ir prireikia kai ją laikinai pasidedi kambarį :)

Saugumas - asmeniškai aš šiknoj važiotis bombos visiškai nenoriu, avarijos atveju, kai koks užsimiegojęs pacukas kals šiknon, (pasidomėjus gaisrai ir sprogimai įvyksta ne taip jau retai).

+ savaiminio užsiliepsnojimo atvėjai, nekalbam apie griuvenas ir visiška nepriežiūrą, bet šlangelė, ar kokia junktis pareit gali mygom ir net nepastebėsi, kaip viskas virs pelenai (esu matęs kelis kart savo akim - šiurpu)

+ uždaro ir pusiau uždaros stovėjimo aišktelės - statymas draudžiamas, vėl gi juk neveltui, jau minėta.
Aišku visi stato ir važiuoja visvien, gerai jei negali ištemt,
tačiau pas mus jau prasideda aklėjamos akcijos name: dažnai toks pxuizmas duininkų prasideda valytuvų atlenkimu, o baigias nuleistom padangom, nulaižtais valytuvai ir tt. Pas mus jau lempą paskutinį kart iškalė, po n kartu atlenktų valytuvų, kažkam niekaip nedašuto matyt, tai kažkam kantrybė truko.

Žodžiu ekonomistai gerai susiskaičiuokit ar realiai kažką sutaupysit su tom dujom + moraliniai dalykai ir nepatogumai, ar joms tos viryklės reikia, juolab kad kalba eina apie 2.5, o ne apie kokį V10  ???

Asmeniškai aš susidėjęs geras dujas vos nusipirkęs alfutę tik dabar pradėčiau realiai kažką taupyt, na šito reik ?
« Paskutinį kartą keitė: 2014-05-12 13:55 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs daewon

Ats: Klausimai apie V6
« Atsakymas #49 Įrašytas: 2014-05-12 14:18 »
Moralinę traumą už sumenkusį Busso V6 motoro įvaizdį gali iš dalies atpirkti tas, kad nuvažiavęs į kolonėlę pilną baką užsipili už ~100lt, vietoj kokių 250-300lt :D Aišku šiek tiek dažniau tai darai, bet vėlgi suvokiama kuro vertė ar benzas, ar dujos, ar dyzelis labai nesikeičia, todėl mažiau mokėti - tiesiog maloniau.

Ir matematika vėl pasikeičia jeigu nuperki auto jau su dujų įranga, ir tada atsipirkimas vyksta vos ne iškart nes nei vienam auto sudėta dujų įranga nepakels kainos, pilna įrangos kaina, kad ji ir vakar būtų sudėta. O tokių modelių busso v6+LPG nėra taip sunku rasti tokiose europos šalyse, kur tai gan populiaru ir kur beveik garantuota, kad ta įranga ne iš seno golfo įdėta (tarkim  Olandija)...

Dėl įdėjimo tai tikrai yra vietų Kaune, kur deda tvarkingai, su padengimais antikoriziniais ir visa kita, tik kainų nežinau tikslių :)
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm