Autorius Tema: Track days car  (Skaityta 7872 kartus)

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Track days car
« Įrašytas: 2014-02-11 00:22 »
Zodis tapo kunu, po neilgo ieskojimo paimta 156 1,8 TS su mintimi pabandyti pusiau rimtai ir svarbiausia, linksmai padalyvauti susiburimuose, patobulinti vairavimo igudzius ne gatveje ir saugiai pasikrauti teigiamos energijos. Apie cuore sportivo garsinima trasose nekalbu, yra, kas tai daro geriau, svarbu nors neapsijuokti is pradziu.
DUCATI 750M!

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Track days car
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2014-02-11 00:32 »
Kaip matote, naudota gan ilgai gimtineje, vazinejo moteriske, gan priziureta ir nevaikyta, net katalizatorius vietoj, vaziuokle sveika kol kas, atidave su nauu akumu, pioneer magu, draudimu, vaistinele/gesintuvu... Kol kas yra problemele - apsukos nekyla virs 3,5 rpm nei vaziuojant, nei tuscia eiga - gal kas galit pakomentuot? Taip pat klausimas specialistams - ar yra TS variantas be kondicionieriaus? Noriu lengvinimui ismest kondicionieriu pirmiausia, kad neburt, gal patarsit del naujo dirzo ilgio ir pritaikymo?
DUCATI 750M!

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Track days car
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2014-02-11 00:37 »
Kaip matote, naudota gan ilgai gimtineje, vazinejo moteriske, gan priziureta ir nevaikyta, net katalizatorius vietoj, vaziuokle sveika kol kas, atidave su nauu akumu, pioneer magu, draudimu, vaistinele/gesintuvu... Kol kas yra problemele - apsukos nekyla virs 3,5 rpm nei vaziuojant, nei tuscia eiga - gal kas galit pakomentuot? Taip pat klausimas specialistams - ar yra TS variantas be kondicionieriaus? Noriu lengvinimui ismest kondicionieriu pirmiausia, kad neburt, gal patarsit del naujo dirzo ilgio ir pritaikymo?
O kas yra - ar aplamai nekyla daugiau, ar tarsi "blokuoja" ir po to "atsigauna", t.y. leidžia kelti apsukas?
Ar yra skirtumas, ar šaltas ar karštas variklis?
Pas mane taip buvo, kai meistrai vieno masės laido nepriveržė su veržle normaliai, tai kai variklis įkaisdavo, persijungdavo į "servisinį" ir neleisdavo kelti apsukų daugiau kaip 3.000.
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Track days car
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2014-02-11 00:38 »
Kaip matote, naudota gan ilgai gimtineje, vazinejo moteriske, gan priziureta ir nevaikyta, net katalizatorius vietoj, vaziuokle sveika kol kas, atidave su nauu akumu, pioneer magu, draudimu, vaistinele/gesintuvu... Kol kas yra problemele - apsukos nekyla virs 3,5 rpm nei vaziuojant, nei tuscia eiga - gal kas galit pakomentuot? Taip pat klausimas specialistams - ar yra TS variantas be kondicionieriaus? Noriu lengvinimui ismest kondicionieriu pirmiausia, kad neburt, gal patarsit del naujo dirzo ilgio ir pritaikymo?

Yra be kondicionieriaus. Pas mane toks variantas. Stovi vienas radiatorius ir belekiek erdvės po kapotu. 8)

Dėl apsukų gali būti apsukų daviklis, gali būti gazo padėties daviklis. Pasijunk prie kompo - turėtų rodyti. ;)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: Track days car
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2014-02-11 08:39 »
tai,kad ten gazas ant troso
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Track days car
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2014-02-11 08:41 »
tai,kad ten gazas ant troso
Aišku, nežinojau.
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Vaidas.Č

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 366
  • Karma: +1/-0
  • Video,TV operator. GNU 953
    • Žiūrėti profilį
    • vcvstudio
Ats: Track days car
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2014-02-11 10:32 »
Man buvo su 156 del apsuku. Bet vaziuojant tik ant 4k aspuku sustodavo. Keiciau oro srauto matuokle. Atjunk fiske ir sesk vaziuoti jeigu prasimuse vadinasi ji kalta.
Mazda 323F
Bmw 525tds
Alfa Romeo 156 SW 2.0
AR 159 SW ELEGANT/SPORT (EX HIGH) 1.9

Neprisijungęs Infas

Ats: Track days car
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2014-02-11 13:56 »
Man buvo su 156 del apsuku. Bet vaziuojant tik ant 4k aspuku sustodavo. Keiciau oro srauto matuokle. Atjunk fiske ir sesk vaziuoti jeigu prasimuse vadinasi ji kalta.
Aš irgi tą patį galvočiau.

O apskritai manau, kad sumanyta puiki idėja, lauksiu progreso :)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Track days car
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2014-02-11 17:51 »
Ideja tikrai sveikintina, bet as buciau uz 2.5 V6, kad ir prastesnio stovio, na bet pirmai pradziai pats tas ;)

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Track days car
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2014-02-11 23:16 »
Man buvo su 156 del apsuku. Bet vaziuojant tik ant 4k aspuku sustodavo. Keiciau oro srauto matuokle. Atjunk fiske ir sesk vaziuoti jeigu prasimuse vadinasi ji kalta.
Aš irgi tą patį galvočiau.

O apskritai manau, kad sumanyta puiki idėja, lauksiu progreso :)

Idėja šauni, lauksim išsamios temos Alfa garaže, su nuotraukom nuo pradžių ir tobulėjimo proceso aprašymu :)
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu