Miegu ir dabar dar Panevezyje, bet kas antra diena Vilniuje, ten ir salygos geresnes krapstytis, kartu su sunum.
Del v6 keliu ratu nelaikymo turejau minty standartine vaziuokle/stabdzius, ne varikli. Apie extra turbas turiu isvis savo nuomone, kiek pamenu, Musolinis kazkiek laiko bande paleist 75-ta su turbina, lygtai projektas nepasiteisino. Man darymas del darymo per brangus, turiu kur pinigus ir laika det, tuo labiau kad nesiekiu kazkokiu rezultatu su simtosiomis sekundes dalimis. Sakykim, uzmeti turba, kartu variklio perrinkimas - suspaudimo laipsnio mazinimas, naujas kompas: suma apie 10 tLt maziausiai, tada absoliuciai nebelaiko vaziuokle ir transmisija, nauja sportine sankaba+sustiprinta deze ir reduktorius+LSD+pusasiai: kiek$??? pakabos ir stabdziu rekonstrukcija??? Tada jau ir lanku reikia, ir prasideda... gal kas nori pasponsoriaut kokius 50 tLt. ir padet kokius 5-6 menesius? Be to, alfa niekad iki mito ir naujosios giuljett'os neturejo turbiniu varikliu.