Autorius Tema: Track days car  (Skaityta 7874 kartus)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Track days car
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2014-02-13 21:23 »
kiek pamenu, Musolinis kazkiek laiko bande paleist 75-ta su turbina, lygtai projektas nepasiteisino.  Be to, alfa niekad iki mito ir naujosios giuljett'os neturejo turbiniu varikliu.  
Nu labas! Musolinio 75 visada buvo turbo! 1,8 turbo. Jis buvo padares turbo + supercharger, tas variantas gal ir nelaike, nes jo atsisake. O kaip V6 turbo variklis? Buvo tu alfu turbininiu. Ne kaip saabu, bet buvo :)

Dar pamirsai pamineti 2.0 I4 turbo kuris buvo 164 ir nz ar toks pat 155 Q4

Neprisijungęs alfagta

Ats: Track days car
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2014-02-13 21:55 »
alfa neturėjo tubininiu motoru panašiai iki '80m nuo tada atsirdo giulietta nuova turbodelta, 75 turbo, 164 turbo, v6 turbo, 155q4, gtv/spider v6 turbo, 166 v6 turbo, 159 bera/spider 1750 tbi va kiek buvo :)
Alfa Romeo 159 Ti Q4

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Track days car
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2014-02-13 21:58 »
My bad, del Musolinio gal klydau, rimtai nesekiau jo projekto, uzstrigo tik, kad keikesi del kompo nesuderinamumo su turba, o gal su chargeriu.
O kas del alfa turbo, I4 turbo buvo skolintas is lancia, 2,0 V6 irgi naudotas minimaliai, neatrodo kad alfa butu didziavusis tuo varikliu, taip kad isimtys tik patvirtina taisykle, pagrindiniai varikliai buvo V6 ir twin sparkas, tiesa, dar boxeriai geri buvo...
DUCATI 750M!

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Track days car
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2014-02-13 22:16 »
75 turbo buvo pagaminta 6536 vnt. is 375000, kiti turbo modeliai irgi gan reti, sakyciau daugiau eksperimentiniai, ir kazkaip atrodo, kad alfa klestejimo laikais ju nereikejo, pvz. alfetta (33, 75, 90, giuljetta) laikotarpiu turbo buvo reikalingi tik homologacijai lenktyniniu modeliu, 145, 146, 156, 166 kol buvo gerai parduodami, irgi nereikejo, iki buvo sukurti tbi varikliai.
DUCATI 750M!

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Track days car
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2014-02-14 01:48 »
Miegu ir dabar dar Panevezyje, bet kas antra diena Vilniuje, ten ir salygos geresnes krapstytis, kartu su sunum.
Del v6 keliu ratu nelaikymo turejau minty standartine vaziuokle/stabdzius, ne varikli. Apie extra turbas turiu isvis savo nuomone, kiek pamenu, Musolinis kazkiek laiko bande paleist 75-ta su turbina, lygtai projektas nepasiteisino. Man darymas del darymo per brangus, turiu kur pinigus ir laika det, tuo labiau kad nesiekiu kazkokiu rezultatu su simtosiomis sekundes dalimis. Sakykim, uzmeti turba, kartu variklio perrinkimas - suspaudimo laipsnio mazinimas, naujas kompas: suma apie 10 tLt maziausiai, tada absoliuciai nebelaiko vaziuokle ir transmisija, nauja sportine sankaba+sustiprinta deze ir reduktorius+LSD+pusasiai: kiek$??? pakabos ir stabdziu rekonstrukcija??? Tada jau ir lanku reikia, ir prasideda... gal kas nori pasponsoriaut kokius 50 tLt. ir padet kokius 5-6 menesius? Be to, alfa niekad iki mito ir naujosios giuljett'os neturejo turbiniu varikliu. 

Prastos žinios. Turėjo turbininių variklių ir ne vieną. Į 75 alfą buvo montuojamas 1,8 Turbo, į GTV/Spider ir 166 buvo montuojami 2.0 V6 Turbo, o į 155 modelį buvo montuojamas 2.0 Turbo kartu su Q4 pavara. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs liuduks

Ats: Track days car
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2014-02-14 18:26 »
200-220 ag is TS su T25 kriaukle nereikalingas joks programuojamas kompas  :loud:
Važinėja tokiu custom ne vienas ir ne du, be problemų, ir surinkti garaželiuose

Gal nusiraminkit, tema ne apie kriaukles  ;D
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0