As visu masinu variklius purskiu aukstu slegiu, jau beveik 3 metai, aisku, tik labai purvinus. Purskimas pagrinde atitenka variklio dangciui, amoriku vietoms, lanzeronams, tokiu vietu kaip abs blokai, saugikliu dezes (kurios labai nesandarios), savaime suprantama saugomos kiek imanoma. Bedu yra buve su 2-3 TS, kai neapskaiciuotai papurskus pribego vandens po variklio dangciu (kadangi jis turi daug ertmiu), buvo uzlieta keletas zvakiu. Tie 2-3 varikliai butu kokie 5% is visu plautu TS. Del jtd, nei su vienu, niekada nekilo ne menkiausiu problemu del plovimo, dangciai ten labai vientisi, viskas nubega krastuose, o ne ant variklio, kaip pas ts. Likusi purva nuvalau su spec valikliu (labai stipriu) ir popierium, pabaigai silikonas ant kempines paskutiniams nesvarumams ir blizgesiui. Maciau, ta pati daro ir mano darbo kaimynas prof "autoprieziuros" darbuotojas, tik jie po plovimo vandeni is visu ertmiu ispusia auksto slegio oru. As, neturedamas tam laiko, pasildau masina ir laukiu, kol viskas nusigaruoja. Taip pat ploviau ir paskutiniuosius savo ts nuo apt pirmos 156, niekad nebuvo problemu. Reziumuojant pasakyciau, purksti nenalabai gerai, bet kai reikia greitai ir purski su protu problemos retas atvejis. O tepala geriausia su stabdziu valikliu nuplauti, pirma susirask is kur jis bega.