Autorius Tema: Variklio įšorės plovimas  (Skaityta 16133 kartus)

Neprisijungęs Valerun

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 378
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Variklio įšorės plovimas
« Įrašytas: 2013-10-10 20:18 »
Kartais įjungus ventiliaciją, jaučiasi tepalo kvapas. Reiškia, po kapoto kažkur yra nešvarumų, reikia pašaliti. Kas kaip plauna variklius? Aš anksčiau tik kartais grynu vandeniu apipildavau. Štai radau tokį filmuką, kur aiškinama, kad variklio plovimas - tai gana sudėtinga procedūra: http://youtu.be/belTZDqyo8w Turbūt valykliai iš Maximos netinka? Kur galima rasti specialų gelį?
AR145 Boxer 1.4
Ford Focus 1,8 TDCi 2004
Ford Focus 1,6 2007

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio įšorės plovimas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2013-10-10 22:37 »
Kartais įjungus ventiliaciją, jaučiasi tepalo kvapas. Reiškia, po kapoto kažkur yra nešvarumų, reikia pašaliti. Kas kaip plauna variklius? Aš anksčiau tik kartais grynu vandeniu apipildavau. Štai radau tokį filmuką, kur aiškinama, kad variklio plovimas - tai gana sudėtinga procedūra: http://youtu.be/belTZDqyo8w Turbūt valykliai iš Maximos netinka? Kur galima rasti specialų gelį?
normalūs pacanai nuvažiuoja į savitarną ir už 2lt nusiplauna:D
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio įšorės plovimas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2013-10-10 22:52 »
Kartais įjungus ventiliaciją, jaučiasi tepalo kvapas. Reiškia, po kapoto kažkur yra nešvarumų, reikia pašaliti. Kas kaip plauna variklius? Aš anksčiau tik kartais grynu vandeniu apipildavau. Štai radau tokį filmuką, kur aiškinama, kad variklio plovimas - tai gana sudėtinga procedūra: http://youtu.be/belTZDqyo8w Turbūt valykliai iš Maximos netinka? Kur galima rasti specialų gelį?
normalūs pacanai nuvažiuoja į savitarną ir už 2lt nusiplauna:D
Ir iš savitarnos su virve išvažiuoja, nes nebesikuria. O vėliau į diagnostiką registruojasi, ieškodami bėdų galų su elektra...
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio įšorės plovimas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2013-10-10 23:30 »
Nebespangaliuokite chebryte, su kaimynu esam nuplove jau gal 50-70 masinu motoru, visas plovem savitarnos plovykloje su zetonu uz 2lt, nei vienai neatjunginejom akumuliatoriaus, plovem viska pilnai ir generatoriu ir akumuliatoriu, kiekviena motoro kampa po spaudimu nuplaunam ir laidus kurie nesvarus ir turbina ir t.t. ir dazniausiai tai darem ant karsto motoro - niekada jokiu bedu nebuvo.

Nuvaziuokite i maxima nusipirkite eilinio plovyklio (nors po spaudimu plaujant ir be jo nusiplauna viskas puikiai) apipurskiat ir po stipriausia svore kiekviena variklio kertele, patariu turekite prozektoriu, kad pasisviesti i tamsiausias motoro vietas, kad matytumete kur purvas ir pries plaudami nusiardykite visas plastikines apdailas-papuosimus, kad viskas nusiplautu. Del savo ramybes galite pasaugoti generatoriu, akumuliatoriu ir oro paemimo skyle, bet ir tai nebijokite apiplauti.

Koks tolkas plauti varikli "specializuotoje" vietoje? Jie neprisiima JOKIOS atsakomybes, o plauna su tuo paciu auksto slegio plautuvu ir plauna zmones baige vidurini issilavima max, tai kuom jus uz juos blogesni?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio įšorės plovimas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2013-10-10 23:35 »
Kartais įjungus ventiliaciją, jaučiasi tepalo kvapas. Reiškia, po kapoto kažkur yra nešvarumų, reikia pašaliti. Kas kaip plauna variklius? Aš anksčiau tik kartais grynu vandeniu apipildavau. Štai radau tokį filmuką, kur aiškinama, kad variklio plovimas - tai gana sudėtinga procedūra: http://youtu.be/belTZDqyo8w Turbūt valykliai iš Maximos netinka? Kur galima rasti specialų gelį?
normalūs pacanai nuvažiuoja į savitarną ir už 2lt nusiplauna:D
Ir iš savitarnos su virve išvažiuoja, nes nebesikuria. O vėliau į diagnostiką registruojasi, ieškodami bėdų galų su elektra...

Kaimyne pries parduodama Roveri plove varikli, vale salona, poliravo pas "specialistus". Po ju plovimo jai su elektra daug bedu buvo, signalizacija kauke, kazkas klaksejo, plius abu ventiliatoriai uze pastoviai nors ir degimas isjungtas, pats dar fiskes atjunginejau, kas nesisuktu, bet is dziuvo ir viskas susitvarke, bet tai Roveris, nelabai panasus dalykas i masina.

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio įšorės plovimas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2013-10-11 00:11 »
Vanagiuxai, geriau pats nustok spangti. Tavo 50-70, ar visas 100 sėkmingai (tikriausiai pardavimui?) nuplautų variklių man nieko nereiškia, kai savo kailiu išbandai. Man Fiatą plovykloje vienintelį kartą aukštu slėgiu nuplovė ir geruoju nepasibaigė. Iš pradžių nesikūrė, tada galiausiai užsikūrė, bet nedirbo cilindras, vėliau jau diagnostas paklausė, ar kartais variklio neploviau, sakė oi daug tokių pasitaiko klientų. Mano atveju paaiškėjo, kad žvakių lizdai buvo pilni vandens, nei galvos dangtelis, nei priveržtos babinos neapsaugojo. Po kelių šimtų km ir kitos bėdos prasidėjo, pvz., neveikiantis radiatoriaus ventiliatorius, apsioksidavę laidų kontaktai, dingusi masė ir pan.
Elektra italams ir taip gana jautrus dalykas, šiauriniam klimatui nevisai pritaikytas, o tavo "padrąsinimas" plaut variklius tikrai ne į temą.
« Paskutinį kartą keitė: 2013-10-11 00:30 sukūrė toshkaz »
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio įšorės plovimas
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2013-10-11 09:17 »
p. vanagai, tavo tie du pasisakymai prieštarauja vienas kitam :)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio įšorės plovimas
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2013-10-11 09:27 »
siūlau plauti aukštu slėgiu su spiritu :du:
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Variklio įšorės plovimas
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2013-10-11 11:42 »
As visu masinu variklius purskiu aukstu slegiu, jau beveik 3 metai, aisku, tik labai purvinus. Purskimas pagrinde atitenka variklio dangciui, amoriku vietoms, lanzeronams, tokiu vietu kaip abs blokai, saugikliu dezes (kurios labai nesandarios), savaime suprantama saugomos kiek imanoma. Bedu yra buve su 2-3 TS, kai neapskaiciuotai papurskus pribego vandens po variklio dangciu (kadangi jis turi daug ertmiu), buvo uzlieta keletas zvakiu. Tie 2-3 varikliai butu kokie 5% is visu plautu TS. Del jtd, nei su vienu, niekada nekilo ne menkiausiu problemu del plovimo, dangciai ten labai vientisi, viskas nubega krastuose, o ne ant variklio, kaip pas ts. Likusi purva nuvalau su spec valikliu (labai stipriu) ir popierium, pabaigai silikonas ant kempines paskutiniams nesvarumams ir blizgesiui. Maciau, ta pati daro ir mano darbo kaimynas prof "autoprieziuros" darbuotojas, tik jie po plovimo vandeni is visu ertmiu ispusia auksto slegio oru. As, neturedamas tam laiko, pasildau masina ir laukiu, kol viskas nusigaruoja. Taip pat ploviau ir paskutiniuosius savo ts nuo apt pirmos 156, niekad nebuvo problemu. Reziumuojant pasakyciau, purksti nenalabai gerai, bet kai reikia greitai ir purski su protu problemos retas atvejis. O tepala geriausia su stabdziu valikliu nuplauti, pirma susirask is kur jis bega.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio įšorės plovimas
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2013-10-11 15:38 »
Vanagiuxai, geriau pats nustok spangti. Tavo 50-70, ar visas 100 sėkmingai (tikriausiai pardavimui?) nuplautų variklių man nieko nereiškia, kai savo kailiu išbandai. Man Fiatą plovykloje vienintelį kartą aukštu slėgiu nuplovė ir geruoju nepasibaigė. Iš pradžių nesikūrė, tada galiausiai užsikūrė, bet nedirbo cilindras, vėliau jau diagnostas paklausė, ar kartais variklio neploviau, sakė oi daug tokių pasitaiko klientų. Mano atveju paaiškėjo, kad žvakių lizdai buvo pilni vandens, nei galvos dangtelis, nei priveržtos babinos neapsaugojo. Po kelių šimtų km ir kitos bėdos prasidėjo, pvz., neveikiantis radiatoriaus ventiliatorius, apsioksidavę laidų kontaktai, dingusi masė ir pan.
Elektra italams ir taip gana jautrus dalykas, šiauriniam klimatui nevisai pritaikytas, o tavo "padrąsinimas" plaut variklius tikrai ne į temą.

Nu nesigincysiu - dauguma masinu buvo vokiskos (vien kita prancuziska), gal italiskos ten ir bijo vandens, bent jau mano turetos italiskos nebijojo tikrai, kas liecia benzina - nu tai logiska jei privarai vandens ant zvakiu, tai nevaziuos :D bet uzkais, isdzius ir vel leki arba praputi su oru (dazniausiai ten kur savitarnos plovyklos, buna padangoms pusti aparatas).

O beje koks skirtumas kad pardavimui? Jei po nuplovimo bus blogai, tai ar kas pirks ta masina, nuplovei, uzkaitinai, isdziuvo, niekas negrybauja ir vadinasi viskas ok.

Beje nevisai i tema - praeita vasari tas pats kaimynas pirko bmw 530d vilniuje, tas bmw buvo priekyje be kapoto, be buferio, be posparniu, be sparnu, be vienos lempos, pasiskolino lempa ir is vilniaus i panevezi be jokiu bedu grizo, momentais sake paspaude iki 200km/h, susitiko kelyje ir policija, kuri nesiteike net stabdyti (turbut del sniego tuo metu kritusio) ir nekilo jokiu bedu, supirko detales, sudejo, varikli gal su 3 zetonais atprause (nes buvo visas baltas nuo drusku) ir vazineja iki siol (pravaziavo 15000km).

Tad tikrai plaukite drasiai kaip sakiau pasaugodamo generatoriu, akumuliatoriu, oro filtra nu ir benzinui zvakes, daugiau nesukite sau smegenu, per eile metu masina gauna labai daug dregmes, jei be apsaugos vazinejates tai vien ziema pagalvokite kiek motoras gauna slapumo ir drusku.