Svarbu: prisiminiau, kad tas klankt daugiau pasireiškia automobiliui "apšilus", aišku tai greičiau įvyksta esant šiltesniam orui, vasarą.
Po vasaros sezono pastebėtas vairuotojo pusės padangoje laiptuotas krašto nusidevėjimas.
Tai sudilusios vidinės granatos pasekmė?
Dar prie to pačio yra laisvumas. Pvz., kai užmini akseleratorių ir jį atleidi (tuo metu garsas: "klankt". Šis garsas atsiranda kaipo "tampant" važiavimo metu. Taipogi tokį garsą galima išgauti išjudinant stovimą automobilį, reikia pasistengt kol tokį garsą išgauni bet toks pat garsas "klankt".
Iš garažo duobės, stovint automobiliui ant žemės, tiesiais (nesusuktais ratais) bandyta judint pusašius (į šonus tampant)- na nesigirdi jokio laisvumo (na gal minimalus), bet kalančio laisvumo- to "klankt" tikrai nėra.
Ar pusašių/granatų laisvumą reik kitaip tikrinti?
Aišku, kita versija: smagratis. Bet tai kad netriukšmauja (nedžeržgia), įmynus sankabos pedalą garsas nesikeičia.
Vibracija per sankabos pedalą nejuntama.
Šiek tiek jaučiasi per pavarų svirtį.
Jūsų mintys?
P.S. esu youtube matęs kad "atlūžta" nuo sankabos disko korpuso ir kliba centrinė mova, gal čia tas duoda tą "klankt".
Dar vienas P.S.: variklio ir pavarų dėžės pagalvės pakeistos naujomis.