Jau norėjau savo temą, kurt, bet aptikau šią. Pas mane tas "klankt" jau pradėjo rimtai nervint ir dar atrodo progresuoja po biškutį. AR 156 2.4 20V. Esmė, kad didžiausias garsas važiuojant 2,3 bėgiu ir staigiai išminus sankabą. Taip pat garsą galima išgaut žemesniai bėgiais staigiai atleidus gazą. Atrodytų viskas veda link variklio pagalvių, tačiau vietoje su rankiniu to garso niekaip neina išgauti. Garsas atsiranda, kai variklis verčiamas į vieną pusę, o tada staigiai suverčiamas į kitą (ratai suka variklį). Kas keista, kad būna dingsta šis fenomenas dienai, bet labai retai.
Susidevėjo abi vidinės granatos, buvo didelė vibracija begėjantis. Pakeista tik vairuotojo, nes keleivio turi dar tik labai mažą laisvumą. Vibracijos nebėra, o tas "klankt" pirmą dieną buvo dingęs, o paskui atsirado atrodo dar stipresnis...
Nebežinau kur ieškot sliekų. Smagratis tokį garsą galėtų skleist jei visai spyruoklės butų sumaltos, manau tada būtų pašalinių garsų ir vibracija. Lieka sankaba ir variklio pagalvės. Prilietus sankabos pedalą jaučiasi nestiprus kalenimas.
Gal kas minčių ar pamąstymų?