Autorius Tema: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas  (Skaityta 10056 kartus)

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Gal kas turit pilną, nesukarpytą ašies schemą- nuo kairės iki dešinės tarp ratų su detalizacija.

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
eper nenori pasinaudot
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
eper nenori pasinaudot

eper online nk gero neradau, panašiai sukarpytos schemos kaip ir fiatdalys.
užtat radau viską DTE'škėj.

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ir dar gal ir kvailas, bet klausimas:
Jei žiūrim iš esmės: iš viso eina du vienodi pusašiai- dešinėje ir kairėje pusėje, kuris turi išorinį ir vidinį lankstų sujungimą- taip vadinamas granatas. Išorinė granata ties ratu, vidinė- ties pavarų dėže.
Tas vadinamas tripodas sėdi vidinėje granatoje?
Daugiau lanksčių sujungimų nėra jei žiūrim į pilnai sukomplektuota ašį- nuo vieno rato iki kito- nuo dešinės iki kairės?

Neprisijungęs JustasM

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 258
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
  Jau norėjau savo temą, kurt, bet aptikau šią. Pas mane tas "klankt" jau pradėjo rimtai nervint ir dar atrodo progresuoja po biškutį. AR 156 2.4 20V. Esmė, kad didžiausias garsas važiuojant 2,3 bėgiu ir staigiai išminus sankabą. Taip pat garsą galima išgaut žemesniai bėgiais staigiai atleidus gazą. Atrodytų viskas veda link variklio pagalvių, tačiau vietoje su rankiniu to garso niekaip neina išgauti. Garsas atsiranda, kai variklis verčiamas į vieną pusę, o tada staigiai suverčiamas į kitą (ratai suka variklį). Kas keista, kad būna dingsta šis fenomenas dienai, bet labai retai.

  Susidevėjo abi vidinės granatos, buvo didelė vibracija begėjantis. Pakeista tik vairuotojo, nes keleivio turi dar tik labai mažą laisvumą. Vibracijos nebėra, o tas "klankt" pirmą dieną buvo dingęs, o paskui atsirado atrodo dar stipresnis...

  Nebežinau kur ieškot sliekų. Smagratis tokį garsą galėtų skleist jei visai spyruoklės butų sumaltos, manau tada būtų pašalinių garsų ir vibracija. Lieka sankaba ir variklio pagalvės. Prilietus sankabos pedalą jaučiasi nestiprus kalenimas.

Gal kas minčių ar pamąstymų? :)

 
AR 156 2.4JTD 20V

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Su sankabos pedalo kalenimu viskas tvarkoje. Jis turi kažkiek kalenti.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
 Jau norėjau savo temą, kurt, bet aptikau šią. Pas mane tas "klankt" jau pradėjo rimtai nervint ir dar atrodo progresuoja po biškutį. AR 156 2.4 20V. Esmė, kad didžiausias garsas važiuojant 2,3 bėgiu ir staigiai išminus sankabą. Taip pat garsą galima išgaut žemesniai bėgiais staigiai atleidus gazą. Atrodytų viskas veda link variklio pagalvių, tačiau vietoje su rankiniu to garso niekaip neina išgauti. Garsas atsiranda, kai variklis verčiamas į vieną pusę, o tada staigiai suverčiamas į kitą (ratai suka variklį). Kas keista, kad būna dingsta šis fenomenas dienai, bet labai retai.

  Susidevėjo abi vidinės granatos, buvo didelė vibracija begėjantis. Pakeista tik vairuotojo, nes keleivio turi dar tik labai mažą laisvumą. Vibracijos nebėra, o tas "klankt" pirmą dieną buvo dingęs, o paskui atsirado atrodo dar stipresnis...

  Nebežinau kur ieškot sliekų. Smagratis tokį garsą galėtų skleist jei visai spyruoklės butų sumaltos, manau tada būtų pašalinių garsų ir vibracija. Lieka sankaba ir variklio pagalvės. Prilietus sankabos pedalą jaučiasi nestiprus kalenimas.

Gal kas minčių ar pamąstymų? :)




Siūlau kurti temą 156 skiltyje, bent tavoji būtų 10V JTD, o dabar kalbėsim apie konstrukciškai skirtingus sprendinius.
« Paskutinį kartą keitė: 2013-10-10 14:40 sukūrė V3j45 »

Neprisijungęs JustasM

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 258
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Pykts temos autorius :) Tegu būna tada mano 166 su 10v, jei ramiau bus. Viskas ten labiau negu panašu, veikimo principas tas pats, techniniai mazgai vienodai įgyvendinti. Greičių dėžės tik visai kitos ir keletą vožtuvų prilipdė :)
AR 156 2.4JTD 20V

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Pykts temos autorius :) Tegu būna tada mano 166 su 10v, jei ramiau bus. Viskas ten labiau negu panašu, veikimo principas tas pats, techniniai mazgai vienodai įgyvendinti. Greičių dėžės tik visai kitos ir keletą vožtuvų prilipdė :)

Nieks čia napykts :) Tiesiog 156 savininkams būtų lengviau rasti temą ir 20V mano galva kitokia vidinė granata eina. O tai jau kiti detalių kodai ir tt :)