Autorius Tema: New: Laisvumas "klankt" važiuojant ir laiptuotai nusidevėjęs padangos kraštas  (Skaityta 10258 kartus)

Neprisijungęs JustasM

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 258
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Jop, pati granata kitokia, dėl tripoido nesu tikras. Priėjai išvados, kad gali toks didelis laisvumas būt granatoje, kad atsiranda "klankt"? Pakėlus auto ir rankom mūčinant ratą pirmyn atgal turėtų viskas pasijaust, ar ne?
AR 156 2.4JTD 20V

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Jop, pati granata kitokia, dėl tripoido nesu tikras. Priėjai išvados, kad gali toks didelis laisvumas būt granatoje, kad atsiranda "klankt"? Pakėlus auto ir rankom mūčinant ratą pirmyn atgal turėtų viskas pasijaust, ar ne?

Nieko aš dar nepriėjau. Krūvas forumų perskaičiau.
Šiaip pas mane dar yra toks įdomums, kad ~2000rpm atsiranda toks net nežinau kaip paaiškint, na kai begėjantis mini gazą ir ties ~2000rpm, lyg oro padavimą laikinai uždarytų, lyg mini turbo duobė susidarytų, tam tikrai sekundės daliai. po to viskas lyg ir OK.
Kažkur olandų forume buvau radęs, kad tai lyg ir smagračio nusibaigimo indikacinis požymis.
O bet tačiau, išorėje jis netriukšmauja ir sankabos pedalas nevibruoja.
Tada mano mintys nukrypsta į granatas :)
Na manau teks lupt ir ten jau matysim, visgi beveik viena giminė, kurioj teks knistis.

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ta oro duobė rodo, kad MAF'as grybauja ;)
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Infas

Jop, pati granata kitokia, dėl tripoido nesu tikras. Priėjai išvados, kad gali toks didelis laisvumas būt granatoje, kad atsiranda "klankt"? Pakėlus auto ir rankom mūčinant ratą pirmyn atgal turėtų viskas pasijaust, ar ne?

Nieko aš dar nepriėjau. Krūvas forumų perskaičiau.
Šiaip pas mane dar yra toks įdomums, kad ~2000rpm atsiranda toks net nežinau kaip paaiškint, na kai begėjantis mini gazą ir ties ~2000rpm, lyg oro padavimą laikinai uždarytų, lyg mini turbo duobė susidarytų, tam tikrai sekundės daliai. po to viskas lyg ir OK.
Kažkur olandų forume buvau radęs, kad tai lyg ir smagračio nusibaigimo indikacinis požymis.
O bet tačiau, išorėje jis netriukšmauja ir sankabos pedalas nevibruoja.
Tada mano mintys nukrypsta į granatas :)
Na manau teks lupt ir ten jau matysim, visgi beveik viena giminė, kurioj teks knistis.
nu žinok niekaip neįžvelgiu priežastinio ryšio tarp nusibaigusio smagračios ir sumažėjusios traukos prie tam tikrų sūkių. Nusibaigusio smagračio indikaciniai požymiai: ankstesnėje stadijoje garsas ir nemalonus trūktelėjimas pajudant iš vietos, perjungus į 2 ir dar 3 bėgį. Vėlesnėje stadijoje išsilaksčiusių spryruoklių sulaužyta sankaba.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs JustasM

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 258
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Pas mane smagračio sukabinimas su "ratais"  vyksta gana sklandžiai, tačiau atkabinant kala kai reikalas. Baisu net važiuojant pirmu bėgiu didesnėm apsūkom išmint sankabą... Gali būti, kad į vieną pusę smagračio spyruoklės subyrėjo, o kitos dar kiek gyvos? Labai tikiuosi, kad variklio pagalvė pasislėpus daužosi...
AR 156 2.4JTD 20V

Neprisijungęs V3j45

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 191
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Pas mane smagračio sukabinimas su "ratais"  vyksta gana sklandžiai, tačiau atkabinant kala kai reikalas. Baisu net važiuojant pirmu bėgiu didesnėm apsūkom išmint sankabą... Gali būti, kad į vieną pusę smagračio spyruoklės subyrėjo, o kitos dar kiek gyvos? Labai tikiuosi, kad variklio pagalvė pasislėpus daužosi...

Smagratis 20V varikliui ~2-3kLT, pagalve ~0.2-0.3kLt tai gal aišku ką pradžiai keisti :)