Autorius Tema: Dyzeliniu TA  (Skaityta 60114 kartus)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Re: Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #160 Įrašytas: 2014-04-04 20:43 »
Indomumo d—liai paklausiu, pas 2,4 jtdm (159) galima išmest jį ?

P.S. į tuos "drambliukuose" sukasi lemdos kontrolin—s, tai jei sugalvosit išsilankstyt vamzdį, nepamirškit ir skyl—s palikt liamdai (1,9 ir 2,4 jtd, ir 1,9 jtdm taikau)

Lambda pas dyzelinį auto?

Ir netgi po du juos pas dyzelius buna :)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Re: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #161 Įrašytas: 2014-04-04 21:13 »
Iki ko tie žalieji privedė, dar ir į prezidentus lenda :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #162 Įrašytas: 2014-04-04 22:33 »
Na, bet tos liambdos yra išoperuojamos kaip ir EGR ir DPF ;) Bent jau tiek gerai.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Re: Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #163 Įrašytas: 2014-04-05 07:27 »
Na, bet tos liambdos yra išoperuojamos kaip ir EGR ir DPF ;) Bent jau tiek gerai.

Programiškai irgi?
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #164 Įrašytas: 2014-04-05 21:15 »
Na, bet tos liambdos yra išoperuojamos kaip ir EGR ir DPF ;) Bent jau tiek gerai.
nera jokios liambdos bent 1.9jtd 110kw, ten duslintuve su PDF stovi temperaturinis daviklis, kuris duoda signala i kompa kada reikia valyti DPF filtra
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs liuduks

Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #165 Įrašytas: 2014-04-05 22:14 »
EGR 19/20 kartų blokuojamas o ne išprogramuojamas, tokių gudručių ant pirštų suskaičiuot galima, kad rast tinkamą "jungiklį" 1x1 map su reišme 1 kompe N+1, netikit atjunkit laidus, blokuotų programiškai, galėsit spręst apie chiperių žinias, nes gausit "CHECK ENGINE"

Apie liabdų iškungimą išvis nesvaikit, puse hexdump perrašyt reik, daug lengviau atsukt daugiau blogo mišinio ir padaryt "Kalmarą"

Liamdos šiuo atveju CO2 ir NO2 sensorius, ne taip kaip pas TS'ą kuro mišiniui kontroliuot cf2.
VISI cf3 juos turi, nelygu kur, pas jtd 156 jis "drambliuke", kitaip nereikalingi butų "Smoke map" 1 iš pgr. map (limituojantis) koreguojamas chipuojant galiai.

Stepai pas JTDm (su pdf) privalo būt, tikrai kitur ne "drabliuke".
P.S. Stepai, o DPF ne du zondai kartais ? Bent veikimo principas, tai slėgiui padidėjus iki ribos tarp jų, įsijungt regeneracija ir purškt dyz išmetimo fazėj.
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #166 Įrašytas: 2014-04-06 02:01 »
EGR 19/20 kartų blokuojamas o ne išprogramuojamas, tokių gudručių ant pirštų suskaičiuot galima, kad rast tinkamą "jungiklį" 1x1 map su reišme 1 kompe N+1, netikit atjunkit laidus, blokuotų programiškai, galėsit spręst apie chiperių žinias, nes gausit "CHECK ENGINE"

Apie liabdų iškungimą išvis nesvaikit, puse hexdump perrašyt reik, daug lengviau atsukt daugiau blogo mišinio ir padaryt "Kalmarą"

Liamdos šiuo atveju CO2 ir NO2 sensorius, ne taip kaip pas TS'ą kuro mišiniui kontroliuot cf2.
VISI cf3 juos turi, nelygu kur, pas jtd 156 jis "drambliuke", kitaip nereikalingi butų "Smoke map" 1 iš pgr. map (limituojantis) koreguojamas chipuojant galiai.

Stepai pas JTDm (su pdf) privalo būt, tikrai kitur ne "drabliuke".
P.S. Stepai, o DPF ne du zondai kartais ? Bent veikimo principas, tai slėgiui padidėjus iki ribos tarp jų, įsijungt regeneracija ir purškt dyz išmetimo fazėj.

Visi supratot? Aiskiau turbut nebuna ;D

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #167 Įrašytas: 2014-04-06 08:40 »
Supratome, kad galima deti emuliatoriu vietoje lambdos :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Steponas

Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #168 Įrašytas: 2014-04-06 15:50 »
Visks gerai :D
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs liuduks

Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #169 Įrašytas: 2014-04-06 17:59 »
EGR 19/20 kartų blokuojamas o ne išprogramuojamas, tokių gudručių ant pirštų suskaičiuot galima, kad rast tinkamą "jungiklį" 1x1 map su reišme 1 kompe N+1, netikit atjunkit laidus, blokuotų programiškai, galėsit spręst apie chiperių žinias, nes gausit "CHECK ENGINE"

Apie liabdų iškungimą išvis nesvaikit, puse hexdump perrašyt reik, daug lengviau atsukt daugiau blogo mišinio ir padaryt "Kalmarą"

Liamdos šiuo atveju CO2 ir NO2 sensorius, ne taip kaip pas TS'ą kuro mišiniui kontroliuot cf2.
VISI cf3 juos turi, nelygu kur, pas jtd 156 jis "drambliuke", kitaip nereikalingi butų "Smoke map" 1 iš pgr. map (limituojantis) koreguojamas chipuojant galiai.

Stepai pas JTDm (su pdf) privalo būt, tikrai kitur ne "drabliuke".
P.S. Stepai, o DPF ne du zondai kartais ? Bent veikimo principas, tai slėgiui padidėjus iki ribos tarp jų, įsijungt regeneracija ir purškt dyz išmetimo fazėj.

Visi supratot? Aiskiau turbut nebuna ;D

Gali būt ir aiškiau  :P

EGR blokuojmas ne išprogramuojamas (tai įmanoma, spec žinios apie konkretų ECU) + mechaniškai blokuojamas plokštelėmis, Jei butų išprogramuojamas, galėtum išmest visą vamzdyną ir vožtuvus nuo koliko, paplatėtų skylė oro srautui į koliką nuo šlangos.
Atjunk laidus egr, ir pamatysi išprogramuotas ir tiesiog blokuotas.




Apie kontrolines liamdas (CO2/NO2) pasakysiu taip,
dyzeliui jokių emuliatorių nereik ir turbo benzui, nes chipuojant galią ir ribos sukeliamos išmetimo.

CF3 > atmosferiniam priklausomai nuo variklio, kartais praverčia, pvz pašilus liamdai, mažėja galia/trauka ar bent jau reakcija į pedalą, emuliatorius čia padės. (kalbam apie papildomas liamdas!) nes jo chipuot paprasčiausiai neapsimoka ~15 ag geriausiu atveju nepriklausomai nuo litražo + benzą padaryt daug sunkiaum nei dyzelį + o niekas ir neapsiima su benzais žaist
(sąmokslo teorijų nerašysiu kodėl, tingiu)
« Paskutinį kartą keitė: 2014-04-06 18:02 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0