EGR 19/20 kartų blokuojamas o ne išprogramuojamas, tokių gudručių ant pirštų suskaičiuot galima, kad rast tinkamą "jungiklį" 1x1 map su reišme 1 kompe N+1, netikit atjunkit laidus, blokuotų programiškai, galėsit spręst apie chiperių žinias, nes gausit "CHECK ENGINE"
Apie liabdų iškungimą išvis nesvaikit, puse hexdump perrašyt reik, daug lengviau atsukt daugiau blogo mišinio ir padaryt "Kalmarą"
Liamdos šiuo atveju CO2 ir NO2 sensorius, ne taip kaip pas TS'ą kuro mišiniui kontroliuot cf2.
VISI cf3 juos turi, nelygu kur, pas jtd 156 jis "drambliuke", kitaip nereikalingi butų "Smoke map" 1 iš pgr. map (limituojantis) koreguojamas chipuojant galiai.
Stepai pas JTDm (su pdf) privalo būt, tikrai kitur ne "drabliuke".
P.S. Stepai, o DPF ne du zondai kartais ? Bent veikimo principas, tai slėgiui padidėjus iki ribos tarp jų, įsijungt regeneracija ir purškt dyz išmetimo fazėj.