Autorius Tema: Dyzeliniu TA  (Skaityta 60092 kartus)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #120 Įrašytas: 2013-01-21 19:42 »
 ;D Drausti su senom masinom vazineti nera ko, tegul vazineja, jei lesos neleidzia. Bet tokios nesamones su atraborkem ir krosniu kurais turetu buti isnaikintos kazkokiu budu. Pirma kart girdziu toki brieda is tikruju, nezinau juoktis ar verkt, nors kolkas tik juokas ima ;D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #121 Įrašytas: 2013-01-22 01:06 »
;D Drausti su senom masinom vazineti nera ko, tegul vazineja, jei lesos neleidzia. Bet tokios nesamones su atraborkem ir krosniu kurais turetu buti isnaikintos kazkokiu budu. Pirma kart girdziu toki brieda is tikruju, nezinau juoktis ar verkt, nors kolkas tik juokas ima ;D

Tai nedaug mates jei nezinai, kad liaudis taip vaziuoja ;D keityklos seniau atiduodavo "atrabotke" uz dyka, dabar jau kaikurios ima pinigus uz tai, nes pamate, kad "einamas" dalykas :)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #122 Įrašytas: 2013-01-22 08:37 »
;D Drausti su senom masinom vazineti nera ko, tegul vazineja, jei lesos neleidzia. Bet tokios nesamones su atraborkem ir krosniu kurais turetu buti isnaikintos kazkokiu budu. Pirma kart girdziu toki brieda is tikruju, nezinau juoktis ar verkt, nors kolkas tik juokas ima ;D

Su krosnių kuru jau senai važinėjama. Dar chebra anksčiau vogdavo iš elektros pastočių aušinimo tepalą ir jį pildavo į bakus tiem seniem trantam. Važiuodavo, tik kol šaltas variklis mėlynais dūmais versdavo žiauriai. Realiai, jei tokiam važiuoji iš paskos - nieko nematysi aplink. O ir galimybė uždust yra labai didelė.
Ko tik neprigalvoja lietuvaičiai, kad tik nereikėtų važiuot į degalinę.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs moonshine

Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #123 Įrašytas: 2013-01-22 09:06 »
pritariu. vazineja su 89-94m kledarais, nes kitaip nepavadinsi esant normaliom gyvenimo salygom. Na bet o taciau,,, lietuvoje, kurioje leista vazinet viskuo nera tvarkos... butu istatymas, kad po 20m. masinos amziaus draudziama eksplotuot, tai butu tvarka kazkokia. Linksma, kai bendradarbis su 89m. passatu atsikerta kad jo visa dyzelio elektronika tik vienas voztuvas. Pasakiau, kad nusipirktu tik paplaska batareike, jei suges. Taciau, kiek toks paprastumas kainuoja gamtai ir mums......
tarkim alfa romeo spider 1980 metu turi buti draudziama eksplotuoti???
Raktinis žodis mašinos tinkamumui važiuoti kelyje yra ne metai. Raktiniai žodžiai yra techniškai tvarkingas. Jei automobilis yra pilnai techniškai tvarkingas, tai ar jis 2008, ar 1988, ar 1968 m - jis eisme tinkamas. Jei ne, tai ne. Jei Spaideris `80 realiai tech. tvarkingas - kodėl jis negali važiuoti? Va, grease`o GTV jau 27-tus metus skaičiuoja. Pavardinkit priežastis kuom ji bloga važiuoti bendro naudojimo keliais ir kodėl ji turėtų būti utilizuota :D Ar gal ir tikrai - į šrotą ją?  ;D
Visos dilemos yra seniai išspręstos, belieka tinkamai užtikrinti to tech. tvarkingumo priežiūrą. Bet jei TA visi apeina "per aplinkui", nieks nieko netvarko, tik atvažiuoja įdėt į leteną kontrolieriui - tada taip - tiesioginis rodiklis tech tvarkingumui belieka mašinos amžius - per kiek ji gali visiškai subyrėti šitaip netvarkoma :D Ir Lietuvoj visi tokia sistema jau šventai įtikėję (įtikinti?  ;D) ir gieda "tik nauji automobiliai gali išgelbėt mus. Amyn. " :lol:
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #124 Įrašytas: 2013-01-22 09:21 »
Vokietį pažystu vieną, jis turi citroeną antikvarinį ar tai 1960 gamybos ar panašiai, tai žmogus kasmet varo technikinę vien dėl šventos ramybės.. Parodyk lietuvį , kuris savo noru varytų TA kasmet?
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs moonshine

Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #125 Įrašytas: 2013-01-22 09:43 »
Vokietį pažystu vieną, jis turi citroeną antikvarinį ar tai 1960 gamybos ar panašiai, tai žmogus kasmet varo technikinę vien dėl šventos ramybės.. Parodyk lietuvį , kuris savo noru varytų TA kasmet?
Galiu parodyt nemažai lietuvių, kurie dėl šventos ramybės, tiesiog "po žiemos",  "seniai bežiūrėjau" ir panašių "priežasčių" reguliariai važiuoja pasitikrint į "savo" servisą. Skirtumas nuo TA, kad geras meistriukas pamatys daugiau nei TA kontrolierius + ten pat vietoj, jei reikia, rastus trūkumus ir pašalins. Jei atsiranda kokių remonto darbų, už "diagnostiką" dažnas servisas net pinigų neima - vėlgi skirtingai nuo TA, kur nieko nepadarys, o nuplėš ir už tą, ir dar už papildomą apžiūrą.
Tai į TA Lietuvoj  papildomai savo noru gali važiuot tik paužmušinėt laiko ir pamokėt pinigų ar ten ką nors kam nors pademonstruoti reikia. O jei nori naudos - to paties važiuoji į servisą. Ir važiuoja nemažai.
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #126 Įrašytas: 2013-01-22 11:32 »
Aišku čia gal reiktų žiūrėti TA lygį vokiečiuose ir Lietuvoje
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #127 Įrašytas: 2013-01-22 12:38 »
;D Drausti su senom masinom vazineti nera ko, tegul vazineja, jei lesos neleidzia. Bet tokios nesamones su atraborkem ir krosniu kurais turetu buti isnaikintos kazkokiu budu. Pirma kart girdziu toki brieda is tikruju, nezinau juoktis ar verkt, nors kolkas tik juokas ima ;D

Tai nedaug mates jei nezinai, kad liaudis taip vaziuoja ;D keityklos seniau atiduodavo "atrabotke" uz dyka, dabar jau kaikurios ima pinigus uz tai, nes pamate, kad "einamas" dalykas :)

Einamas dalykas ne del automobiliu, o krosniu kurenamu ant sio "kuro"...

Plius pas mus nera jokiu patikrinimu po TA, pvz vokietijoje mates TUV mobilias stoteles, kuriose tikrinami itartini automobiliai ir jei neatitinka tech. reikalavimu atimamas vadinamas musu TA talonas ir automobili gali tik su karuciu nusitempti, bauda uz eksplotuojama automobili be TA ten nuo 1000eur lygtais, nebepamenu... Ten yra poziuris, kad automobili turi visada priuzireti, o ne tik pries TA... Dar kitas dalykas, policija turi teise betkada itartina automobili su akivaizdziais trukumais nusiusti i pakartotini TA, jei pas mus tai butu, tai uzsiknistu moketi TA darbuotojams...

Ten grieztai i automobiliu sauguma ziurima, ypac del vazinejimo be TA, tad ir baudziama atitinkamai, pas mus irgi galetu baudas tokias ikalti, kad neapsimoketu kevalo be TA naudoti :)
« Paskutinį kartą keitė: 2013-01-22 12:44 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #128 Įrašytas: 2013-01-22 15:38 »
Tai pas mus irgi norėjo padaryt, kad TA atimtų jei ką mentai, bet rodos, kažkas supanikavo ir atšaukė
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu TA
« Atsakymas #129 Įrašytas: 2013-01-22 15:51 »

Plius pas mus nera jokiu patikrinimu po TA, pvz vokietijoje mates TUV mobilias stoteles, kuriose tikrinami itartini automobiliai ir jei neatitinka tech. reikalavimu atimamas vadinamas musu TA talonas ir automobili gali tik su karuciu nusitempti, bauda uz eksplotuojama automobili be TA ten nuo 1000eur lygtais, nebepamenu... Ten yra poziuris, kad automobili turi visada priuzireti, o ne tik pries TA... Dar kitas dalykas, policija turi teise betkada itartina automobili su akivaizdziais trukumais nusiusti i pakartotini TA, jei pas mus tai butu, tai uzsiknistu moketi TA darbuotojams...

Ten grieztai i automobiliu sauguma ziurima, ypac del vazinejimo be TA, tad ir baudziama atitinkamai, pas mus irgi galetu baudas tokias ikalti, kad neapsimoketu kevalo be TA naudoti :)
Cia neseniai skaiciau lietuvos spaudoj, lad TUV specialistas atvaziavo apziuret lietuvos TA centru, tai liko maloniai nustebes, kad kai kur lenkia net vokietija. Vienzo, vokieciai pastoviai kazka prigalvoja. Kai dirbau  tarptautiniu pervezimu firmoj, teko susidurt, kad jie net indavo musu furu stabdziu kaladeliu meginius kelyje, ar kartais jose nera asbesto.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda