pritariu. vazineja su 89-94m kledarais, nes kitaip nepavadinsi esant normaliom gyvenimo salygom. Na bet o taciau,,, lietuvoje, kurioje leista vazinet viskuo nera tvarkos... butu istatymas, kad po 20m. masinos amziaus draudziama eksplotuot, tai butu tvarka kazkokia. Linksma, kai bendradarbis su 89m. passatu atsikerta kad jo visa dyzelio elektronika tik vienas voztuvas. Pasakiau, kad nusipirktu tik paplaska batareike, jei suges. Taciau, kiek toks paprastumas kainuoja gamtai ir mums......
tarkim alfa romeo spider 1980 metu turi buti draudziama eksplotuoti???
Raktinis žodis mašinos tinkamumui važiuoti kelyje yra ne metai. Raktiniai žodžiai yra
techniškai tvarkingas. Jei automobilis yra pilnai
techniškai tvarkingas, tai ar jis 2008, ar 1988, ar 1968 m - jis eisme tinkamas. Jei ne, tai ne. Jei Spaideris `80 realiai tech. tvarkingas - kodėl jis negali važiuoti? Va, grease`o GTV jau 27-tus metus skaičiuoja. Pavardinkit priežastis kuom ji bloga važiuoti bendro naudojimo keliais ir kodėl ji turėtų būti utilizuota
Ar gal ir tikrai - į šrotą ją?
Visos dilemos yra seniai išspręstos, belieka tinkamai užtikrinti to tech. tvarkingumo priežiūrą. Bet jei TA visi apeina "per aplinkui", nieks nieko netvarko, tik atvažiuoja įdėt į leteną kontrolieriui - tada taip - tiesioginis rodiklis tech tvarkingumui belieka mašinos amžius - per kiek ji gali visiškai subyrėti šitaip netvarkoma
Ir Lietuvoj visi tokia sistema jau šventai įtikėję (įtikinti?
) ir gieda "tik nauji automobiliai gali išgelbėt mus. Amyn. "