Keli sakiniai apie lenktynes.
155 bolidui is pradziu suejo pusasis, o paskui deze (kai kurie rase, kad mate kaip ieskojo pavaros). Deze galima buvo pakeisti, bet tai butu uztruke 1.5 val maziausiai ir Zazas pasitares su komandos nariais nusprende "pasuoti" si karta.
GT bolidui pirmiausiai suejo pusasis irgi. Ji pakeitus ir uz vairo sedus Tomui, bolidas grizo po viena rato atgal i boksus. Paaiskejo, kad suplyso apatine galine variklio pagalve. Ja staigiai komanda atgaivino kazkokiu budu ir bolidas isvaziavo i trasa. Taciau neilgam. Po kiek daugiau nei valandos, sedus Spydui prie vairo velniop issivaikste greiciu deze. Pats rankose laikiau dantracio gabaliuka.
Komandos tikrai neliudi, ypac GT komanda. Bolidas yra nesveikai greitas. Buvo aplenktas "Rimo" dyzelis, siaip ne taip GT bande lenkti ir Ferrari, bei Cepkausko Luego Kitcar'as, bet tik vos vos. Geriausia laika si karta "isuko" ne Spydas, bet Zhalias - 1,28,900 (Spydo buvo apie 1,29,300). Kadangi GT komanda buvo visiskai svieziai "iskepta", tai viskas vyko net labai profesionaliai ir sklandziai iki gedimu.
155 "ZE" irgi pasirode puikiai. Buvo "isuktas" mazdaug 1,31,300 laikas (jei gerai pamenu, tai autorius buvo Saulius)
GT iki gedimu buvo 6 pozicijoje bendroje iskaitoje ir 1 pozicijoj A3000+ klaseje.
155 iki gedimu buvo 17 pozicijoje bendroje iskaitoje ir berods 4-5 vietoje A3000+ klaseje.
Apie viska issamiau bus savaites begyje.

P.S. Spyker su viena vienintele likusia pavara sugebedavo ant slapios trasos isukti 1,38.000 laika (totaliai slapia trasa ir viena vienintele likusi pavara. Net ribotuvas girdedavosi).
