Tokia pati masina su 1.6 valgo 8,5 (60%u-40%m) priedek dar iki litro, tokiu pat rezimu ir gausi apytikres 2l sanaudas.
Ko tiketis? Kai masinai jau pilnametyste beldziasi, ko galima tiketis? Visko, kas tik imanoma blogiausio
Tai daugiau loterija:)
Del issisketusiu ratu, nieko brangaus tam remonte nera, guolis (guolinis sailenblokas) nuo 80lt+darbas servise 1-2h(priklausomai, nuo varztu uzrudijimo laipsnio), kiekvienas servisas turi savo ikainius, as pries 5 metus uz si darba sumokejau 100lt (pakeite per valanda, niekas nebuvo uzrudije). Siemet keitem panasaus amziaus fiatui (ta pati vieta), visi varztai buvo uzrudije ir nuluzo, buvo keista visa svirtis, truko apie 2h. Sitas mazgas problemu nekelia, ir per visa masinos gyvavimo laika buna pakeiciamas karta ar du, todel daznai viskas buna stipriai uzrudije per tuos 100-200k km. Jei tik del sito nori keisti masina i kita sena masinas, tikintis, kad joje viskas bus tvarkoj, nedaryk to.
Pats modelis 146 nera problematiskas ir jo eksplotacija, ivardinciau, kaip labai pigia. Silpniausia grandis, ko gero, benzininiai varikliai, visa kita devisi su amziumi, neziurint i tai, si modeli "iaudiskai" pavadinciau "toyotiskai kokybisku"
Kitos dazniau pasitaikancios bedos: galiniai ratu guoliai (70lt), daznai luzta dureliu spyneles, jei naudojamas raktas, lengvai luzta el.veidrodeliu reguliavimo rankenele, kliba priekiniu zibintu reflektoriai, oro srauto matuokle (pulsuoja apsukos), ziema prisala centrinis (kartais troseliai duryse, kartais neaisku, kas, bet nenoriai atrakineja duris). Vaziuokles, greiciu dezes, bei elektronika (isskyrus bosch oro srauto matuokle) problemu nekelia.