Bet kuriuo atveju kaina per didele. Masina nera tokia sena, kad tiktu entuziasto savaitgaliams, nera ir tokia nauja, kad tiktu eilinio zmogaus, eiliniai kasdienai. Be to, kasdienai, juolabiau, per brangi su minetais defektais. Siu metu ji tinkama tik pardavimui arba remontui - su kazkokiu, giliai pasleptu ir tik paciam remontuotojui zinomu, tikslu. Nera ji nei ledine, nei kazkuo labai ypatinga. 2.0ts siek tiek prideda respekto, bet dauguma entuziastu mieliau rinksis panasaus amziaus 155/164 su V6. 10 metu lietuvoje druskas kaupe + stovejo sildomam garaze, del ko tos druskos puikiai vesejo, tad pradejus tvarkyti rudis, tiketina, ju bus gerokai gerokai daugiau ir giliau, negu matosi dabar. Raudona spalva, jei nebuvo dazyta, turetu buti neblogai isblukus, per tiek metu. Rida, pagal metus normali (jei nesukta), bet tuo paciu ir didoka. Realiai, 2.0ts yra vienintelis jos privalumas, bet ar kas nors uz ji mokes tiek, kiek prasoma. Lietuva, ne vokietija, ne italija, ne prancuzija, niekas is vakaru puses nevaziuos cia pirkti 146 su trukumais ir nemaza kaina, tad tas mobile.de, anoks orientyras. Trukumai nemalonus, geriau jau butu uzkaltas variklis, bet ledinis kebulas, negu atvirksciai. Grotuvas geras, bet siais laikais jau irgi ne kazko vertas. Sekmes prekyboje, jeigu gausi tiek, kiek prasai, tau labai pasiseke