Teoriškai galima padidinti turbinos slėgį ir palikti tą patį kuro kiekį. Taip turėsime daugiau galios su tom pačiom kuro sąnaudom. Tačiau rizikuosim pačiu varikliu, nes liesas mišinys - peilis varikliui.
Jei patinka skylės stūmokliuose - pirmyn. Teoriškai ir praktiškai gali pasidaryti kapitalinį.
Citata iš užsienio TDI forumų:
I have o2 wide band install on my down pipe.
On highway sensor read more than 22:1 (limit of my o2 sensor)
When i have heavy foot, a see 10,5:1 !
Lower than 13:1, lot of soot, power is ok
Lower than 12:1, less power.
Lower than 11:1, solid black line of soot on road and less power
Best setting is between 14:1 to 17:1.
Nieko tu ten nepriliesinsi, įpač turbininiame variklyje, kai po čipavimo padidėjus slėgiui oro suspaudimas dar labiau didina įsiurbiamo oro temperatūras. Taip, kad daugiau galios ir mažesnės sanaudos, tai tik mitas