Autorius Tema: Noriu pirkti alfa romeo 159  (Skaityta 887503 kartus)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Atsakymas #2180 Įrašytas: 2017-07-20 14:53 »
Kad Startline puslapyje tuos kW TB'i nui gerokai mažesnius deklaruoja - 1.4 Multiair 143kW ? 1.75tbi varikliui - 191kW.
Vat įdomu ant kiek realu sumažėjusios kuro sąnaudos?

Čia į ratus? Smagratį? Ar ant kompo?
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Atsakymas #2181 Įrašytas: 2017-07-20 16:29 »
Kad Startline puslapyje tuos kW TB'i nui gerokai mažesnius deklaruoja - 1.4 Multiair 143kW ? 1.75tbi varikliui - 191kW.
Vat įdomu ant kiek realu sumažėjusios kuro sąnaudos?

Kadangi labai giliai nediskutavau su Karoliu, tai nedaug ką pakomentuosiu tuo klausimu. Bet dėl sąnaudų, tai sakė, kad gali kokiu litru sumažėt užmiestyje priklausomai kiek atsuks. Mieste liks tokios pat daugiau mažiau 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Atsakymas #2182 Įrašytas: 2017-07-20 17:00 »
Kad Startline puslapyje tuos kW TB'i nui gerokai mažesnius deklaruoja - 1.4 Multiair 143kW ? 1.75tbi varikliui - 191kW.
Vat įdomu ant kiek realu sumažėjusios kuro sąnaudos?
Realu, jei važinėsi pensininko rėžimu ir programa bus orientuota į kuro ekonomiją.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Atsakymas #2183 Įrašytas: 2017-07-21 11:29 »
Pensininko rezima ijungus sanaudos ir be remap sumazeja stipriai, ka tas pensininkas, nereikia nei jo, uztenka atitinkama greiti su CC palaikyti (normalaus, daugumoje keliu leidziamo greicio nelaikau pensininko rezimu) ir sanaudos gali visais 2-3l sumazeti, lyginant su tuo, ka gausim laikydami max leidziama autostrados greiti, o gal ji dar ir virsijant. Man niekaip galai nesueina, kaip padidinus galia, galima sumazinti kuro sanaudas. Ir dar idomiau, kodel to nedaro patys gamintojai, siais sunkiais laikais, kai eu komisija visus smaugia "del tarsos", o prie viso to dar ir konkurentai vienas kita paildomai smaugia, kas mazesnes sanaudas vartotojui pasiulys, ar bent jau kas mazesnes jas nurodys popieriuje. Del eko remap viskas aisku, jis tam ir skirtas, ta pati daro ir gamintojai, apriboja galia ir gauna bent teoriskai mazesnes sanaudas, bei mazesne tarsa. Bet kaip galima pakeliant galia, sumazina sanaudas??? Ar cia principas toks, kad atsuku tau max galia tam tikram sukiu diapazone, pvz maksimaliais sukiais, o kituose (tarkim, tame sukiu diapozone, kuris palaikomas prie vyraujancio max leidziamo greicio salyje) uzdedu koki turbo laga, kad nespaustum ir sanaudas mazintum? :D Bet tada koks cia galios pakelimas, jei vienur prideda, o kitur nuima.
ps. kad nepradeti bereikalingos diskusijos, tai cia buvo ne irodinejimas, o klausimas. Gal yra kas nors labiau nusimanantis ir paaiskintu, kaip tai pasiekiama, bent teoriskai. Nes man padidejusi galia ir sumazejusios sanaudos nelabai draugai atrodo. Ne karta galvojau apie tuos remapus, bet mazinti sanaudas padidinant galia skamba kaip made in chine, tai kazkaip ir likdavau dvejonese, kol dar dpf pjauti neprireike  :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Atsakymas #2184 Įrašytas: 2017-07-21 11:40 »
Nezinau kaip sita fenomena paaiskint, bet pas mane cipuotas 1.9, galios teoriskai turi apie 130 kW ir kuro sanaudos yra tikrai mazesnes. Ne pagal kompa, o realios nuo pilno iki pilno bako pagal km. Marsrutas pas mane kiekviena diena yra lygiai toks pat, per diena pravaziuoju apie 50 km (namai, vaiko darzas, darbas, vaiko darzas, namai). Greitis Vilniaus aplinkkeliu buna ~120 km/h. Isvaziavus is aplinkkelio - paskui srauta, bet ten jau max 50 km/h, nes sviesoforai vienas ant kito + jau nebe ilgas atstumas iki namu. Kuro sanaudos tikrai mazesnes. O galios padidejimas yra tik ant traukos. Veliau jau kai susijungia 4/5/6 pavara kazkokio stebuklo nesijaucia. Is to sprendziu, kad programa padaryta, kad kW ir nM jaustusi prie zemesniu sukiu ir greicio, o kai jau 80+ km/h - ten jau uztenka likusios galios. Cia tik mano teoriniai pamastymai. Cia gal daugiau gali pasakyt tie, kurie daro programas remapo.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Atsakymas #2185 Įrašytas: 2017-07-21 11:56 »
gamintojas kai štampuoja mašinas šimtais tūkstančių neturi laiko imti ir su kiekviena žaisti priderinant programą prie kiekvieno motoro individualiai. jis pasirenka optimalų variantą su kuriuom žino, jog mašina važiuos, garantinio metu nebus didesnių problemu. programos viduj ten yra tikrai nemažai rėžių kuriuose padaryta kad mašina dirbtu, kartais net būna gamintojo update'ai tas tolerancijas padidina dar labiau, nes kila problemos dėl per didelio jautrumo.

kai normaliai čipuoji gali žaisti, sukti ant stendo ir derint. bet tas užima laiko ir tu negali per para pagamindamas po kelias mašinas ant konvejerio dar para skirti kiekvienai atskirai kad programą motoro priderinti. įsivaizduok kažkas nutiks ir bus problemu, recall'as, o programos pas visus skiriasi kažkiek - užsipypinsi tvarkydamas.

čia kai gamini kokį GT-R'ą, kur motorus rankom surenki, kiekiai gamybos maži, kainos didelės, gali net pavarų dėžę su motoru individualiai derinti.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Atsakymas #2186 Įrašytas: 2017-07-21 12:00 »
Manau ekonomija atsiranda, kad smaugti tiek daug nereikia mašinos, galia prie mažesnių apsūkų atsiranda, tai ir važiuojama ekonomiškiau. Gamintojai smaugiami dėl taršos, o ne dėl ekonomijos. DPF riboja taršą, bet yra stabdys ekonomijai.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Atsakymas #2187 Įrašytas: 2017-07-21 12:01 »
Hm, tai gal tikrai kazkas panasaus i varianta: "atsuku tau max galia tam tikram sukiu diapazone, pvz maksimaliais sukiais, o kituose (tarkim, tame sukiu diapozone, kuris palaikomas prie vyraujancio max leidziamo greicio salyje) uzdedu koki turbo laga (ok, paliekam standarta)...". Tu jauti galios padidejima jautriausiama diapozone (ten, kur labiausiai ir imanoma kazkoki skirtuma pajausti, t.y. zemi up to vidutiniai sukiai), o toliau ji gal net siek tiek prislopinama, del ko riedant tiesiaja, sanaudos pamazeja. Turbo benzina gal kiek kitaip programuoja, nes ten galios diapozonas gerokai platesnis.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Atsakymas #2188 Įrašytas: 2017-07-21 12:33 »
Kliff, tu rasai labai primytyviai, lyg remapintum koki mechanini agregata. Jei kalbet apie elektroninius komponentus, t.y. kompa, kuris ir reguliuoja variklio ir jo komponentu darba prie tam tikru vaziavimo salygu, tai ten viskas kiek sudetingiau. Nes nauja/kita/koreguota programa skaiciuoja jau visai kitaip, nei standartine, ar juo labiau mechaniskai perdaryta gelezis. Mechaniskai pasukiotas siurblys su turbina taip ir pus tupai kaip ir pucia. Vaziuosi paskendes dumuose, bet trauks. Ekonomija bus ar ne bus - klausimas geras. Kai reguliuoja elektronika ir davikliai - ten jau daug sudetingiau. Jei kaip tu sakai "atsuku tau max galia tam tikram sukiu diapazone", tai abejoju ar kas nors taip remapina, nes nera dideles logikos. Taip daryt gal ir verta, kai sportuoji koki drifta (gal dar kazka?), kad turetum prie salyginai mazo greicio dafiga nM ir kW i ratus, o kuro nelabai skaiciuoji - kiek kompas liepia pilt tiek ir pila ir dega. Eiliniam mirtingajam daro programas, kad neuzmustum motoro (jei jis neuzmustas dar), sankabos ir kt. komponentu, pats matei ir zinai, kad yra nM ir kW kreives, kuriose matosi kur yra didziausi kW ir nM, kur bus ekonomija ir kur nera. Kaip tai pasidaro praktikoj - tikrai nezinau, nes nezinau tos virtuves. Bet kad galia + ekonomija stovi kaip lygus su lygiu, tai daug irodinet nereikia :)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Atsakymas #2189 Įrašytas: 2017-07-21 14:59 »
Naujesniam automobiliui (bent 156 FL) programuojamas kiekvienas bėgis atskirai, atsižvelgiant į lauko/variklio temperatūrą, slėgį, gazo poziciją, apkrovą varikliui, automobilio greitį ir t. t. Tai yra kintamieji, pagal kuriuos tu gali modifikuoti kuro kiekį, įpurškimo laiką, uždegimo laiką (dyzeliui nelabai galioja) and so on. Nežinau, kaip tau Kliff, bet man tai skamba, kaip neišpasakytai daug erdvės optimizacijoms. Gamintojas tų optimizacijų negali atlikti, nes jis gamina universalią programą. O universali programa ir lieka universali - t. y. netinkama niekam.

Ta reklama sumažėjusios kuro sąnaudos ir padidėjęs galingumas šiek tiek klaidina žmones, nes jie galvoja, kad viskas bus kartu ir vienu metu. Realybė tokia, kad kuro sąnaudos sumažinamos ten kur reikia (važiuojant ramiai), o ten kur norisi daugiau galios, tos kuro sąnaudos šiek tiek padidėja. Iš oro tai neatsiranda tie papildomi kw? Nors realiai tai atsiranda (turbo) :D
Teoriškai galima padidinti turbinos slėgį ir palikti tą patį kuro kiekį. Taip turėsime daugiau galios su tom pačiom kuro sąnaudom. Tačiau rizikuosim pačiu varikliu, nes liesas mišinys - peilis varikliui.

Todėl visiem rekomenduoju vežti programuoti pas žmones, kurie tikrai supranta ką jie daro. Nėra ten viskas taip paprasta kaip atrodo, jei darai tikrai gerai.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD