Pensininko rezima ijungus sanaudos ir be remap sumazeja stipriai, ka tas pensininkas, nereikia nei jo, uztenka atitinkama greiti su CC palaikyti (normalaus, daugumoje keliu leidziamo greicio nelaikau pensininko rezimu) ir sanaudos gali visais 2-3l sumazeti, lyginant su tuo, ka gausim laikydami max leidziama autostrados greiti, o gal ji dar ir virsijant. Man niekaip galai nesueina, kaip padidinus galia, galima sumazinti kuro sanaudas. Ir dar idomiau, kodel to nedaro patys gamintojai, siais sunkiais laikais, kai eu komisija visus smaugia "del tarsos", o prie viso to dar ir konkurentai vienas kita paildomai smaugia, kas mazesnes sanaudas vartotojui pasiulys, ar bent jau kas mazesnes jas nurodys popieriuje. Del eko remap viskas aisku, jis tam ir skirtas, ta pati daro ir gamintojai, apriboja galia ir gauna bent teoriskai mazesnes sanaudas, bei mazesne tarsa. Bet kaip galima pakeliant galia, sumazina sanaudas??? Ar cia principas toks, kad atsuku tau max galia tam tikram sukiu diapazone, pvz maksimaliais sukiais, o kituose (tarkim, tame sukiu diapozone, kuris palaikomas prie vyraujancio max leidziamo greicio salyje) uzdedu koki turbo laga, kad nespaustum ir sanaudas mazintum?
Bet tada koks cia galios pakelimas, jei vienur prideda, o kitur nuima.
ps. kad nepradeti bereikalingos diskusijos, tai cia buvo ne irodinejimas, o klausimas. Gal yra kas nors labiau nusimanantis ir paaiskintu, kaip tai pasiekiama, bent teoriskai. Nes man padidejusi galia ir sumazejusios sanaudos nelabai draugai atrodo. Ne karta galvojau apie tuos remapus, bet mazinti sanaudas padidinant galia skamba kaip made in chine, tai kazkaip ir likdavau dvejonese, kol dar dpf pjauti neprireike