Sveiki, galbūt busimi kolegos,
Perskaičiau visą šitą temą...Tai buvo ir kalbų ne visai į temą, buvo ir į temą...Bet susidariau įspūdį, kad silpniausia Alfų dalis yra elektra? Taip pat brangus diržų/diržų įtempėjų keitimas...? Kas dar aktualu šiai dienai?
Noriu savo benzininę auto pakeist dyzeliu...ir gerą mėnesį analizuoju visokius variantus...Mechanikas patarė žiūrėt į IV golfą...Ten ale reiktų tik sailentblokus keist dažnai, o visa kita kaip ir nereikalauja daug priežiūros, o jei ir reikalauja, tai detalės daug pigesnės nei japonų ar tarkim italų automobilių...Taigi, norėčiau sulaukti ne teoretikų, o praktikų nuomonės: ar labai ženkliai skirtųsi išlaidos 147'os alfos priežiūrai, nei tarkim 4 golfo? (į golfą žiūriu 81kw galingumo, be mandrų pumpe duse purkštukų, kurių vienetas kainuoja apie 1000lt)...
Ko tikiuosi iš dyzelinės auto? Pigesnis važiavimas, t.y. kad sąlyginai nedaug "rytų" kuro ir kad nereikėtų servise gyvent... dar kuo patraukė alfos, kad labai vilioja komplektacija...Tarkim ant golfo autopilotas yra tikra retenybė...su borto kompiuteriu irgi panašūs reikalai... Daugiausia važinėčiau mieste, bet vasarą dažnai ir pakeliauju toliau..
Lauksiu komentarų/patarimų.
beje, gal kas buvo apžiūrėt šitą modelį?
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/alfa_romeo-147/id-1569209 atrodo patraukliai, bet kadangi esu iš Vilniaus, tai nežinau kaip su patikrinimu būtų...Nes norisi kad savas žmogus pasikeltų ant keltuvo, pažiūrėtų padėtį iš apačios...pasijungtų prie kompo ir pan..