TwinTurbo,
GT 1.8 TS mūsų rinkoje rasti praktiškai be šansų, ką jau kalbėti apie kažkokią atranką. Lieka variantas veržtis iš EU, bet čia jau daugiau loterijos ir daugiau reikalų. Ir, tikėtina, brangiau.
Panašiai ir su 3.2, tik plius, kaip kažkas čia jau minėjo, kasdieniniam važinėjimui turbūt ne pats geriausias pasirinkimas.
Dėl dyzelio, argumentą šiam pasirinkimui matau vieną - patikimumas (lyginant su kitais varikliais). Ekonomika panaši visų variantų (neskaitant 3.2), o mano atveju, bet kuriuo pasirinkimu eksploatacija bus brangesnė nei turiu dabar (1.6TS+SND = ~4e/100km). Ir dar vienas silpnesnis argumentas: dėl pasirinkimo galimybių mūsų rinkoje. Visi kiti argumentai yra prieš dyzelį.
KLIFF,
Turėjai pastebėti - aš šiuo metu ir važinėju su AR 147 1.6TS (žr. aprašą/ plius anoje temoje dalinai patarimus dėl variklio problemyčių). Ir puikiai žinau, jog GT ir 147 yra kaip brolis ir sesė ar net dar daugiau. Būtent dėl šios priežasties ir noriu GT, nes viskas tenkina vienas-keturi-septintoj: vairavimo malonumas, dizainas (interjeras, eksterjeras), ekonomija. Kitais metais stuktels 5m kaip ją vairuoju, o ji vis dar mane džiugina. Žodžiu, patikrintas reikalas.
Visa tai aš tikiuosi rasti GT, tik priedo: vos-vos didesnę bagažinę, vos-vos vyriškesnį eksterjerą ir gal net vos-vos žvitresnį variklį.
Dėl dyzelio, per daug nesiplečiant, kol kas turiu pojūti panašiai, kaip rašo TwinTurbo - tai sudedamoji, kuri išderina visą automobilio harmoniją :) Galbūt reiktų išmėginti, kad tą patvirtinti ar paneigti.