o beje.....
kam čia ilgėtis tų didelių benzininių variklių, jei paliubomu jų - nei naujų, nei dėvėtų - nieks neperka.
"Taupukai" dyzeliukai ir benziniukai sėkmingai developinasi juk ir OK - bus ką pirkt.
Yra čia dėl ko tautiečiui graužtis... 
Stai del to ir nera tu v6. Tokiu varikliu parduodama vis maziau, su eu mokesciu strategija visi vis labiau taupo pinigus ir priversti galvoti apie ekonomika. Variklio kurimas brangus, o pelnas mazas. Alfa ir taip pastaruosius 10 metu balansuoja ties bankrotu, kas realiai buvo bene per visa jos istorija. Jei siais mazalitraziu laikais, prades deti masiskai v6, po metu dvieju 100% ji bus nebe italu. Ne siaip i 159 sudejo amerikietiska slamsta, vietoj to, kad patobulintu iki eu reikalavimu sena gera alfos v6. Man taip pat noretusi to seno v6 ir galingesniu varikliu, nors mazais tirazais, bet yra kaip yra. (noretusi, kad tokiu butu, del bendro alfos prestizo pries konkurentus, bet vargu ar toki siandien pirkciau). Viltis yra, kad joje su laiku atsidurs vienas kitas Maserati (gal net Ferrari) variklis, pastarajam taip pat ne pyragai, kad fiat group v6/v8 montuotu tik i pavieniai parduodamus Maserati.