Is to ir istraukiau, kad niekas nenori. Nereikai gilintis i vakaru ar rytu europos prekes zenklu snobus, nerekia jokiu snobu, paprasciausiai niekas nenori tu keturiu raidziu, nes jos "liaudyje" asocijuojasi su nekokybe. Panasiai tas pats ir su Alfa, tik gal Alfos charizma traukia pirkejus, Fiatas jokios charizmos neturi. Vel isskyrus 500 modeli, gal del to, kad jis zavus, idomus, gal del to, kad miestui tinkamas ar nelabai padoriu konkurentu turintis, yra neblogai perkamas. Visa kita stovi vitrinose. Alfa perka, Abarth perka, Fiat'o ne. Lancia taip pat nepopuliari ir vargu ar taps populiaresne artimiausiu metu. Del pardavimu ,cia pardavimai greiciausiai bus su Fiat Professional dalimi, kuri ir sudarys nemaza dali visu pardavimu.
Turbut snekejai su visa Europa, kad taip uztikrintai sakai, jog niekas nenori pirkti

Jeigu NIEKAS nenori ju pirkti kodel tada praeitais metais ju buvo nupirkta 2,3 milijono? Cia be komerciniu automobiliu. Atsakyk tu man i tai. Siaip? Kad pigu? Lyginant su konkurentais fiat kainos panasios su jais. Tad atsakyk man i sita klausima. Komerciniai fiatai be "ducato" yra visiskas slamstas.
Pora pvz kaip sakai zmoniu kurie NENORI fiat.. Speaking from experience, my Fiat has been trouble free for 3 years, then i sold it and bought new Alfa 159.My Alfa spent more time in the Dealers than it ever did on my drive. Always with a fault they apparrently had never had to deal with before, rarely repaired to my satisfaction.
Having had Rovers, Citroens, Peugeots, Fiats and Seats.... I would add that the Bravo is probably one of the best cars I have had.
Be kvailu nustatytu stereotipu apie fiat, kad byra pateik dar argumentu. Apie nepatikimuma "liaudyje" ir visame pasaulyje taip pat yra nusistatymas del Alfos,kad byra. tai ka tu i tai?
Reikia dar?