Autorius Tema: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)  (Skaityta 1832200 kartus)

Neprisijungęs Chip

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #2260 Įrašytas: 2011-02-01 14:37 »
Dabar tik su kuvalda ;D






AR166 AR159

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #2261 Įrašytas: 2011-02-01 20:00 »

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #2262 Įrašytas: 2011-02-01 20:29 »
Uzkonservuota A3 iki pavasario :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #2264 Įrašytas: 2011-02-01 23:56 »
"Variklio šildymas jam kenkia
TIESA. Esant mažoms apsukoms, alyvos slėgis yra žemas. Be to, užvedant šaltą variklį įpurškiama daugiau degalų, kurie gali nuskalauti alyvos plėvelę. Tarp stūmoklio ir cilindrų nesusidaro pakankama alyvos plėvelė, žiedai  nėra optimaliai sutepami. Todėl užvedus variklį reikia nedelsti pradėti judėti iš vietos vidutinėmis apsukomis."
Paimta is
http://www.autogidas.lt/straipsnis/kaip-sniegas-ir-ledas-kenkia-automobiliui-3774.html.
 Asmeniskai visada pasildau salta varikli kokias 4min ant laisvu apsuku, tada judu nekeldamas daugiau 2500rpm. O kas liecia minusine temparatura, tai girdejau, jog vienas uzvedimas ziema prilygsta 30 vasaros.

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #2265 Įrašytas: 2011-02-02 02:13 »
"Variklio šildymas jam kenkia
TIESA. Esant mažoms apsukoms, alyvos slėgis yra žemas. Be to, užvedant šaltą variklį įpurškiama daugiau degalų, kurie gali nuskalauti alyvos plėvelę. Tarp stūmoklio ir cilindrų nesusidaro pakankama alyvos plėvelė, žiedai  nėra optimaliai sutepami. Todėl užvedus variklį reikia nedelsti pradėti judėti iš vietos vidutinėmis apsukomis."
Paimta is
http://www.autogidas.lt/straipsnis/kaip-sniegas-ir-ledas-kenkia-automobiliui-3774.html.
 Asmeniskai visada pasildau salta varikli kokias 4min ant laisvu apsuku, tada judu nekeldamas daugiau 2500rpm. O kas liecia minusine temparatura, tai girdejau, jog vienas uzvedimas ziema prilygsta 30 vasaros.


Sildau ir as. Pvz masina su automatine pavaru deze uzvedus reikomenduojama net is P perjungti i N ir keleta min pasildyti taip  :) o kad ten nuplauna kazka nelb tikiu, cia greciau ekologiniais sumetimais, kad nekurenti veltui masinos  :)

Neprisijungęs mod

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 394
  • Karma: +0/-9
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #2266 Įrašytas: 2011-02-02 04:03 »
nu del sildymo tai  nelabai  noriu sutikt. nes uzvedus saltyje ir variklis negraziai dirba ir apsukos aukstesnes siek tiek buna  kol neprasivaiksto tepaliukai, tai kiek suprantu man siuloma  tiesiai i trasa , nesuteptu normaliai motoru varyt? biskis 0 logikos... sildziau visada ir sildysiu, net ir vasara pora minuciu duodu prasidirbt, o ziema tuo labiau
buvo : AR 166 2,4JTD 2002
yra: bmw 328is 1997
 ----------------------------------------

Neprisijungęs autoprimo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 573
  • Karma: +11/-14
    • Žiūrėti profilį
Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #2267 Įrašytas: 2011-02-02 18:19 »
Knaisiodamasis internete radau skelbimą apie parduodamą AR Spider http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/alfa_romeo-spider/id-1059036 . Fotkėse auto nelabai panašus į AR Spider, bet sprendžiant iš bamperių, auto turėtų būti iš USA, o ten jau visko pasitaiko. Tad nutariau surizikuot ir nulėkt apžiūrėt. Atvykus vieton ir pamačius gyvai, paaiškėjo, kad tai FIAT Spider. Mandagiai užsiminus pardavėjui, kad tai ne Alfa Romeo, anas atsakė "...tai o ka-tu modelių neskiri?!..." Ir pridūrė-"...čia eksliuzyvinis variantas su PININFARINA ĮPURŠKIMINIU MOTORU, daug vertingesnis už Alfa Romeo...". Mandagiai užsiminus, kad Pininfarina tėra dizaino studija, kuri motorų nekuria, buvau nužvelgtas kaip paskutinis neišmanėlis. Teko atsiprašyt už sutrukdytą laiką ir pabrukus uodegą varyt namo  :smilie: Vienintelis naudingas dalykas, kurį sužinojau iš išmaniojo pardavėjo, kad visiškai sunykusį ir sudūlėjusį saloną ir suplyšusį stogą, galima labai kokybiškai atrestauruoti už 1000Lt...  8)
;D prajuokinai "ka tu modeliu neskiri"  ;D cia panasiai , kaip skambina zmogus ir klausia , gal FORD TRANSPORTER rato guoli turi ? Tada paklausi gal tai VW TRANSPORTER , tada gauni labai mandagia pastaba , kad nepazysti masinu ir detalem prekiauji  ;D
www.autoprimo.lt >>> (ALFA ROMEO.FIAT.LANCIA)

Neprisijungęs Vital

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1776
  • Vehicle: 1998 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +13/-0
  • masina hoc i staraja, no svidu niustalaja...
    • Žiūrėti profilį
Buvo: Alfa Romeo 156 1.8TS `98
Fiat Punto 1.3MJet '05
Yra: e87 Mpak '08, Volvo s40 fl '07

Neprisijungęs KLIFF

Ats: na jei blevyzgos tai ir pablevyzgojam ;)
« Atsakymas #2269 Įrašytas: 2011-02-02 22:10 »
"Variklio šildymas jam kenkia
TIESA. Esant mažoms apsukoms, alyvos slėgis yra žemas.

tik pamirso prisiminti,kad saltos alyvos slegis +-dvigubai aukstesnis, nei siltos. bent jau poprascio tepalo, kuri lietuvoj tikrai dauguma naudoja. jei netingiu pasildau biski, bet dazniausiai renkuosi pamiegoti tas 5-10min
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491