Autorius Tema: engine swap  (Skaityta 34199 kartus)

Neprisijungęs liuduks

Ats: engine swap
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2011-03-07 13:08 »
Jei į šitą reikalą žiūrėt kaip į projektą, tai: imi AR 3.2 kali kompresorių, dar geriau kartu su turba ir pirmyn (dinamikos atžvilgiu, 300+ arklių, priekiniai veda, svoris priekį, su tokiu bolidu tik į dragą, kelius pamiršk)  :begam:
Jei žiūrėt kaip į auto (asmeniškai svarstau), tai turbo geriau, jei anas pasileidžia nuo tarkim 3000-3500, kaip GTI  :-\
  priedo kuro sąnaudos, kvaila apie tai mastyt swapinant link performance, bet jei mastom kaip apie auto tikrąją žodžio prasme tai visai logiška  :-\

Turbiniam visad galima įstatyt nuorinimo skledę, garsesnę (dump valve)  ::)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-03-07 13:11 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2011-03-08 00:28 »
na ir as paklausiu- gal kas girdejo ar zn apie toki varikli-kaip laiko-ant kiek lepus. gal toks pat nevykes kaip V6 turbo.
2.0 20V 5cilindrai  turbo 220AG. :)

Cia tu tikriausiai apie Kappos varikli, nes duomenys atitinka. Geras, smagus variklis, teko isbandyti.  Panasu i 2.0 deltos-155, tik cilindru daugiau. Nuotraukoj naujas 2.0 tb, galima ir siandien nauju gauti uz padoria kaina, reiketu toki i 155 itaisyti :D
Sakau kad lyg AR nebuvo 20v turbo  :lol:
A apie fiat coupe nesusimasčiau, šiaip gana dažnas swap'as allfoj, tik indomu kiek sudėtinga transplantacija tokia. Lyginant 2,5 į 3.0 alfinio  :)




4cil 2.0 turbo ? :o Mes apie AR kalbam ?  :-\

apie 5cil lancia/fiat 2.0 turbo kalbam :)
Dancius suintrigavo dėl 4cil. :
tai turba veike visada, bet   trauka   normali jauces nuo 3k rpm mazdaug , vat  2.0  turbo 4 cilindris idomesnis  ir retesnis variantas  nors  silpnesnis  bet  kas bande sake emocijos nerealios


166'oje 2.0 v6 turbo; max torgue 280.0 Nm prie 2500 rpm  :o gali kas kompetetingas paaiškint kaip ta turba nuo kada veikia, visad turbo fyziškai negali (low rew) kiek žinios leidžia suprast


jop buvo ir 4 cil turbo  164 stovejo tokie agregaitai berods 186 ag ir apie 280 nm turejo
AR159 2.0 jtdm Ti

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: engine swap
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2011-03-08 14:48 »
Palyginimui :) Asmeniskai imciau TB, perfermanco daugiau su Chip'u ir Air intake pazaidus :)
2.0 V6 TB V6 1,996 cc 148 kW (202 PS)+overboost @6000 rpm 285 N·m (210 lb·ft) @2400 rpm 7.0 240 km/h (150 mph) 1995–1998/2001 Euro2

3.0 V6 24V V6 2,959 cc 162 kW (220 PS) @6300 rpm 270 N·m (200 lb·ft) @5000 rpm 6.7 240 km/h (150 mph)[4][5] 1997–1998 Euro2

Neprisijungęs Infas

Ats: engine swap
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2011-03-08 15:42 »
Palyginimui :) Asmeniskai imciau TB, perfermanco daugiau su Chip'u ir Air intake pazaidus :)
2.0 V6 TB V6 1,996 cc 148 kW (202 PS)+overboost @6000 rpm 285 N·m (210 lb·ft) @2400 rpm 7.0 240 km/h (150 mph) 1995–1998/2001 Euro2

3.0 V6 24V V6 2,959 cc 162 kW (220 PS) @6300 rpm 270 N·m (200 lb·ft) @5000 rpm 6.7 240 km/h (150 mph)[4][5] 1997–1998 Euro2

tokia isvada apie perfomance padarei i popieriu paziurejes? :)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2011-03-08 16:06 »
Palyginimui :) Asmeniskai imciau TB, perfermanco daugiau su Chip'u ir Air intake pazaidus :)
2.0 V6 TB V6 1,996 cc 148 kW (202 PS)+overboost @6000 rpm 285 N·m (210 lb·ft) @2400 rpm 7.0 240 km/h (150 mph) 1995–1998/2001 Euro2

3.0 V6 24V V6 2,959 cc 162 kW (220 PS) @6300 rpm 270 N·m (200 lb·ft) @5000 rpm 6.7 240 km/h (150 mph)[4][5] 1997–1998 Euro2

tokia isvada apie perfomance padarei i popieriu paziurejes? :)

tiberius,  jau daug apie tai diskutuota
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs liuduks

Ats: engine swap
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2011-03-09 00:51 »
Tai aš manau išvada padaryta: darom group buy muštų fiat 20v turbo  ;D

Tai kaip dėl turbo kick'in Alfinam v6 2.0 T, niekas nežino ? Gi tikrai kažkas čia turėjo, tebeturi  :-\
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2011-03-12 10:45 »
Tai aš manau išvada padaryta: darom group buy muštų fiat 20v turbo  ;D

Tai kaip dėl turbo kick'in Alfinam v6 2.0 T, niekas nežino ? Gi tikrai kažkas čia turėjo, tebeturi  :-\

  kad lyg niekas  nedare nieko  su v6 tb varikliu,o seip  tai    buvo kalbeta  k daryt su tuo varikliu,kad smagiau suktus su mazesnem islaidom
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: engine swap
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2011-03-12 11:26 »
Na pradziai reiktu imestimo kolektoriu pasikeisti, kaip turbininiam varikliui ten vamzdeliai, o ne vamzdziai, nes pakelus slegi ir t.t., nezinau per kur dujas jam reiks varyt lauk :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs pavaduotojas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 242
  • Karma: +0/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #48 Įrašytas: 2011-03-12 20:10 »
pradziai,bent kokia 10-20t litu atliekamu turekit ant lentynos pasideja,tada ir svaikit apie galia,filosofuojat,pilstot is tuscio i kiaura ir koks tolkas is to? ;D
Buvo:AR 33(1.7),164(2.0ts),156(2.0ts),156(2.5),147(jtd 85kw),155(1.7),159(1.9jtdm)Jeep Grand Cherokee SRT8..... Yra:Dodge Durango (5.7hemi),Jeep Cherokee Trailhawk(3.2,Brand New)....

Neprisijungęs FaceOFF

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 529
  • Karma: +3/-0
  • "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili"
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #49 Įrašytas: 2011-03-12 23:49 »
uzriskinai tu cia su 20000, uztiek padaryta parsivarysi, i 10k telpi putekli istatyt
156ex GTVex CLKex exS6  ex166x 2 TT on board :D