Autorius Tema: engine swap  (Skaityta 34182 kartus)

egonomija

  • Svečias
engine swap
« Įrašytas: 2008-03-25 12:05 »
sveiki. tai nera kolkas mano planai, bet man idomi tema diskusijoms:)

ar mes turime info apie varikliu swap'us ? kokios galimybes, palieciant visus modelius? kas esate susidure,
ar skaite uzsienio forumuose, link'ai, foto, aprasymai - viskas wellcome.
   kazkas is cia esanciu igrudo i 156-ta 3-litrine v6,- jau ir tai idomu. taip pat domina turbo varikliu swapai, galimi
variantai:)

ps: sutarkime, kad 1.9td pakeitimas i 2.0TS (kad ir kiek vargo tai kainuotu) nera swap'as.


Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2008-03-26 20:51 »
taip! igrudom tuos 3.0 vietoj 2.5...tiksliau ZAZA igrudo( net neigrudo, o idejo  :smilie:) ten sake viskas ganetinai easy: paemiau visa komplekta( motora 3.0 v6, kompa, imobilaizeri) ir purkstukus nuo 3.0. pradzioj manem kad tiks tie patys, nuo 2.5, bet pasirode pagal kodus, kad skirtingi. Karteri uzdejo nuo 2.5 ir psio... tik va reikejo pagal metus pataikyt, nes naujesnese 166ose( berods apie 2001m) kompas stovi prie paties variklio-tokiu atveju atsiranda problemu su fishkem( skiriasi), as radau motora nuo 166os '99m, tai realiai viska tereik vietom sukeist. P.S. dabar jau eina visos dalys, kad modifikuot vaziuokle, nes tikrai negaliu isnaudot viso variklio potencialo :masina:
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5

egonomija

  • Svečias
Ats: engine swap
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2008-03-27 00:24 »
pakaba - labai svarbu, bet jos sioje temoje nelieciam:)
   o ismetimo kolektorius? nors abu v6, tai gal analogiskas.. is 2.0 TS manau butu gerokai didesnis zygdarbis.
jei, ne paslaptis - koks biudzetas sito projekto? kodel rinkaisi 3.0 o ne pvz 2.0T su mazesne galia, bet didesniu
potencialu, zvelgiant i tobulinimo galimybes?:)

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2008-03-27 19:44 »
labai neblogas klausimas apie ismetimo kolektoriu-pats suabejojau kaip buvo, manau kad liko senasis :-\...3.0 v6 pasirinkau todel, kad:
  tai mano kasdienine auto, vazineju po kauna trumapais atstumais (butu nepatogu, laukiant uzkurus kol ten viskas pasils, sustojus atves ir t.t);
  turbininio instaliavimas problematiskesnis;
  3.0 v6 pasitaike deges, todel pigiau nupirkau pati varikli;
  jei 156 modelis butu Q4, tokiu atveju man gal ir reiktu didesniu tobulinimo galimybiu, bet dabar dar laukia      ismetimo sistemos tobulinimas, manau galios, kaip priekiniais varomais( be blokiruotes) bus uztektinai  ::)
gal ir pats sau priestarauju, nes visada sakau, kad galios niekad nera per daug, bet jau dabar daznokai posukiuose vienas ratas velias ant asfalto  :masina:
 Degusio variklio nupirkimas+jo "atpumpavimas"+kiti darbai= apie 5000lt
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5

Neprisijungęs SPAIKIS

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1185
  • Karma: +26/-16
  • dovete essere maniac pilotare questo automobile...
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2008-03-28 14:23 »
Klausimas seip :)
O kaip su dokumentais ? kas dabar registarcijos liudijime , ar liko 2.0 ar tvarkeisi popierius ?
buvo: AR155 1.7TS, AR145QV, AR146 1.6TS
esama: pilkas dyzelis

egonomija

  • Svečias
Ats: engine swap
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2008-03-28 16:49 »
SPAIKIS,
  jei svariai graziai tvarkant, - perrasomi, bet ka reiktu zinoti:
reikia nuvykti i supaprastinta expertize, JEI variklio galia nevirsyje 30% lyginant su buvusia, o kubarura - 20%.
procedura visai paprasta - padaromos nuotraukos, paziurima ar viskas pajungta/sujungta, nuplesiama 200lt ir laisvas.

jei sie parametrai virsijami - tada geriau nesitvarkyk popieriu:) - nebegana standartiniu stabdziu, pakabos standumo
ir kt ir t.t. ir blabla. ...

PS: jei metam 3.0 vietoj 2.5 - juk telpam po skaiciais. ir beja niekam neidomu, kad tas 3.0 forsuotas iki 500bhp - svarbu
ko gamykliniai parametrai, kurie matomi pagal numeri  :) Lietuva...

egonomija

  • Svečias
Ats: engine swap
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2008-03-28 16:55 »
baroone,
  o svorio balansui nepakenke?.. pakaba juk liko standartine - ar valdomumas nepablogejo, del padidejusio svorio ar tu varikliu
svoriu skirtumas nezymus?.. na, taip buvo juk ir 3.2 (ir 3.2 kompressor) 156-ti su sunkiais varikliais, bet ju pakaba neabejotinai
kietesne ir paskaiciuota tom apkrovom..
       
 

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2008-03-29 12:53 »
Siaip svoriu nelyginau, nemanau, kad jie turetu smarkiai skirtis. O pats to valdymo pakitimo negaliu pajusti, nes mano amortikau, jau pries keiciant varikli, buvo smarkokai uzhvarge, todel ir uzhsiminiau priesh tai, kad modifikuosiu pakaba ( KONI reguliuojamo kietumo amortikai, "powerflex'o" virsutiniu sakiu salenblokai). Bet man atrodo i 2.4JTD ir v6 2.5 net eina vienodi amortikai, kur varikliu svoriu skirtumas zhymesnis nei 2.5 ir 3.0, jei neklystu :-\
 Kas liecia del registracijos, tai nieko netwarkiau ir nesiriuosiu kolkas, nes kalbejau su vienu zmogumi is regitros, jis man pasake, kad darytu vadinama "ekspertize" tik galios skirtumas gali buti 15% ( bet savo zodziais nelabai buvo uztikrintas del tu %), nes mano galia pakito : nuo 140kw iki 166kw, o tai jau virsyja 15%...Bet cia reiktu pasidomet, del to procentalinio skirtumo...Nors siaip pas mane bus ir stabdziai modifikuoti ir pakaba, tai idomu kaip jie tokiu atveju ziuri?
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5

Neprisijungęs SPAIKIS

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1185
  • Karma: +26/-16
  • dovete essere maniac pilotare questo automobile...
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2008-03-31 09:18 »
del ko man idomu kaip su popieriais :)  :
kiek zinau nelaimes atveju (neduok dieve ,  ::) ) draudimas, jei tik gali rasti priezasciu nemoket pinigeliu, ju nemoka.
Daline ekspertize tik 200lt ???  Tai ar neverta susitvarkyt popierius kaip priklauso ?
buvo: AR155 1.7TS, AR145QV, AR146 1.6TS
esama: pilkas dyzelis

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2008-03-31 21:50 »
draudimas gali ziuret padangas, bet variklio nr. tikrai netikrins. Teko ne kart turet su jais reikalu, niekad netikrino nr.
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5