Autorius Tema: engine swap  (Skaityta 34194 kartus)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: engine swap
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2011-03-05 17:44 »
na ir as paklausiu- gal kas girdejo ar zn apie toki varikli-kaip laiko-ant kiek lepus. gal toks pat nevykes kaip V6 turbo.
2.0 20V 5cilindrai  turbo 220AG. :)

Cia tu tikriausiai apie Kappos varikli, nes duomenys atitinka. Geras, smagus variklis, teko isbandyti.  Panasu i 2.0 deltos-155, tik cilindru daugiau. Nuotraukoj naujas 2.0 tb, galima ir siandien nauju gauti uz padoria kaina, reiketu toki i 155 itaisyti :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Vital

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1776
  • Vehicle: 1998 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +13/-0
  • masina hoc i staraja, no svidu niustalaja...
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2011-03-05 17:50 »
na ir as paklausiu- gal kas girdejo ar zn apie toki varikli-kaip laiko-ant kiek lepus. gal toks pat nevykes kaip V6 turbo.
2.0 20V 5cilindrai  turbo 220AG. :)

Cia tu tikriausiai apie Kappos varikli, nes duomenys atitinka. Geras, smagus variklis, teko isbandyti.  Panasu i 2.0 deltos-155, tik cilindru daugiau. Nuotraukoj naujas 2.0 tb, galima ir siandien nauju gauti uz padoria kaina, reiketu toki i 155 itaisyti :D
taip kalbu apie toki varykli-dar fiat coupe montuojamas :)
siaip ieskau fiat coupe 2.0 20valve turbo-dauzsto i gala arba sveiko anglo pigiai :)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-03-05 17:52 sukūrė Vital »
Buvo: Alfa Romeo 156 1.8TS `98
Fiat Punto 1.3MJet '05
Yra: e87 Mpak '08, Volvo s40 fl '07

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2011-03-05 18:59 »
na ir as paklausiu- gal kas girdejo ar zn apie toki varikli-kaip laiko-ant kiek lepus. gal toks pat nevykes kaip V6 turbo.
2.0 20V 5cilindrai  turbo 220AG. :)

Cia tu tikriausiai apie Kappos varikli, nes duomenys atitinka. Geras, smagus variklis, teko isbandyti.  Panasu i 2.0 deltos-155, tik cilindru daugiau. Nuotraukoj naujas 2.0 tb, galima ir siandien nauju gauti uz padoria kaina, reiketu toki i 155 itaisyti :D
taip kalbu apie toki varykli-dar fiat coupe montuojamas :)
siaip ieskau fiat coupe 2.0 20valve turbo-dauzsto i gala arba sveiko anglo pigiai :)

Projektas nusimato? :D
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs liuduks

Ats: engine swap
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2011-03-05 22:29 »
4cil 2.0 turbo ? :o Mes apie AR kalbam ?  :-\
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Infas

Ats: engine swap
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2011-03-06 02:13 »
4cil 2.0 turbo ? :o Mes apie AR kalbam ?  :-\

apie 5cil lancia/fiat 2.0 turbo kalbam :)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2011-03-06 11:23 »
o kox variklis yra nelepus ir ka skaitom lepiu varikliu. rieziuros reike visiems.  keiti laiku tepalus, dirzus, nedrozi salto ir  tarnauja  jis
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs liuduks

Ats: engine swap
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2011-03-06 11:55 »
na ir as paklausiu- gal kas girdejo ar zn apie toki varikli-kaip laiko-ant kiek lepus. gal toks pat nevykes kaip V6 turbo.
2.0 20V 5cilindrai  turbo 220AG. :)

Cia tu tikriausiai apie Kappos varikli, nes duomenys atitinka. Geras, smagus variklis, teko isbandyti.  Panasu i 2.0 deltos-155, tik cilindru daugiau. Nuotraukoj naujas 2.0 tb, galima ir siandien nauju gauti uz padoria kaina, reiketu toki i 155 itaisyti :D
Sakau kad lyg AR nebuvo 20v turbo  :lol:
A apie fiat coupe nesusimasčiau, šiaip gana dažnas swap'as allfoj, tik indomu kiek sudėtinga transplantacija tokia. Lyginant 2,5 į 3.0 alfinio  :)




4cil 2.0 turbo ? :o Mes apie AR kalbam ?  :-\

apie 5cil lancia/fiat 2.0 turbo kalbam :)
Dancius suintrigavo dėl 4cil. :
tai turba veike visada, bet   trauka   normali jauces nuo 3k rpm mazdaug , vat  2.0  turbo 4 cilindris idomesnis  ir retesnis variantas  nors  silpnesnis  bet  kas bande sake emocijos nerealios


166'oje 2.0 v6 turbo; max torgue 280.0 Nm prie 2500 rpm  :o gali kas kompetetingas paaiškint kaip ta turba nuo kada veikia, visad turbo fyziškai negali (low rew) kiek žinios leidžia suprast
« Paskutinį kartą keitė: 2011-03-06 12:28 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2011-03-06 13:18 »
2.0 TB    V6    1,996 cc    150 kW (205 PS) @6000 rpm    285 N·m (210 lb·ft) @2500 rpm      max gale prie 6000 rpm  bus bet  matomai turbas pradeda pust  jau nuo 2500 tik idomu iki kokiu sukiu .
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs liuduks

Ats: engine swap
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2011-03-06 19:37 »
2.0 TB    V6    1,996 cc    150 kW (205 PS) @6000 rpm    285 N·m (210 lb·ft) @2500 rpm      max gale prie 6000 rpm  bus bet  matomai turbas pradeda pust  jau nuo 2500 tik idomu iki kokiu sukiu .
Viskas teisingai, tik as kolega apie Nm, o ne apie arkliukus, kad pikas jau prie 2500  :o
taip pat kaip ir fiat/lančia 20v turbo.

Vadinas turbo jau ankčiau pučia ir mane domina būtent prie kokių sūkių turbo "kicks in"
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2011-03-06 23:34 »
164   voztuvas uzsidarydavo  prie  4500 , jai pas sita anxciau,o manau  taip ir bus, tai nk gero. visgi  kiek zmoniu tureja turbininius variklius yra pasake viena  kad litrazas  daro savo ir imtu  geriau  v 6 3.0  nei v6 2.0 tb
AR159 2.0 jtdm Ti