Autorius Tema: engine swap  (Skaityta 34206 kartus)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: engine swap
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2008-03-31 22:25 »
draudimas gali ziuret padangas, bet variklio nr. tikrai netikrins. Teko ne kart turet su jais reikalu, niekad netikrino nr.


Kai ileksi i automobili kurio kaina apie 100~k lt, viska patikrins ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

egonomija

  • Svečias
Ats: engine swap
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2008-03-31 22:32 »
ar kas butu kompetetingas apzvelgti 2.0T varikli? neesu gyvai mates. - juk 166-ose jis nera retas...
kas tai? as tai tas pats 2.0i 16v dohcas 4I ? tik uzpustas turbo? kokia turbo? kokio gamintojo? kiek standartsikai
ji pucia bar ? .. pats variklis T-spark ?
    gtv/spider/166 ir retsykiais 156 - 2.0T - viena ir tapati versija?

ar nera teke matyt paprasto atmosferinio 2.0ts konversijos i 2.0T ? na.. zinoma, skiriasi suspaudimo laipsnis bet...

idomus jusu samprotavimai is informacija...

atsakydamas i savo posta pamasciau kad kogero visi sie modeliai aprupinti V6 tipo 2.0 T varikliais.... o tas kazkur diskutuotas 2.0T 156 turejo 4I - ko pasekoje ir buvo nurasytas, kaip nevykes... bet 2.0 v6 T swapas i 2.0ts'o vieta juk turetu buti salyginai paprastas reikalas (ne finansine prasme) .... hm
« Paskutinį kartą keitė: 2008-03-31 22:39 sukūrė egonomija »

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: engine swap
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2008-03-31 22:40 »
ar kas butu kompetetingas apzvelgti 2.0T varikli? neesu gyvai mates. - juk 166-ose jis nera retas...
kas tai? as tai tas pats 2.0i 16v dohcas 4I ? tik uzpustas turbo? kokia turbo? kokio gamintojo? kiek standartsikai
ji pucia bar ? .. pats variklis T-spark ?
    gtv/spider/166 ir retsykiais 156 - 2.0T - viena ir tapati versija?

ar nera teke matyt paprasto atmosferinio 2.0ts konversijos i 2.0T ? na.. zinoma, skiriasi suspaudimo laipsnis bet...

idomus jusu samprotavimai is informacija...


I 156 2.0T niekad nejo ;)

Na 2.0T 16voztuvu (4 cilindru eileje) ejo tik i 155Q4 ir i 164 ;) Aisku neskaitant lanciu ir fiatu :) I 166,GTV,  Spider 2.0T V6, na maciau gyvai V6 turbinini neperseniausiai, kaip vienas is musu narys active yra sakes, tai ismetimo kolektorius ties turba labai siauro diametro... na stock'ui gal ir uztenka, bet performancui jau nebe... Beje sitas V6 variklis gan senas, pradetas montuoti jau nuo 164 alfos :)
2.0 t.s. esu mates vokieciuose tik kompresorini, novitec firmos darbas :) Pucia kompresorius nedaug, 0.4-0.6bar, pagal poreikius, cia si standartiniais viduriais, norint daugiau jau viduriai nelaikys ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2008-03-31 22:44 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

BAD

  • Svečias
Ats: engine swap
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2008-06-05 23:02 »
ar kas butu kompetetingas apzvelgti 2.0T varikli? neesu gyvai mates. - juk 166-ose jis nera retas...
kas tai? as tai tas pats 2.0i 16v dohcas 4I ? tik uzpustas turbo? kokia turbo? kokio gamintojo? kiek standartsikai
ji pucia bar ? .. pats variklis T-spark ?
    gtv/spider/166 ir retsykiais 156 - 2.0T - viena ir tapati versija?

ar nera teke matyt paprasto atmosferinio 2.0ts konversijos i 2.0T ? na.. zinoma, skiriasi suspaudimo laipsnis bet...

idomus jusu samprotavimai is informacija...


I 156 2.0T niekad nejo ;)

Na 2.0T 16voztuvu (4 cilindru eileje) ejo tik i 155Q4 ir i 164 ;) Aisku neskaitant lanciu ir fiatu :) I 166,GTV,  Spider 2.0T V6, na maciau gyvai V6 turbinini neperseniausiai, kaip vienas is musu narys active yra sakes, tai ismetimo kolektorius ties turba labai siauro diametro... na stock'ui gal ir uztenka, bet performancui jau nebe... Beje sitas V6 variklis gan senas, pradetas montuoti jau nuo 164 alfos :)
2.0 t.s. esu mates vokieciuose tik kompresorini, novitec firmos darbas :) Pucia kompresorius nedaug, 0.4-0.6bar, pagal poreikius, cia si standartiniais viduriais, norint daugiau jau viduriai nelaikys ;)

Man atrodo kad Novitec kai deda turbina, tai ir vidurius pastiprina, bent jau Autodelta tai tikrai ta daro (skaiciau kazkur) o kadangi darbu kaina panasi tai speju kad ir sitie kazka patvarko, kokius stumoklius su svaistikliais...

Neprisijungęs liuduks

Ats: engine swap
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2011-02-27 12:28 »
Nors ir ne swap'as tikrąja to žodžio prasme, bet:
Kas liečia TS 2.0 + turbo, tai teko skaityt www.alfa156.net kad hebra imeta garet t25 turba, kolika nuo jtd kaip ir intercoolerį, pučia 0,5 bar ir be didesnių intervensijų į variklį spaudžia apie 200 arklių ir neva viskas puikiai laiko :o
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs FaceOFF

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 529
  • Karma: +3/-0
  • "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili"
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2011-02-28 10:54 »
kam reikia keist tuos varikliukus ? bereikalinga chlopata, bent jau mano akim ziurint... kaip ten bebutu manyje gyvena mintis supirst 3.0 su turba ar kompresorium... lenkai buvo prikonstrave, ir berods visai neblogai ten jiems gavosi tie reikalai su 300ag ir geru momentu. teko pasirasynet su jais... siek tiek paporino kas viesumai galima zinot :D... yra kas lietuvoj pakures tokiu variantu... cia, jauciu, klausimas daugiau vilniaus ar kauno hebrai :D... idomus "upgrade" niuansai, kur tiketis "zapadlo" islendant... ir gal kas esat uzmate 3.7 variukliuku alfiniu, musu kraste ??  idomi jusu nuomone del sito
http://www.autodeltashop.com/product_info.php?cPath=24_78&products_id=219

kiek teko paskaitinet, postus sito forumo, gaunas, kad tas remap'as apciuopaimos naudos nesuteikia... brava, klaipedoj tokiu  dalyku nedaro, o kaip vilniuj ar kaune ?? tuzai zazas ar girius nesuburia kazko panasaus ? kazkaip dar 100% nezinant ko norisi, nesibeldziu i ju duris... 
dekui uz info 
156ex GTVex CLKex exS6  ex166x 2 TT on board :D

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: engine swap
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2011-02-28 11:07 »
kam reikia keist tuos varikliukus ? bereikalinga chlopata, bent jau mano akim ziurint... kaip ten bebutu manyje gyvena mintis supirst 3.0 su turba ar kompresorium... lenkai buvo prikonstrave, ir berods visai neblogai ten jiems gavosi tie reikalai su 300ag ir geru momentu. teko pasirasynet su jais... siek tiek paporino kas viesumai galima zinot :D... yra kas lietuvoj pakures tokiu variantu... cia, jauciu, klausimas daugiau vilniaus ar kauno hebrai :D... idomus "upgrade" niuansai, kur tiketis "zapadlo" islendant... ir gal kas esat uzmate 3.7 variukliuku alfiniu, musu kraste ??  idomi jusu nuomone del sito
http://www.autodeltashop.com/product_info.php?cPath=24_78&products_id=219

kiek teko paskaitinet, postus sito forumo, gaunas, kad tas remap'as apciuopaimos naudos nesuteikia... brava, klaipedoj tokiu  dalyku nedaro, o kaip vilniuj ar kaune ?? tuzai zazas ar girius nesuburia kazko panasaus ? kazkaip dar 100% nezinant ko norisi, nesibeldziu i ju duris... 
dekui uz info 

 Gali kreiptis drasiai i Zaza. Pades siais klausimais, bet gali ir tekti pinigeliu nemazai pakloti uz tokius darbus. ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-02-28 11:09 sukūrė T_K »
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: engine swap
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2011-02-28 20:38 »
del turbu smurbu montavimu  manau ce i musolinis labiau  galetu konsultuot , zazas atmosferkes  megsta
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: engine swap
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2011-02-28 21:38 »
del turbu smurbu montavimu  manau ce i musolinis labiau  galetu konsultuot , zazas atmosferkes  megsta

 300 Ag, galima ir be turbu isspausti. ;) Bet cia kaip kam labiau patinka. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs liuduks

Ats: engine swap
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2011-02-28 21:43 »
kiek teko paskaitinet, postus sito forumo, gaunas, kad tas remap'as apciuopaimos naudos nesuteikia... brava,
Niekas čia nei turi, nei ragavo, visi teoretikai. Kad kas lietuvoj atmosferikus remapintų neteko girdėt  :-\
Aš asmeniškai surizikuočiau manau, jei tai pateikta būtų "chiptuning box" formate  ::)


Lenkiškas tas 300ag kompresorius įmestas "ir tiek"   :D


Kas dėl 3,7 autodeltinio mataro, tai ten pagrindas 3,2 ir padarytas tradicinis "forsažas" (didinant litražą)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-02-28 21:49 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0