ar kas butu kompetetingas apzvelgti 2.0T varikli? neesu gyvai mates. - juk 166-ose jis nera retas...
kas tai? as tai tas pats 2.0i 16v dohcas 4I ? tik uzpustas turbo? kokia turbo? kokio gamintojo? kiek standartsikai
ji pucia bar ? .. pats variklis T-spark ?
gtv/spider/166 ir retsykiais 156 - 2.0T - viena ir tapati versija?
ar nera teke matyt paprasto atmosferinio 2.0ts konversijos i 2.0T ? na.. zinoma, skiriasi suspaudimo laipsnis bet...
idomus jusu samprotavimai is informacija...
I 156 2.0T niekad nejo
Na 2.0T 16voztuvu (4 cilindru eileje) ejo tik i 155Q4 ir i 164
Aisku neskaitant lanciu ir fiatu
I 166,GTV, Spider 2.0T V6, na maciau gyvai V6 turbinini neperseniausiai, kaip vienas is musu narys active yra sakes, tai ismetimo kolektorius ties turba labai siauro diametro... na stock'ui gal ir uztenka, bet performancui jau nebe... Beje sitas V6 variklis gan senas, pradetas montuoti jau nuo 164 alfos
2.0 t.s. esu mates vokieciuose tik kompresorini, novitec firmos darbas
Pucia kompresorius nedaug, 0.4-0.6bar, pagal poreikius, cia si standartiniais viduriais, norint daugiau jau viduriai nelaikys