Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Armandas 2012-01-30 20:52
-
Sveiki, ar imanoma patikrinti(AR 156 2.4JTD 99') pakaitinimo zvakes neatsukus nuo jos laidu, ir kaip patikrinti ar veikia rele? Zvakes keiciau praeita sezona i naujas. Ir nuo kokiu alfu tinka rele( ar tik nuo 156 2.4JTD)? Forumuose konkretaus neradau... Gal dar kas yra be reles ir zvakiu toj pacioj sistemoj(Spyruokle mirksi 29 kartus)?
-
Sveiki, ar imanoma patikrinti(AR 156 2.4JTD 99') pakaitinimo zvakes neatsukus nuo jos laidu, ir kaip patikrinti ar veikia rele? Zvakes keiciau praeita sezona i naujas. Ir nuo kokiu alfu tinka rele( ar tik nuo 156 2.4JTD)? Forumuose konkretaus neradau... Gal dar kas yra be reles ir zvakiu toj pacioj sistemoj(Spyruokle mirksi 29 kartus)?
Žvakes galima patikrinti ištraukus fiškę iš rėlės su testeriu matuojant varžą (bet manau ir su 12V lempute turėtų išeiti) :smilie: Vieną laidą į korpusą, vieną į fiškę kiški antroj eilėj kur būna 4 arba 5 išeilės jungtys. Jei gerai pamenu, kai žvakės nebeveikia lyg ir 7 kartus mirgsi.
-
Nuo akumo pliuso tiesiai dek laida ant zvakes galo ir ziurek: kibirksciuoja-zvake gera, o jei nekibirksciuoja - mirus.
-
Na as vakar pakeiciau zvakes, tik ne alfai, bet principas taspats, tai visos kibirksciavo, bet tik viena kaitino normaliai :) Tiksliausias tikrinimas su varza ;)
-
Na as vakar pakeiciau zvakes, tik ne alfai, bet principas taspats, tai visos kibirksciavo, bet tik viena kaitino normaliai :) Tiksliausias tikrinimas su varza ;)
O kokia varza turi buti,jei pvz nuemus fiske nuo reles ir per laidus matuot.ar gal kazkaip kitaip galima tiksliau pamatuot.noreciau ir as savo pasitikrint ar visos normaliai kaista.
-
Na as vakar pakeiciau zvakes, tik ne alfai, bet principas taspats, tai visos kibirksciavo, bet tik viena kaitino normaliai :) Tiksliausias tikrinimas su varza ;)
O kokia varza turi buti,jei pvz nuemus fiske nuo reles ir per laidus matuot.ar gal kazkaip kitaip galima tiksliau pamatuot.noreciau ir as savo pasitikrint ar visos normaliai kaista.
Na skirtingai nuo zvakiu juk priklauso, bet matuoti reik zvakes varza, o ne laido :D
-
Na as vakar pakeiciau zvakes, tik ne alfai, bet principas taspats, tai visos kibirksciavo, bet tik viena kaitino normaliai :) Tiksliausias tikrinimas su varza ;)
O kokia varza turi buti,jei pvz nuemus fiske nuo reles ir per laidus matuot.ar gal kazkaip kitaip galima tiksliau pamatuot.noreciau ir as savo pasitikrint ar visos normaliai kaista.
Matuojant laido varžą tu gali nustatyti tik ar žvakė veikia, ar ne. Bet juk dzžniausiai būna taip, jei vienu metu įsuki rimtesnes žvakes, tai jos panašiai ir užsilenkia. Nors žiemą prie -20 ir tik 2 žvakėm veikiančiom užkurdavau mašiną be didesnių problemų.
-
Na as vakar pakeiciau zvakes, tik ne alfai, bet principas taspats, tai visos kibirksciavo, bet tik viena kaitino normaliai :) Tiksliausias tikrinimas su varza ;)
O kokia varza turi buti,jei pvz nuemus fiske nuo reles ir per laidus matuot.ar gal kazkaip kitaip galima tiksliau pamatuot.noreciau ir as savo pasitikrint ar visos normaliai kaista.
Na skirtingai nuo zvakiu juk priklauso, bet matuoti reik zvakes varza, o ne laido :D
Taip as ir suprantu,kad reikia zvakes varza matuot,bet auksciau buvo parasyta,kad galima varza pamatuot nuemus fiske nuo reles.todel ir klausiu ka turetu rodyt testeris tokiu budu matuojant,bet dabar jau viskas aisku.
-
Tai kaip suprantu is Elusive, galima patikrinti ir nenuemus laidu nuo zvakes? Pas mane ne fiskes, o varsteliais prisukti laidai, tai juos nuimti yra ka veikti. O kaip patikrinti ar rele veikianti? Ar tinka ji nuo kitu alfu su 2.4 JTD ar tik nuo 156 modeliu?
-
Tai kaip suprantu is Elusive, galima patikrinti ir nenuemus laidu nuo zvakes? Pas mane ne fiskes, o varsteliais prisukti laidai, tai juos nuimti yra ka veikti. O kaip patikrinti ar rele veikianti? Ar tinka ji nuo kitu alfu su 2.4 JTD ar tik nuo 156 modeliu?
Gali patikrinti ar žvakė veikia ar ne, bet nepatikrinsi, ar gerai ji veikia, ar blogai :smilie: Bent jau pas mane 1.9 JTD buvo toks blokelis, ten ir rėlė yra, į jį ateina ir laidai nuo žvakių. Tai tą jungtį, kuri ateina nuo žvakių išsitrauki ir patikrini mano minėtu metodu :smilie: O rėlę patikrinti jau čia reikia išmanymo, geriausias variantas, kad iš kitos JTD įsidėtum pabandymui ir pamatysi (tik prieš tai nuimk nuo akūmo klemą ir palaikyk 10min, kad kompo klaidos išsitrintų). Tik nežinau ar 1.9 ir 2.4 vienodos rėlės ;)
-
i (tik prieš tai nuimk nuo akūmo klemą ir palaikyk 10min, kad kompo klaidos išsitrintų).
gali palaikyt ir 10 savaiciu, niekas ten neissitrina del to :)
-
Pas mane irgi sumirksi,kad neveikia, speju tik 1, nes siandien sunkiai,bet uzsikuriau ;) Tik gaila man klausyti 10sec kaip dirba skaudziai ::) 2,4jtd
-
pasakykit geriau ka reiskia jei mirksi kondiso ijungimo lempute pries kuriant?
-
Pas mane irgi sumirksi,kad neveikia, speju tik 1, nes siandien sunkiai,bet uzsikuriau Wink Tik gaila man klausyti 10sec kaip dirba skaudziai :Smiley 2,4jtd
Jei mirksi tai greiciausiai bus 2 arba daugiau neveikianciu zvakiu, vakar sau keiciausi visas, tai rado 3 neveikiancias, o kuresi ir prie -20. Pakeitus dingo visi pasaliniai garsai, bei kuresi siek tiek geriau. Malonumas viso 200 Lt. Zvakes Denso po 28 Lt, darbas 60 Lt ir 30min laukimo. :alaus:
-
Pas mane irgi sumirksi,kad neveikia, speju tik 1, nes siandien sunkiai,bet uzsikuriau Wink Tik gaila man klausyti 10sec kaip dirba skaudziai :Smiley 2,4jtd
Jei mirksi tai greiciausiai bus 2 arba daugiau neveikianciu zvakiu, vakar sau keiciausi visas, tai rado 3 neveikiancias, o kuresi ir prie -20. Pakeitus dingo visi pasaliniai garsai, bei kuresi siek tiek geriau. Malonumas viso 200 Lt. Zvakes Denso po 28 Lt, darbas 60 Lt ir 30min laukimo. :alaus:
Kiek cia tos ziemuzeles beliko, dar pora dienu su tokiais salciais, geriau kita met susidet geras zvakes visas po 80lt liktais boch,tai ir laikys ilgai ;)
-
Kad ir 1 žvakė neveikia, iškart meta Erorrą
-
Pas mane irgi sumirksi,kad neveikia, speju tik 1, nes siandien sunkiai,bet uzsikuriau Wink Tik gaila man klausyti 10sec kaip dirba skaudziai :Smiley 2,4jtd
Jei mirksi tai greiciausiai bus 2 arba daugiau neveikianciu zvakiu, vakar sau keiciausi visas, tai rado 3 neveikiancias, o kuresi ir prie -20. Pakeitus dingo visi pasaliniai garsai, bei kuresi siek tiek geriau. Malonumas viso 200 Lt. Zvakes Denso po 28 Lt, darbas 60 Lt ir 30min laukimo. :alaus:
Kiek cia tos ziemuzeles beliko, dar pora dienu su tokiais salciais, geriau kita met susidet geras zvakes visas po 80lt liktais boch,tai ir laikys ilgai ;)
Va dar kiek truks žiema ;D
http://www.delfi.lt/news/daily/world/svilpikas-pranasauja-dar-sesias-savaites-ziemos.d?id=55011507
o jei rimčiau, tai vasaris šalčiausias žiemos mėnuo, tad nebūk tikras kad po trejeto dienų nuslinkus speigui jis nesugryš po kurio laiko ;) taip kad geriau automobilį reikia turėti paruošta žiemai, nes kaip matome ji paskutiniaisiais metais neprognozuojama.
-
Mano pasiūlymas relės patikrinimui: išjungi visus ventiliatorius ir t.t., įjungi salono apšvietimo lemputę ir sutelki žvilgsnį į ją. Įjungi degimą ir jei lemputė prigęsta, o po kelių sekundžių pašviesėja - šildo žvakes, jei ne - ne. Jei akumas labai smarkus - gali ir nesimatyti. Čia aišku labai mėgėjiškas būdas, bet nereikia net kapoto atsidaryti :)
O jei rimčiau tikrint - taigi kiaurai mašiną girdisi kaip ta relė klaksi :)
Dar prie to pačio - pasitikrinau žvakes su testeriu, po to kiekvieną asmeniškai išsukdamas ir priglausdamas prie akumuliatoiaus, patikrinau relę viskas veikia, bet Alfa OBD paskanavus sako: "Engine preheating unit: not OK". Kažko nežinau, ar pjauna grybą programa?
-
Mano pasiūlymas relės patikrinimui: išjungi visus ventiliatorius ir t.t., įjungi salono apšvietimo lemputę ir sutelki žvilgsnį į ją. Įjungi degimą ir jei lemputė prigęsta, o po kelių sekundžių pašviesėja - šildo žvakes, jei ne - ne. Jei akumas labai smarkus - gali ir nesimatyti. Čia aišku labai mėgėjiškas būdas, bet nereikia net kapoto atsidaryti :)
O jei rimčiau tikrint - taigi kiaurai mašiną girdisi kaip ta relė klaksi :)
Dar prie to pačio - pasitikrinau žvakes su testeriu, po to kiekvieną asmeniškai išsukdamas ir priglausdamas prie akumuliatoiaus, patikrinau relę viskas veikia, bet Alfa OBD paskanavus sako: "Engine preheating unit: not OK". Kažko nežinau, ar pjauna grybą programa?
Paprasciau yra, paemi betkoki testeri, kad ir is senuku uz 10lt, ijungi degima ir per "prikurke" salone ziuri elektros suvartojima, cia toks pats paprasciausias budas neatidarant kapoto ;)
-
Turint testerį - gali nuveikt labai daug, ypač atsidarius kapotą :) Geros žvakės varža jei neklystu apie 1 Ω.
-
Naujos zvakes varza 0,6 omo.
-
Turint testerį - gali nuveikt labai daug, ypač atsidarius kapotą :) Geros žvakės varža jei neklystu apie 1 Ω.
Bent jau ant audines kai keiciau 0.5 rode ;)
-
senos kai isemiau po 1 Ω rode. Jei zvake sudegus, tai nieko nerodo. Seip su testeriu per grandine dar gali tikrinti pacia zvake. (http://i52.tinypic.com/np1ao3.jpg)
-
Pakaitinimo zvakes varza nera svarbu.svarbu ar ji yra ar ne.Jeigu zvake veikianti-varza yra,jeigu "mirusi"-varzos nera.:):):)tai elementaru.tad nereikia jokiu testeriu.uztenka kontrolines lemputes (vienas laidas ant + klemos kitas ant pakaitinimo zvakes galiuko) kontrolke dega-viskas ok.dar galimas "ekstryminis" variantas tik su laidu-vienas galas ant +,kitu priliesti isuktos zvakes galiuka.kibirksciuoja,reiskia zvake gera ir net neverta jos issukineti.tikrinant zvakes,nepamirskite nuimti bendra metaline juostele jungiancia visas zvakes,nes priesingu atveju matysite tik ar ateina (-) iki zvakiu ar ne :)(2.5td varikliui paprasciau-tereikia nuimti "pypkutes".atjungus tik fiskute nuo reles zvakes nepatikrinsite...tai tikrai viena is paprastesniu operaciju....klausant tik reles darbo ar ziurint i testeri is"senuku" tikrai nenustatysite kiek zvakiu veikia.ir viena zvake veikianti "nusiurbs"pakankamai sroves ,kad salono lempute ar akumo testerio lempute prigestu...Saltu oru pajutus variklio uzsivedimo pasunkejima ir uzsivedus jam nelygu jo darba(kratymasi)reiketu pirmiausia tikrinti zvakutes. pas daugeli alfa ir fiat modeliu apie zvakes mirti "ispeja" mirksinti pakaitinimo lempute(spyruoklyte) po uzsivedimo.Belieka nustatyti "lavona". blogoje zvakeje nudega spyruoklyte esanti viduje(paveiksliukas).Lempos principas-spyruoklyte nekaista-lempa nedega(varzos nerodo):):):)
-
sweiki,keiciant pakaitinimo zvake nytycia ikrito muterka i cilindra,kaip ja is ten issimti?
-
Pakaitinimo zvakes varza nera svarbu.svarbu ar ji yra ar ne.Jeigu zvake veikianti-varza yra,jeigu "mirusi"-varzos nera.:):):)tai elementaru.tad nereikia jokiu testeriu.uztenka kontrolines lemputes (vienas laidas ant + klemos kitas ant pakaitinimo zvakes galiuko) kontrolke dega-viskas ok.dar galimas "ekstryminis" variantas tik su laidu-vienas galas ant +,kitu priliesti isuktos zvakes galiuka.kibirksciuoja,reiskia zvake gera ir net neverta jos issukineti.tikrinant zvakes,nepamirskite nuimti bendra metaline juostele jungiancia visas zvakes,nes priesingu atveju matysite tik ar ateina (-) iki zvakiu ar ne :)(2.5td varikliui paprasciau-tereikia nuimti "pypkutes".atjungus tik fiskute nuo reles zvakes nepatikrinsite...tai tikrai viena is paprastesniu operaciju....klausant tik reles darbo ar ziurint i testeri is"senuku" tikrai nenustatysite kiek zvakiu veikia.ir viena zvake veikianti "nusiurbs"pakankamai sroves ,kad salono lempute ar akumo testerio lempute prigestu...Saltu oru pajutus variklio uzsivedimo pasunkejima ir uzsivedus jam nelygu jo darba(kratymasi)reiketu pirmiausia tikrinti zvakutes. pas daugeli alfa ir fiat modeliu apie zvakes mirti "ispeja" mirksinti pakaitinimo lempute(spyruoklyte) po uzsivedimo.Belieka nustatyti "lavona". blogoje zvakeje nudega spyruoklyte esanti viduje(paveiksliukas).Lempos principas-spyruoklyte nekaista-lempa nedega(varzos nerodo):):):)
Bet jei zvake dar visiskai nemirus,neikaista iki reikiamos temperaturos,tai pagal tamstele nesvarbu,nes lempute rodys,kad ji gera ir varza kazkokia rodys,bet gal visai netokia kokia priklauso gerai veikianciai zvakei.
-
sweiki,keiciant pakaitinimo zvake nytycia ikrito muterka i cilindra,kaip ja is ten issimti?
Bandyt žvejoti su magnetu?
-
Pakaitinimo zvakes varza nera svarbu.svarbu ar ji yra ar ne.Jeigu zvake veikianti-varza yra,jeigu "mirusi"-varzos nera.:):):)tai elementaru.tad nereikia jokiu testeriu.uztenka kontrolines lemputes (vienas laidas ant + klemos kitas ant pakaitinimo zvakes galiuko) kontrolke dega-viskas ok.dar galimas "ekstryminis" variantas tik su laidu-vienas galas ant +,kitu priliesti isuktos zvakes galiuka.kibirksciuoja,reiskia zvake gera ir net neverta jos issukineti.tikrinant zvakes,nepamirskite nuimti bendra metaline juostele jungiancia visas zvakes,nes priesingu atveju matysite tik ar ateina (-) iki zvakiu ar ne :)(2.5td varikliui paprasciau-tereikia nuimti "pypkutes".atjungus tik fiskute nuo reles zvakes nepatikrinsite...tai tikrai viena is paprastesniu operaciju....klausant tik reles darbo ar ziurint i testeri is"senuku" tikrai nenustatysite kiek zvakiu veikia.ir viena zvake veikianti "nusiurbs"pakankamai sroves ,kad salono lempute ar akumo testerio lempute prigestu...Saltu oru pajutus variklio uzsivedimo pasunkejima ir uzsivedus jam nelygu jo darba(kratymasi)reiketu pirmiausia tikrinti zvakutes. pas daugeli alfa ir fiat modeliu apie zvakes mirti "ispeja" mirksinti pakaitinimo lempute(spyruoklyte) po uzsivedimo.Belieka nustatyti "lavona". blogoje zvakeje nudega spyruoklyte esanti viduje(paveiksliukas).Lempos principas-spyruoklyte nekaista-lempa nedega(varzos nerodo):):):)
Įdomu kaip gerai kaistų žvakė su kokių 30 Ohm :)
O relės garsas iduoda veikiančią relę - tikrai ne veikiančių žvakių kiekį.
Ir dar įdomu - kuo testeris iš senukų (apart tikslumo ir tarnavimo laiko) skiriasi nuo testerio ne iš senukų? :) Juk ne elektroniką remontuot reikia....
-
na jeigu nors truputis ziniu apie elektra yra,tai turetu buti aisku,kad tokia varza atsirasti kaitinimo zvakeje negali atsirasti:):):)taigi ir nelabai jai tai gresia. apie reles garsa esi visiskai teisus-nei zvakiu kiekio, o tuolab ar jos veikia is reles garso nenustatysi. o testeris is "senuku" tai tik citata is anksciau rasiusio dalyvio. ir tikrai automobilio el.dalies remonto darbuose ar diagnostikoje tokio testerio pilnai pakanka.
-
Bet jei zvake dar visiskai nemirus,neikaista iki reikiamos temperaturos,tai pagal tamstele nesvarbu,nes lempute rodys,kad ji gera ir varza kazkokia rodys,bet gal visai netokia kokia priklauso gerai veikianciai zvakei.
o kas gali nutikti zvakei,kad ji neikaista??????as rasiau-tai kaip lempa-arba dega arba ne...zvake gali buti isoriskai paveikta, teko matyti patirpusiais galiukais, apaugusias suodziais ir tepalais , bet ju gyvavimo laikas dazniausiai neilgas. labai paprastas ir aiskus zvakiu gedimu aprasymas yra cia: http://garazas.ucoz.com/publ/variklio_paleidimo_sistema/1-1-0-19
-
o negirdejai, kad lempos "stiprumas" mazeja? T.y. sviesos stipris mazeja? volframo siulas degdamas garuoja, garuoja, kol visai kazkurioj vietoj nudega :)
-
o negirdejai, kad lempos "stiprumas" mazeja? T.y. sviesos stipris mazeja? volframo siulas degdamas garuoja, garuoja, kol visai kazkurioj vietoj nudega :)
taip, visiskai teisingai, VOLFRAMAS turi tokia savybe...
-
Gal galit paskyti kur stovi pakaitinimo zvakiu rele? :)
-
tarp variklio ir salono ;) nesunku labai laidais atsekt;)
-
Dekui bandysim ieskoti :)
-
juoda dezute, beveik centre su dviem fyskem ir vieno storu pliusinu laidu, prisukta prie ''sienos''.
-
Kokios firmos pakaitinimo zvakes perkat? kurios patikimesnes?
-
Kokios firmos pakaitinimo zvakes perkat? kurios patikimesnes?
As pvz su BERU dalimis jokiu problemu neturejas ir kainos geros ;)
-
Kokios firmos pakaitinimo zvakes perkat? kurios patikimesnes?
Beru/Bosch/Delphi/Denso/NGK - kiek klientam statyta bėdų nebuvo nė su vienu gamintoju.
dar mačiau Febi/Bilstein pradėjo gaminti pakaitinimo žvakes - gamintojas rimtas, bet niekam statyti dar neteko.
-
champion sugedo totaliai... kaina kosmine, bet genda dar kosmasiskiau ;D
-
Prikelsiu tema. Pas mane spyruokle mirksi 30 kartu, kame cia beda? ar zvakes ar rele? dar plius ismeta juoda duma smagiau pamygus akseleratoriaus pedala :smilie:
AR 156 1.9JTD 98m.
-
Cia nieko tiksliai nesuzinosi, gali buti ir rele ir zvake ar zvakes.
-
greiciausiai zvake ar zvakes :)
-
Teks manau zvakes keisti, jau penkias ziemas atvazinejau ;D pranesim apie pasikeitimus :smilie:
-
tai gal pradžiai diagnostiką pasijunk ir klaidą nuskaityk dėl ko ten mirksi. priešingu atveju taip galima ir pusę mašinos pakeisti ir vis tiek mirksės.
galu gale galima varžą pasimatuoti žvakių.
-
Aisku nenuspesi kada ta lempute vel sugalvos mirkseti, bet jeigu jau mirksejo tai turetu buti isimetus klaida, tad nebus sunku atsekti viska manau :smilie:
-
Nusibodo kiekvieną kart stebėti mirksinčią žvakių lemputę... Tai kol neatėjo šalčiai noriu jas pasikeisti, tik nusipirkęs žvakes, pamačiau, kad ne taip paprasta jas bus pakeisti kaip tikėjaus. Pas mane 2,4 jtd 103kw, prie žvakių prieiti trukdo oro kolektorius.... ką darot keisdami, imat kolektorių??? daug darbo su tuo kolektoriaus patraukimu? ar kaip kitaip galima prieiti? :begam:
eLearn žiūrėjau, bet pas mane matyt sena versija, nes visai kitą motorą rodo, o ten visgi skiriasi ši procedūra.
-
Na jei kam idomu, tai plonom rankom ir gerais irankiais nieko ardyt nereikia. Visgi alfa inzinieriai nepamirso priejimo prie zvakiu, reikia tik ilgo rakto. Gal kebloka nuimt laidus nuo zvakiu, bet pasistengus imanoma
-
kas galėtų būti jei atejus iš ryto vesti mašiną (-10) įjungus degimą pakaitinimo simbolis buna labai trumpai apie 3s (manau turėtu šiek tiek ilgiau kaitinti ) .
Sunkiai vedasi ryte, akumuliatorius naujas tačiau jei iš keliu sukiu neužsiveda tai jau pradeda sukti gan lėtokai, iš 3-4 karto šiek tiek jau greičiau 77ah, gal reiktu įkrauti nusipirkus pilnai ? gal vitrinoje ilgai stovejęs?
-
kas galėtų būti jei atejus iš ryto vesti mašiną (-10) įjungus degimą pakaitinimo simbolis buna labai trumpai apie 3s (manau turėtu šiek tiek ilgiau kaitinti ) .
Sunkiai vedasi ryte, akumuliatorius naujas tačiau jei iš keliu sukiu neužsiveda tai jau pradeda sukti gan lėtokai, iš 3-4 karto šiek tiek jau greičiau 77ah, gal reiktu įkrauti nusipirkus pilnai ? gal vitrinoje ilgai stovejęs?
Tai gal pirmą dyzelį turi? Šiaip jau iš pirmo ar antro karto niekas nekuria žiemą mašinos, pakaitink nors 3-4 kartus. Tavo minėtas variantas įmanomas, 77ah turi lengvai mašiną užkurt, ypač jei pirkai iš kokių senių ar machimos (dar ir nuo akumo priklauso, jei no name, tai nesistebiu). įkraut vieną kartą metuose naują akumą net patartina, kad jis ilgiau laikytų, tikrai nepamaišys. O ir kurk pakaitinęs ilgiau, ir akumui sveikiau ir starteriui gyvenimo netrumpinsi.
Jei ir užkrovęs akumą vis tiek ilgai suks pakaitinus nors 3 kartus, tada jau ieškok bėdų, greičiausiai pakaitinimo žvakėse, jei vasarą problemų neturėjai.
-
Tris kartus kaitint prie -10?
(http://i.imgur.com/spVrM.gif)
-
Tai gal pirmą dyzelį turi? Šiaip jau iš pirmo ar antro karto niekas nekuria žiemą mašinos, pakaitink nors 3-4 kartus. Tavo minėtas variantas įmanomas, 77ah turi lengvai mašiną užkurt, ypač jei pirkai iš kokių senių ar machimos (dar ir nuo akumo priklauso, jei no name, tai nesistebiu). įkraut vieną kartą metuose naują akumą net patartina, kad jis ilgiau laikytų, tikrai nepamaišys. O ir kurk pakaitinęs ilgiau, ir akumui sveikiau ir starteriui gyvenimo netrumpinsi.
Jei ir užkrovęs akumą vis tiek ilgai suks pakaitinus nors 3 kartus, tada jau ieškok bėdų, greičiausiai pakaitinimo žvakėse, jei vasarą problemų neturėjai.
aš tai 10 kartų pakaitinu, 2 kartus mašiną pagal laikrodžio rodyklę apeinu, pašlakstau starterį švestu vandeniu ir tada tik vedu...
-
kas galėtų būti jei atejus iš ryto vesti mašiną (-10) įjungus degimą pakaitinimo simbolis buna labai trumpai apie 3s (manau turėtu šiek tiek ilgiau kaitinti ) .
Sunkiai vedasi ryte, akumuliatorius naujas tačiau jei iš keliu sukiu neužsiveda tai jau pradeda sukti gan lėtokai, iš 3-4 karto šiek tiek jau greičiau 77ah, gal reiktu įkrauti nusipirkus pilnai ? gal vitrinoje ilgai stovejęs?
77ah yra akumuliatoriaus talpa. Kitas dalykas yra akumuliatoriaus startinė srovė - nuo jos priklauso kaip stipriai suka starteris. Pažiūrėk ar ji ne mažesnė, nei nurodožyta alfos manuale.
-
Tris kartus kaitint prie -10?
Ir? Gali dėl savęs ir visai iš pirmo kart, kaip benzą kurt, bet taip trumpini akumu gyvavimo laiką, nes ryškiai ilgiau suks ir starterio. Tą tau pasakytų bet kuris dyzelius išmanantis motoristas, o ne knygelių skaitovas. Prie viso to dar ir išmeti riebų nesudegusio dyzelio debesį. Sėkmės.
Kiti su žmonės su benzinu važinėja, tai visai nieko ir nekaitina. Bet kiek vairuojami dyzeliai pakaitinami kiek daugiau, kuriasi nors ir prie +1, ir prie -25 labai sklandžiai, iš asmeninės patirties galiu pasakyt.
aš tai 10 kartų pakaitinu, 2 kartus mašiną pagal laikrodžio rodyklę apeinu, pašlakstau starterį švestu vandeniu ir tada tik vedu...
Tai dėl tavęs nesistebiu. :alaus:
-
Patyręs dyzelistas pataria iš vis žiemą su dyzeliu nevažinėti, mažiau problemų. Bet tai ar mes tarnaujam technikai ar ji turi tarnauti mums? Aišku galima kaitinti po 3 kartus, bet čia skirta nebent dyzeliam, kurie jau techniškai pavargę yra.
Tėvo dyzelis su jau pensijon besiprašančiu akumu iš antro rato užsikuria su vienu pašildymu prie tokios temperatūros. Dabar naują akumą įsidėjo, tai jaučiamo skirtumo nėra ar prie -10 kuri ar vasarą.
Kiekvienas turi savo ritualą ryte užkuriant mašiną ;D Vieni lempom mirksi, nors pofik, kad pakaitinimo žvakės gal kelis kart daugiau energijos pasiima ir tikrai sužadina akumą iki vedimo. Kiti pirma nusivalo langus, tada tik kuria mašiną ir važiuoja.
Čia vos ne kaip su tepalais ;D
-
-10 cia dar net ne saltis, 3 kartus kaitint nesamone, vieno turi but per akis. Isvis, uzgesta kaitinimo lempa ir gali toliau laukti ijunges degima , nes tos zvakes dar kokia puse minutes yra kaitinamos, nors lempa ir uzgesus. Jei akuma norit maziau kankinti ziema, tai ijungiant degima, palaukiat kol uzgesta zvakiu lempute, tada dar laukiat ir akivaizdziai matosi, kada baigia kaisti zvakes - visos kitos lemputes pradeda skaisciau sviesti, va tada ir kuriate, akuma dusins tik starteris, o ne starteris+zvakes vienu metu.
-
tadas155. tavo pareiskimas vertas 10 balu. tikra tiesa.
turiu sena golfuka td tai ir tam nereikia jokiu dvieju ar triju kaitinimu nereikia, nebent kai lauke virs -20 ir po pyrmo pakaitinimo neysikuria tada kaitini antra karta.
o alfos uzgeso zvakiu lepele startery kyst ir dar nei karto nesuko ilgiau nei vasara.
-
praeita ziema mano alfa iki-12 be jokiu zvakiu vedesi be didesniu parkiu .
sakau be zvakiu nes buvo uztrumpinta kaitinimo rele ir vis dege saugiklis.
prie -10 3kart kaitint absurdas :D arba motoras be kompresijos
-
manau tiem kuriu taip sunkiai kuriasi tai reiketu pirmiausia pasitikrinti ar y zvakes ateina elektra jei ateina tada perkrecia visas mases ir susiremontuoja starteri, dazniausiu atveju juos tik isvalo ir sutepa kur reikia.
-
O tai kaip daryt tiem, pas kuriuos yra knopkė Start/Stop? Pvz pas mane paspaudus Start užsidega "drata", o jai tik užgesus automatiškai suka starterį. Tfu tfu tfu, bet jau antra žiema ir visą laiką užtekdavo tik vieno žvakių pašildymo, ar tai būtų -5 ar -30 lauke - visą laiką iš vieno pašildymo ir pirmo karto užsiveda.
-
O tai kaip daryt tiem, pas kuriuos yra knopkė Start/Stop? Pvz pas mane paspaudus Start užsidega "drata", o jai tik užgesus automatiškai suka starterį. Tfu tfu tfu, bet jau antra žiema ir visą laiką užtekdavo tik vieno žvakių pašildymo, ar tai būtų -5 ar -30 lauke - visą laiką iš vieno pašildymo ir pirmo karto užsiveda.
buržujus, pas jį matai knopkė Start/Stop... :D
-
O tai kaip daryt tiem, pas kuriuos yra knopkė Start/Stop? Pvz pas mane paspaudus Start užsidega "drata", o jai tik užgesus automatiškai suka starterį. Tfu tfu tfu, bet jau antra žiema ir visą laiką užtekdavo tik vieno žvakių pašildymo, ar tai būtų -5 ar -30 lauke - visą laiką iš vieno pašildymo ir pirmo karto užsiveda.
buržujus, pas jį matai knopkė Start/Stop... :D
Jes. Bet tik dėl knopkės ;D
-
sveiki,
tai va kokie reikalai.
visi kalba apie žvakių sumirksėjimą 10 kartų, taip aišku neveikia žvakė arba žvakės.
O ką reiškia kai sumirksi 30 kartų? :D ir tai nevisada, o kai sugalvoja. gali nemirgsėt savaitę, po to kiekvieną dieną mirgsėt. manau spiralė reiškia ne tik žvakių kaitinimą o dar kažką, ir noriu sužinoti ką, nes pvz purkstuko indikatorius žnau, kad dar reiškia oro srauto matuoklę.
Šeip įtariu rėlę, gal ta grybauja, bet pasakykit kuri ten ji yra įš jų visų :D
p.s. auto vedasi nrml. na bendeksą tik reik pakeist nes kai šalta lb kartais buksuoja, na bet čia ne tema.
dėkui :)
-
Purkštukas nurodo gedimą variklio elektros sistemoje. Nuo holo daviklio iki sankabos padėties daviklio. O purkštukas niekada nedegs dėl oro srauto matuoklės. Gali iš vis ją atjungti, tačiau neužsidegs purkštukas. Vienu žodžiu ką žinojai - buvo netiesa.
Pas mane po užsivedimo mirksi gan ilgai (~30 kartų turbūt) dėl vienos žvakės mirusios (varža 0). Kai buvo rėlė mirus, tai niekas nemirksėjo... Tiesiog trumpam užsidegdavo pakaitinimo žvakių ikonėlė ir užgesdavo. Nesvarbu kokia temperatūra.
-
rele yra atidarius kapota beveik ties viduriu po langu prisukta juoda dezute su 2 fyskem ir +laidu .
-
Atjungus oro srauto matuokle, purkstukas tikrai degs :)
-
bet kai būna mirus žvakė pastovei mirgsi, buvo pernai. o db kartais mirgsi kartais ne, žodžiu ant laido ir bus parašyta juodu ant balto :) o dėl purkštuko nesiginčiunsiu tiek jau to :)
-
Atjungus oro srauto matuokle, purkstukas tikrai degs :)
77kw - nedega.
85kw - nedega.
Tik klaida atsiranda prisijungus su kompu. Tiesa, užsidegė vieną kartą, kai užvestam varikliui atjungiau.
bet kai būna mirus žvakė pastovei mirgsi, buvo pernai. o db kartais mirgsi kartais ne, žodžiu ant laido ir bus parašyta juodu ant balto :) o dėl purkštuko nesiginčiunsiu tiek jau to :)
Pasitikrink žvakes pradžiai. Jei turi laidą per MULTIECUSCAN pasidaryk testą pakaitinimo rėlės.
-
laido neturiu, bet žnau gerą servisą kur turi :) pasako net kuri iš žvakių nekaitina.
na o dėl purkštuko :D reikėjo čia man užsimint. pas mane 77kw, remontavau pernai auto, nesakysiu ką nes bus kaip su purkštuku :D tai žodžiu po remonto užsidegė purkštukas nuwariau į diagnostiką sako rodo oro srauto matuoklę, bet pirma pasižėk laidus, tai pasirodo buvo blogai oro srauto fishkė uždėta, uždėjau nrml ir nebedega jau metai laiko :)
-
Na 85kw dabar važiuoja su atjungta matuokle. Nedega tikrai.
O 77kw po tepalų ir filtrų keitimo meistras buvo pamiršęs pajungti, tai niekas nedegė, bet ir variklis glušas buvo. Nepamenu ar įmanoma pajungti ne taip tą fyškę. Bet jei įmanoma, tai logiška, kad kompas rodė klaidą dėl klaidingų duomenų.
-
pasirodo įmanoma :) kaip nžnau, ne aš jungiau, tik vėliau kai pasakė žėt laiduose tai ji buvo ne ta puse įdėta, apsukau ir viskas ok. na o dėl žvakių dėkui už info.
-
Sveiki, turiu tokia problemele. Pernai ziema kai temperatura buvo zemiau 0 laipsniu mano ar 156 1.9 jtd 77 kw sunkiai kurdavosi, akumas buwo naujas bosh s5 starteris sukdavo gerai, ir kabindavo, bet nuo pirmo uzkabinimo neuzsivesdavo. Prie 0 uzsivesdavo nuo kokio 3 uzkabinimo ir kuo salciau tuo ilgiau zaisdavau su ja. Zvakes buvo visos geros, nuemes laidus nuo zvakiu tikrinau ir visos kibirksciavo. Dare diagnostika, nieko nerado kuro slegis geras. Siemet jau prie -7 prazaidziu tiek pat laiko kiek sugaisdavau pernai prie -25, ir uzkurus masina spirale sumirgsi apie 32-35 kartus. Kaip supratau zvakiu yra perdegusiu. Ir klausimas: ar gali buti kad pernai man zvakes neprikaisdavo kiek reikia ir pakeitus visas i naujas prades kurtis kaip normali masina. Pakaitinimo rele veikia ir dar rudeni pakeiciau tepalus ir visus filtrus ir kuro. P.s. dar pabandysiu siandien nufilmuot kaip kuriasi, juokingas vaisdas visi bendradarbiai zvengia kai pamato:D tikiuosi galesite padeti:)
-
Sveiki, turiu tokia problemele. Pernai ziema kai temperatura buvo zemiau 0 laipsniu mano ar 156 1.9 jtd 77 kw sunkiai kurdavosi, akumas buwo naujas bosh s5 starteris sukdavo gerai, ir kabindavo, bet nuo pirmo uzkabinimo neuzsivesdavo. Prie 0 uzsivesdavo nuo kokio 3 uzkabinimo ir kuo salciau tuo ilgiau zaisdavau su ja. Zvakes buvo visos geros, nuemes laidus nuo zvakiu tikrinau ir visos kibirksciavo. Dare diagnostika, nieko nerado kuro slegis geras. Siemet jau prie -7 prazaidziu tiek pat laiko kiek sugaisdavau pernai prie -25, ir uzkurus masina spirale sumirgsi apie 32-35 kartus. Kaip supratau zvakiu yra perdegusiu. Ir klausimas: ar gali buti kad pernai man zvakes neprikaisdavo kiek reikia ir pakeitus visas i naujas prades kurtis kaip normali masina. Pakaitinimo rele veikia ir dar rudeni pakeiciau tepalus ir visus filtrus ir kuro. P.s. dar pabandysiu siandien nufilmuot kaip kuriasi, juokingas vaisdas visi bendradarbiai zvengia kai pamato:D tikiuosi galesite padeti:)
Pasimatuok žvakių varžą su testeriu, jos gal ir šyla, bet nepakankamai.
-
sveiki draugai.susiduriau su panasia problema.prie salciu nesiveda auto. Patikrinau zvakes, viskas gerai, tiesa buvau ir nesenai keites, akumas geras, bet trumpai terodo spirale skydelije.o ji tikrai turetu degti ilgiau.girdejau kad zvakiu kaitinima reguliuoja kazkoks temperaturinis daviklis, jei jis parejes yra jis galvoja tarkim prie minuso vos ne pliusa todel jam neleidzia toliau kaitinti, tai norejau paklaust gal zinot kur pas alfu 156 2.4 jtd randasi toks daiktas???????? ;D
-
sveiki draugai.susiduriau su panasia problema.prie salciu nesiveda auto. Patikrinau zvakes, viskas gerai, tiesa buvau ir nesenai keites, akumas geras, bet trumpai terodo spirale skydelije.o ji tikrai turetu degti ilgiau.girdejau kad zvakiu kaitinima reguliuoja kazkoks temperaturinis daviklis, jei jis parejes yra jis galvoja tarkim prie minuso vos ne pliusa todel jam neleidzia toliau kaitinti, tai norejau paklaust gal zinot kur pas alfu 156 2.4 jtd randasi toks daiktas???????? ;D
kaip tikrinta? pliusas ant žvakių atsiranda kaitinant?
daviklis ant termostato stovi - atjungus jį visai, žvakes kaitins labai ilgai kol neužvedi.
-
sveiki draugai.susiduriau su panasia problema.prie salciu nesiveda auto. Patikrinau zvakes, viskas gerai, tiesa buvau ir nesenai keites, akumas geras, bet trumpai terodo spirale skydelije.o ji tikrai turetu degti ilgiau.girdejau kad zvakiu kaitinima reguliuoja kazkoks temperaturinis daviklis, jei jis parejes yra jis galvoja tarkim prie minuso vos ne pliusa todel jam neleidzia toliau kaitinti, tai norejau paklaust gal zinot kur pas alfu 156 2.4 jtd randasi toks daiktas???????? ;D
Tas su juoda fyskute. ysuktas y termostato korpusa.
(http://s010.radikal.ru/i314/1501/79/cfa1c35aa9ce.jpg)
-
aciu, supratau ::)