Turint testerį - gali nuveikt labai daug, ypač atsidarius kapotą Geros žvakės varža jei neklystu apie 1 Ω.
Pakaitinimo zvakes varza nera svarbu.svarbu ar ji yra ar ne.Jeigu zvake veikianti-varza yra,jeigu "mirusi"-varzos nera.:)tai elementaru.tad nereikia jokiu testeriu.uztenka kontrolines lemputes (vienas laidas ant + klemos kitas ant pakaitinimo zvakes galiuko) kontrolke dega-viskas ok.dar galimas "ekstryminis" variantas tik su laidu-vienas galas ant +,kitu priliesti isuktos zvakes galiuka.kibirksciuoja,reiskia zvake gera ir net neverta jos issukineti.tikrinant zvakes,nepamirskite nuimti bendra metaline juostele jungiancia visas zvakes,nes priesingu atveju matysite tik ar ateina (-) iki zvakiu ar ne (2.5td varikliui paprasciau-tereikia nuimti "pypkutes".atjungus tik fiskute nuo reles zvakes nepatikrinsite...tai tikrai viena is paprastesniu operaciju....klausant tik reles darbo ar ziurint i testeri is"senuku" tikrai nenustatysite kiek zvakiu veikia.ir viena zvake veikianti "nusiurbs"pakankamai sroves ,kad salono lempute ar akumo testerio lempute prigestu...Saltu oru pajutus variklio uzsivedimo pasunkejima ir uzsivedus jam nelygu jo darba(kratymasi)reiketu pirmiausia tikrinti zvakutes. pas daugeli alfa ir fiat modeliu apie zvakes mirti "ispeja" mirksinti pakaitinimo lempute(spyruoklyte) po uzsivedimo.Belieka nustatyti "lavona". blogoje zvakeje nudega spyruoklyte esanti viduje(paveiksliukas).Lempos principas-spyruoklyte nekaista-lempa nedega(varzos nerodo)
sweiki,keiciant pakaitinimo zvake nytycia ikrito muterka i cilindra,kaip ja is ten issimti?
Bet jei zvake dar visiskai nemirus,neikaista iki reikiamos temperaturos,tai pagal tamstele nesvarbu,nes lempute rodys,kad ji gera ir varza kazkokia rodys,bet gal visai netokia kokia priklauso gerai veikianciai zvakei.