Autorius Tema: Pakaitinimo žvakės:  (Skaityta 38870 kartus)

Neprisijungęs Mantasss

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 30
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2012-02-03 11:00 »
Naujos zvakes varza 0,6 omo.
Buvo: Ford Probe 2,2 GT 91m.
          Volswagen Golf 1,9 D GL 92m.
          Zaz 968M 1,2 V4 86m.
          Ford Scorpio 2,0i GL 86m.
Yra: AR 156 2,4 JTD SW 00m.

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2012-02-03 11:01 »
Turint testerį - gali nuveikt labai daug, ypač atsidarius kapotą :) Geros žvakės varža jei neklystu apie 1 Ω.

Bent jau ant audines kai keiciau 0.5 rode ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs bakshas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 35
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
    • bmwcars.lt
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2012-02-09 22:54 »
senos kai isemiau po 1 Ω rode. Jei zvake sudegus, tai nieko nerodo. Seip su testeriu per grandine dar gali tikrinti pacia zvake.
buvo BMW 324d, e34 520i, BMW E38 740i, Alfa Romeo 156 2.4jtd
dabar:  BMW E39 530D

alfa155td

  • Svečias
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2012-02-10 17:59 »
Pakaitinimo zvakes varza nera svarbu.svarbu ar ji yra ar ne.Jeigu zvake veikianti-varza yra,jeigu "mirusi"-varzos nera.:):):)tai elementaru.tad nereikia jokiu testeriu.uztenka kontrolines lemputes (vienas laidas ant + klemos kitas ant pakaitinimo zvakes galiuko) kontrolke dega-viskas ok.dar galimas "ekstryminis" variantas tik su laidu-vienas galas ant +,kitu priliesti isuktos zvakes galiuka.kibirksciuoja,reiskia zvake gera ir net neverta jos issukineti.tikrinant zvakes,nepamirskite nuimti bendra metaline juostele jungiancia visas zvakes,nes priesingu atveju matysite tik ar ateina (-) iki zvakiu ar ne :)(2.5td varikliui paprasciau-tereikia nuimti "pypkutes".atjungus tik fiskute nuo reles zvakes nepatikrinsite...tai tikrai viena is paprastesniu operaciju....klausant tik reles darbo ar ziurint i testeri is"senuku" tikrai nenustatysite kiek zvakiu veikia.ir viena zvake veikianti "nusiurbs"pakankamai sroves ,kad salono lempute ar akumo testerio lempute prigestu...Saltu oru pajutus variklio uzsivedimo pasunkejima ir uzsivedus jam nelygu jo darba(kratymasi)reiketu pirmiausia tikrinti zvakutes. pas daugeli alfa ir fiat modeliu apie zvakes mirti "ispeja" mirksinti pakaitinimo lempute(spyruoklyte) po uzsivedimo.Belieka nustatyti "lavona". blogoje zvakeje nudega spyruoklyte esanti viduje(paveiksliukas).Lempos principas-spyruoklyte nekaista-lempa nedega(varzos nerodo):):):)
« Paskutinį kartą keitė: 2012-02-10 18:30 sukūrė alfa155td »

Evaldas1992

  • Svečias
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2012-02-11 12:22 »
sweiki,keiciant pakaitinimo zvake nytycia ikrito muterka i cilindra,kaip ja is ten issimti?

Neprisijungęs darioJ

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 229
  • Karma: +3/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2012-02-11 15:11 »
Pakaitinimo zvakes varza nera svarbu.svarbu ar ji yra ar ne.Jeigu zvake veikianti-varza yra,jeigu "mirusi"-varzos nera.:):):)tai elementaru.tad nereikia jokiu testeriu.uztenka kontrolines lemputes (vienas laidas ant + klemos kitas ant pakaitinimo zvakes galiuko) kontrolke dega-viskas ok.dar galimas "ekstryminis" variantas tik su laidu-vienas galas ant +,kitu priliesti isuktos zvakes galiuka.kibirksciuoja,reiskia zvake gera ir net neverta jos issukineti.tikrinant zvakes,nepamirskite nuimti bendra metaline juostele jungiancia visas zvakes,nes priesingu atveju matysite tik ar ateina (-) iki zvakiu ar ne :)(2.5td varikliui paprasciau-tereikia nuimti "pypkutes".atjungus tik fiskute nuo reles zvakes nepatikrinsite...tai tikrai viena is paprastesniu operaciju....klausant tik reles darbo ar ziurint i testeri is"senuku" tikrai nenustatysite kiek zvakiu veikia.ir viena zvake veikianti "nusiurbs"pakankamai sroves ,kad salono lempute ar akumo testerio lempute prigestu...Saltu oru pajutus variklio uzsivedimo pasunkejima ir uzsivedus jam nelygu jo darba(kratymasi)reiketu pirmiausia tikrinti zvakutes. pas daugeli alfa ir fiat modeliu apie zvakes mirti "ispeja" mirksinti pakaitinimo lempute(spyruoklyte) po uzsivedimo.Belieka nustatyti "lavona". blogoje zvakeje nudega spyruoklyte esanti viduje(paveiksliukas).Lempos principas-spyruoklyte nekaista-lempa nedega(varzos nerodo):):):)
Bet jei zvake dar visiskai nemirus,neikaista iki reikiamos temperaturos,tai pagal tamstele nesvarbu,nes lempute rodys,kad ji gera ir varza kazkokia rodys,bet gal visai netokia kokia priklauso gerai veikianciai zvakei.

Neprisijungęs montezumijus

Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2012-02-11 19:39 »
sweiki,keiciant pakaitinimo zvake nytycia ikrito muterka i cilindra,kaip ja is ten issimti?
Bandyt žvejoti su magnetu?
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs weetka

Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2012-02-12 11:58 »
Pakaitinimo zvakes varza nera svarbu.svarbu ar ji yra ar ne.Jeigu zvake veikianti-varza yra,jeigu "mirusi"-varzos nera.:):):)tai elementaru.tad nereikia jokiu testeriu.uztenka kontrolines lemputes (vienas laidas ant + klemos kitas ant pakaitinimo zvakes galiuko) kontrolke dega-viskas ok.dar galimas "ekstryminis" variantas tik su laidu-vienas galas ant +,kitu priliesti isuktos zvakes galiuka.kibirksciuoja,reiskia zvake gera ir net neverta jos issukineti.tikrinant zvakes,nepamirskite nuimti bendra metaline juostele jungiancia visas zvakes,nes priesingu atveju matysite tik ar ateina (-) iki zvakiu ar ne :)(2.5td varikliui paprasciau-tereikia nuimti "pypkutes".atjungus tik fiskute nuo reles zvakes nepatikrinsite...tai tikrai viena is paprastesniu operaciju....klausant tik reles darbo ar ziurint i testeri is"senuku" tikrai nenustatysite kiek zvakiu veikia.ir viena zvake veikianti "nusiurbs"pakankamai sroves ,kad salono lempute ar akumo testerio lempute prigestu...Saltu oru pajutus variklio uzsivedimo pasunkejima ir uzsivedus jam nelygu jo darba(kratymasi)reiketu pirmiausia tikrinti zvakutes. pas daugeli alfa ir fiat modeliu apie zvakes mirti "ispeja" mirksinti pakaitinimo lempute(spyruoklyte) po uzsivedimo.Belieka nustatyti "lavona". blogoje zvakeje nudega spyruoklyte esanti viduje(paveiksliukas).Lempos principas-spyruoklyte nekaista-lempa nedega(varzos nerodo):):):)

Įdomu kaip gerai kaistų žvakė su kokių 30 Ohm :)
O relės garsas iduoda veikiančią relę - tikrai ne veikiančių žvakių kiekį.
Ir dar įdomu - kuo testeris iš senukų (apart tikslumo ir tarnavimo laiko) skiriasi nuo testerio ne iš senukų? :) Juk ne elektroniką remontuot reikia....

alfa155td

  • Svečias
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2012-02-14 19:56 »
na jeigu nors truputis ziniu apie elektra yra,tai turetu buti aisku,kad tokia varza atsirasti kaitinimo zvakeje negali atsirasti:):):)taigi ir nelabai jai tai gresia. apie reles garsa esi visiskai teisus-nei zvakiu kiekio, o tuolab ar jos veikia is reles garso nenustatysi. o testeris is "senuku" tai tik citata is anksciau rasiusio dalyvio. ir tikrai automobilio el.dalies remonto darbuose ar diagnostikoje tokio testerio pilnai pakanka.

alfa155td

  • Svečias
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2012-02-14 20:06 »
Citata
Bet jei zvake dar visiskai nemirus,neikaista iki reikiamos temperaturos,tai pagal tamstele nesvarbu,nes lempute rodys,kad ji gera ir varza kazkokia rodys,bet gal visai netokia kokia priklauso gerai veikianciai zvakei.
o kas gali nutikti zvakei,kad ji neikaista??????as rasiau-tai kaip lempa-arba dega arba ne...zvake gali buti isoriskai paveikta, teko matyti patirpusiais galiukais, apaugusias suodziais ir tepalais , bet ju gyvavimo laikas dazniausiai neilgas. labai paprastas ir aiskus zvakiu gedimu aprasymas yra cia: http://garazas.ucoz.com/publ/variklio_paleidimo_sistema/1-1-0-19
« Paskutinį kartą keitė: 2012-02-14 20:14 sukūrė alfa155td »