Autorius Tema: Pakaitinimo žvakės:  (Skaityta 40120 kartus)

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #50 Įrašytas: 2014-12-01 00:36 »
Tris kartus kaitint prie -10?

Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #51 Įrašytas: 2014-12-01 01:51 »
Tai gal pirmą dyzelį turi? Šiaip jau iš pirmo ar antro karto niekas nekuria žiemą mašinos, pakaitink nors 3-4 kartus. Tavo minėtas variantas įmanomas, 77ah turi lengvai mašiną užkurt, ypač jei pirkai iš kokių senių ar machimos (dar ir nuo akumo priklauso, jei no name, tai nesistebiu). įkraut vieną kartą metuose naują akumą net patartina, kad jis ilgiau laikytų, tikrai nepamaišys. O ir kurk pakaitinęs ilgiau, ir akumui sveikiau ir starteriui gyvenimo netrumpinsi.
Jei ir užkrovęs akumą vis tiek ilgai suks pakaitinus nors 3 kartus, tada jau ieškok bėdų, greičiausiai pakaitinimo žvakėse, jei vasarą problemų neturėjai.

aš tai 10 kartų pakaitinu, 2 kartus mašiną pagal laikrodžio rodyklę apeinu, pašlakstau starterį švestu vandeniu ir tada tik vedu...
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Infas

Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #52 Įrašytas: 2014-12-01 10:00 »
kas galėtų būti jei atejus iš ryto vesti mašiną (-10) įjungus degimą pakaitinimo simbolis buna labai trumpai apie 3s (manau turėtu šiek tiek ilgiau kaitinti ) .

Sunkiai vedasi ryte, akumuliatorius naujas tačiau jei iš keliu sukiu neužsiveda tai jau pradeda sukti gan lėtokai, iš 3-4 karto šiek tiek jau greičiau 77ah, gal reiktu įkrauti  nusipirkus pilnai ? gal vitrinoje ilgai stovejęs?
77ah yra akumuliatoriaus talpa. Kitas dalykas yra akumuliatoriaus startinė srovė - nuo jos priklauso kaip stipriai suka starteris. Pažiūrėk ar ji ne mažesnė, nei nurodožyta alfos manuale.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #53 Įrašytas: 2014-12-01 12:44 »
Tris kartus kaitint prie -10?


Ir? Gali dėl savęs ir visai iš pirmo kart, kaip benzą kurt, bet taip trumpini akumu gyvavimo laiką, nes ryškiai ilgiau suks ir starterio. Tą tau pasakytų bet kuris dyzelius išmanantis motoristas, o ne knygelių skaitovas. Prie viso to dar ir išmeti riebų nesudegusio dyzelio debesį. Sėkmės.

Kiti su žmonės su benzinu važinėja, tai visai nieko ir nekaitina. Bet kiek vairuojami dyzeliai pakaitinami kiek daugiau, kuriasi nors ir prie +1, ir prie -25 labai sklandžiai, iš asmeninės patirties galiu pasakyt.



aš tai 10 kartų pakaitinu, 2 kartus mašiną pagal laikrodžio rodyklę apeinu, pašlakstau starterį švestu vandeniu ir tada tik vedu...

Tai dėl tavęs nesistebiu.  :alaus:

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #54 Įrašytas: 2014-12-01 16:32 »
Patyręs dyzelistas pataria iš vis žiemą su dyzeliu nevažinėti, mažiau problemų. Bet tai ar mes tarnaujam technikai ar ji turi tarnauti mums? Aišku galima kaitinti po 3 kartus, bet čia skirta nebent dyzeliam, kurie jau techniškai pavargę yra.

Tėvo dyzelis su jau pensijon besiprašančiu akumu iš antro rato užsikuria su vienu pašildymu prie tokios temperatūros. Dabar naują akumą įsidėjo, tai jaučiamo skirtumo nėra ar prie -10 kuri ar vasarą.

Kiekvienas turi savo ritualą ryte užkuriant mašiną ;D Vieni lempom mirksi, nors pofik, kad pakaitinimo žvakės gal kelis kart daugiau energijos pasiima ir tikrai sužadina akumą iki vedimo. Kiti pirma nusivalo langus, tada tik kuria mašiną ir važiuoja.

Čia vos ne kaip su tepalais ;D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Tadas155

Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #55 Įrašytas: 2014-12-01 17:48 »
-10 cia dar net ne saltis, 3 kartus kaitint nesamone, vieno turi but per akis. Isvis, uzgesta kaitinimo lempa ir gali toliau laukti ijunges degima , nes tos zvakes dar kokia puse minutes yra kaitinamos, nors lempa ir uzgesus. Jei akuma norit maziau kankinti ziema, tai ijungiant degima, palaukiat kol uzgesta zvakiu lempute, tada dar laukiat ir akivaizdziai matosi, kada baigia kaisti zvakes - visos kitos lemputes pradeda skaisciau sviesti, va tada ir kuriate, akuma dusins tik starteris, o ne starteris+zvakes vienu metu.
neturiu alfos.

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #56 Įrašytas: 2014-12-01 18:15 »
tadas155. tavo pareiskimas vertas 10 balu. tikra tiesa.
turiu sena golfuka td tai ir tam nereikia jokiu dvieju ar triju kaitinimu nereikia, nebent kai lauke virs -20 ir po pyrmo pakaitinimo neysikuria tada kaitini antra karta.
 o alfos uzgeso zvakiu lepele startery kyst ir dar nei karto nesuko ilgiau nei vasara.
« Paskutinį kartą keitė: 2014-12-01 18:21 sukūrė Makacinas »
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs Dtmpower

Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #57 Įrašytas: 2014-12-01 18:27 »
praeita ziema mano alfa iki-12 be jokiu zvakiu vedesi be didesniu parkiu .
sakau be zvakiu nes buvo uztrumpinta kaitinimo rele ir vis dege saugiklis.
prie -10 3kart kaitint absurdas :D arba motoras be kompresijos
Ex     Ar145-- 1,4T.S--1998
Ex     Peugeot406--2,0hdi--1999
Now  Ar156sw--1,9JTD--2001 (sandeliukas turbo saliarka)

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #58 Įrašytas: 2014-12-01 18:36 »
manau tiem kuriu taip sunkiai kuriasi tai reiketu pirmiausia pasitikrinti ar y zvakes ateina elektra jei ateina tada perkrecia visas mases ir susiremontuoja starteri, dazniausiu atveju juos tik isvalo ir sutepa kur reikia.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pakaitinimo žvakės:
« Atsakymas #59 Įrašytas: 2014-12-02 07:56 »
O tai kaip daryt tiem, pas kuriuos yra knopkė Start/Stop? Pvz pas mane paspaudus Start užsidega "drata", o jai tik užgesus automatiškai suka starterį. Tfu tfu tfu, bet jau antra žiema ir visą laiką užtekdavo tik vieno žvakių pašildymo, ar tai būtų -5 ar -30 lauke - visą laiką iš vieno pašildymo ir pirmo karto užsiveda.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"