Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: vanagiux 2011-10-04 16:10
-
Sukuriau tema BMW forume, manau verta ir cia padiskutuoti ta tema, nes tai tikrai aktualu visiems kurie vairuoja dyzelius. Pridedu video is interneto, kad suvoktumete apie ka kalbu. Teko matyti tokiu vaizdu ir Lietuvoje (videogagoje berods yra kaip Golf 4 taip uzsilenkia) kuriuo atveju varikliui amen.
BMW e53 3.0d http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
BMW e46 nz ar 2.0d ar 3.0d http://www.youtube.com/watch?v=dHOpUPR5TTM&feature=related
Toyota Previa http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY&feature=related
Renault Scenic http://www.youtube.com/watch?v=Jk4xO4ck35U&feature=related
Rover http://www.youtube.com/watch?v=Sg4YSk7aL8k&feature=related
Visa tai gali ivykti tik dyzeliniams motorams. Kiek teko girdeti, tai kai tepalas pradeda patekti i degimo kamera (berods is turbinos kai pramusa kazkokia tarpine), o jei variklis uzkaites iki darbines temperaturos, tepalas pradeda degti, to pasekme variklis dirba "tiek kiek gali" nepadeda jokie ribotuvai, niekas, uzia kol sudega visas tepalas arba kol uzklinija motora, betkuriuo atveju varikliui buna misios. Jei deze mechanine, realiai uzslopinti variklio nepadeda net ijungus 5 ar 6 begi, uzspaudus stabdzius ir atleidus sankaba (tiesiog prasuka sankaba ir tiek), automatui taipogi neuzgesinsi niekaip (kazkas buvo kalbejas, kad ijungi "D" gaza iki dugno ir uzspaudi stabdzius ir kompas uzgesima motora, manau tai pasakos), bet koks skirtumas kad kompas ir gesintu, vistiek neuzges, rakteli net isjungus ir istraukus vistiek motoras uzia (dirba vien ant tepalo).
Kas galetu placiau kazka pakomentuoti ta tema kad butu galima isvengti tokio siaubo ir ar bent kaip imanoma uzgesinti varikli kol jis dar neuzkale?
p.s. kiek jau is BMW forume diskutuojanciu supratau, kad sustabdyti sita prazutinga "red line" gali sustabdyti greitas oro paemimo ir duslintuvu uzkisimas, bet ka daryt jei neturi su kuo tai padaryti?
-
geriausiu atveju po tokiu daliku tik turba buna zopa. vidutinis atvejis tik stumokliai sudega(turbai zopa), na o pats blogiausias,bet retai kada kad jau varykli i savartyna vezi.
buvo atvejis kada vienas servisas pakeite turba(atrestauravo), bet interkulerio neisplove ir redline pavare.varyklis sukasi daugiau nei rodo skydeli rpm. maciau po tokiu problemu isardytu varykliu m47 m57 m57b2..ir tokia beda pagrinde buna ant didelio litrazo varykliu :)
tokio daliko neisvengsi.
-
nemanau kad yra cia ka diskutuoti.. zinau ir as tokiu atveju.. zmonems, kurie neromantuoja savo masinu, tai visiskai dzin, kurie kazka remontuoja, taip turbu nekeicia, o kas remontuoja, dirba servise tarkim, taip pat nera apie ka kalbet ;D
beja, tai tik mano nuomone ir niekam jos nebruku
-
Va vieno zmogaus komentaras ta tema: Duslintuvus glušink neglušinęs :D Reikia oro paėmimą sustabdyt. Teko matyt alfa romeo, tai mechanas su bėgiu užglušino labai greitai. Automatui sunkiau, nes kol nusiimsi šlange nuo interkulerio kur į įsiurbimo kolektorių eina, tai daug vargo bus ir laiko, tada jau koki gerą skuduru užspaudi ir lauk kol užges.
To Stepas: as varikliu neremontuoju, bet man tikrai nedzin, jei man taip nutiktu labai smagu nebutu (manau jei tavo alfa taip uzsigazuotu irgi nesoktum islaimes :D ), todel ir idomu ka daryti, kad to isvengti, o ivykus tam, kaip bent jau sumazinti nuostolius, tad jei tau nera ka kalbeti - tai ir nekalbek :D
-
man is turbos buvo pavare tepalo, panasus vaizdas gale pasidare kaip situose filmukuose. Pradejo puskuot kaip garvezys pagalvojau, kad stumuokliai isoks pro kapota. Buvo ziema apie -18, pasikuriau auto AR 2.4 JTD. Kol ji burzge nusivaliau sniega truko apie 3min. Viskas sedu vaziuoti is kiemo, posukis i pagrindini ir kokso ant sniegucio iki mazdaug 2500rpm tada kita saiba ir vel tapaty... neuzilgo variklis baladojasi viskas skesta dumuose... numeciau gaza po kokia 15s. apsiramino, paskui vel vaziuojam ir vel taspat... Pagalvojau amen turbai ir motorkei. Ant laisvu ramu dirba graziai pagazuoji puskuoja, bet ispudis kad 1 cilindras, tikriausia tas kur arciausia isiurbimo ijeimo stovi. Po 10 min tokio variklio darbo dapyliau 1.5l tepalo (sintetinis buvo). Problema - ORO FILTRO UZSIKISIMAS. Neteko remontuot turbos, pabandziau pirma filtra pasikeist ir good o vos jau neisemiau turbinkes. Man va taip buvo, matyt dar tarpines atlaike. :D
-
Kas galetu placiau kazka pakomentuoti ta tema kad butu galima isvengti tokio siaubo ir ar bent kaip imanoma uzgesinti varikli kol jis dar neuzkale?
p.s. kiek jau is BMW forume diskutuojanciu supratau, kad sustabdyti sita prazutinga "red line" gali sustabdyti greitas oro paemimo ir duslintuvu uzkisimas, bet ka daryt jei neturi su kuo tai padaryti?
Reikia turėti balioną su angliarūgštim ir papūsti į oro paėmimo vietą. Nesant deguoniui variklis turėtų sustot.
-
Kad to išvengti, galima:
A) Nevairuoti automato.
B) Nevairuoti dyzelio.
8)
Šiaip žiauru, buvau girdėjęs, kad pažįstamam taip nutiko su Laguna, bet maniau, kad tai kažkoks elektronikos nesusipratimas :)
-
Man atrodo su begiu uzgesinsi, jei zinoma sankaba gera. Arba atsuktuvas po ranka ir isiurbimo kolektoriaus slanga bandyt nuimt. O visu pirma turi but tvarkinga oro padavimo sistema, neuzsikisusi kaip man buvo. Cia mano pastebejimai, kad to isvengt.
-
Man atrodo su begiu uzgesinsi, jei zinoma sankaba gera. Arba atsuktuvas po ranka ir isiurbimo kolektoriaus slanga bandyt nuimt. O visu pirma turi but tvarkinga oro padavimo sistema, neuzsikisusi kaip man buvo. Cia mano pastebejimai, kad to isvengt.
Jei uzsikisusi oro paemimo sistema, tai dzin, uzges variklis pats nuo oro trukumo... cia beda kitur...
Kiek supratau variklis tuo momentu degina tepala ar dyzeli? Jei dyzeli tai kuro padavima atjungt...
Jei dirba ant tepalo, tada jau tik oro padavima uzglusinti...
-
Man atrodo su begiu uzgesinsi, jei zinoma sankaba gera. Arba atsuktuvas po ranka ir isiurbimo kolektoriaus slanga bandyt nuimt. O visu pirma turi but tvarkinga oro padavimo sistema, neuzsikisusi kaip man buvo. Cia mano pastebejimai, kad to isvengt.
Jei uzsikisusi oro paemimo sistema, tai dzin, uzges variklis pats nuo oro trukumo... cia beda kitur...
Kiek supratau variklis tuo momentu degina tepala ar dyzeli? Jei dyzeli tai kuro padavima atjungt...
Jei dirba ant tepalo, tada jau tik oro padavima uzglusinti...
Na jai nuimi oro padavimo slanga tada ir tepalo tiekimas nutruksta, nes jis per ja paduodamas buvo. Beto nuemus slanga atsiveria galimybe uzkisti ir kolektoriaus isiurbimo skyle. Dyzelio jis jau negauna, nes padavimas nutrauktas elektriskai ir mechaniskai. Degimas off.
-
Man atrodo su begiu uzgesinsi, jei zinoma sankaba gera. Arba atsuktuvas po ranka ir isiurbimo kolektoriaus slanga bandyt nuimt. O visu pirma turi but tvarkinga oro padavimo sistema, neuzsikisusi kaip man buvo. Cia mano pastebejimai, kad to isvengt.
Jei uzsikisusi oro paemimo sistema, tai dzin, uzges variklis pats nuo oro trukumo... cia beda kitur...
Kiek supratau variklis tuo momentu degina tepala ar dyzeli? Jei dyzeli tai kuro padavima atjungt...
Jei dirba ant tepalo, tada jau tik oro padavima uzglusinti...
tame ir beda kad dega TEPALAS :) viska is turbos varo :)
-
Man atrodo su begiu uzgesinsi, jei zinoma sankaba gera. Arba atsuktuvas po ranka ir isiurbimo kolektoriaus slanga bandyt nuimt. O visu pirma turi but tvarkinga oro padavimo sistema, neuzsikisusi kaip man buvo. Cia mano pastebejimai, kad to isvengt.
Jei uzsikisusi oro paemimo sistema, tai dzin, uzges variklis pats nuo oro trukumo... cia beda kitur...
Kiek supratau variklis tuo momentu degina tepala ar dyzeli? Jei dyzeli tai kuro padavima atjungt...
Jei dirba ant tepalo, tada jau tik oro padavima uzglusinti...
tame ir beda kad dega TEPALAS :) viska is turbos varo :)
Aplamai nematau as cia neiveikiamos problemos. Nuimi slanga ir uzdusta tas motoras. Jus geriau paanalizuokit KODEL tepalas papuola is turbinkes vyriokai. Sakysit kad turbai hana??? Nu ne... tai kaip cia yra? Laukiam pastebejimu
-
Man atrodo su begiu uzgesinsi, jei zinoma sankaba gera. Arba atsuktuvas po ranka ir isiurbimo kolektoriaus slanga bandyt nuimt. O visu pirma turi but tvarkinga oro padavimo sistema, neuzsikisusi kaip man buvo. Cia mano pastebejimai, kad to isvengt.
Jei uzsikisusi oro paemimo sistema, tai dzin, uzges variklis pats nuo oro trukumo... cia beda kitur...
Kiek supratau variklis tuo momentu degina tepala ar dyzeli? Jei dyzeli tai kuro padavima atjungt...
Jei dirba ant tepalo, tada jau tik oro padavima uzglusinti...
tame ir beda kad dega TEPALAS :) viska is turbos varo :)
Aplamai nematau as cia neiveikiamos problemos. Nuimi slanga ir uzdusta tas motoras. Jus geriau paanalizuokit KODEL tepalas papuola is turbinkes vyriokai. Sakysit kad turbai hana??? Nu ne... tai kaip cia yra? Laukiam pastebejimu
butent turbai xana(subira) o vyksta del kulerio tai-arba turba.
nuimsi slanga-reik tada glusinti sklende. kas is to kad slanga nuemi..tuo momentu nors turba gali ismesti..viduj tepalas dega.
-
Man atrodo su begiu uzgesinsi, jei zinoma sankaba gera. Arba atsuktuvas po ranka ir isiurbimo kolektoriaus slanga bandyt nuimt. O visu pirma turi but tvarkinga oro padavimo sistema, neuzsikisusi kaip man buvo. Cia mano pastebejimai, kad to isvengt.
Jei uzsikisusi oro paemimo sistema, tai dzin, uzges variklis pats nuo oro trukumo... cia beda kitur...
Kiek supratau variklis tuo momentu degina tepala ar dyzeli? Jei dyzeli tai kuro padavima atjungt...
Jei dirba ant tepalo, tada jau tik oro padavima uzglusinti...
tame ir beda kad dega TEPALAS :) viska is turbos varo :)
Aplamai nematau as cia neiveikiamos problemos. Nuimi slanga ir uzdusta tas motoras. Jus geriau paanalizuokit KODEL tepalas papuola is turbinkes vyriokai. Sakysit kad turbai hana??? Nu ne... tai kaip cia yra? Laukiam pastebejimu
butent turbai xana(subira) o vyksta del kulerio tai-arba turba.
nuimsi slanga-reik tada glusinti sklende. kas is to kad slanga nuemi..tuo momentu nors turba gali ismesti..viduj tepalas dega.
taigi nuemus slanga daugiau tepalo nepaduos i cilindrus isdegs likes kolektoriuje labai greit ir uzdus tas motoras ir be glusinimo. (nebus degimo produkto) Turba gera tokiu atveju man jau panasiai buvo... Aprasyta glaustai anksciau sitoj temoj. Su ta turba ir po siai dienai varau nei ji varo tepala, nei ji nekelia slegio, nei man tepala degina viskas kaip buve. Variantai??? As manau ORO filtras prie gluso fazes buvo davejes. Cia ir bus problema sukelianti tokius padarinius. Na tai mano nuomone.
-
Noreciau pamatyti kaip nuiminetumete slangas veikianciam varikliui ir stipriai ikaitusiam... ten ir nusideginti nemenkai galima...
-
Noreciau pamatyti kaip nuiminetumete slangas veikianciam varikliui ir stipriai ikaitusiam... ten ir nusideginti nemenkai galima...
nu tai peiliu nurezint... slangos neikaista taip kad nuimt negalima butu. Vo kaip prieit atsukt kita diela
-
Noreciau pamatyti kaip nuiminetumete slangas veikianciam varikliui ir stipriai ikaitusiam... ten ir nusideginti nemenkai galima...
nu tai peiliu nurezint... slangos neikaista taip kad nuimt negalima butu. Vo kaip prieit atsukt kita diela
Nu nu, paziureciau kaip tu slangas numaudinetum ten, kur vietos minimaliai yra ir aplinkui karsti dalykai stovi (cia apie Alfu varikliu skyrius kalbu). 8)
-
ir kai dyzelis sukasi koki 12krpm ir dumai is bilekur verziasi ir tu su slipsu ir kostiumu ;D dar koki voztuva i kakta pasiimtum ;D
-
ir kai dyzelis sukasi koki 12krpm ir dumai is bilekur verziasi ir tu su slipsu ir kostiumu ;D dar koki voztuva i kakta pasiimtum ;D
Jo, ir tas tepalas, kuris lekia į degimo kamerą tikrai ne +25C ;D
-
Manau geriausias sprendimas veziotis bagazineje bulviu maisiuka, kad esant reikalui duslintuva "glusinti" :D
Jei nepavyks tai nors bulviu fri gausi :)
-
Manau geriausias sprendimas veziotis bagazineje bulviu maisiuka, kad esant reikalui duslintuva "glusinti" :D
Jei nepavyks tai nors bulviu fri gausi :)
Bet tada gali "apsaudyt" bulvem gale stovicius auto ar dar ka nors :) nereikaingos islaidos :)
-
tada jei taip baisu ka nors daryt isskyrus bulves kept gale masinikes, tai ir laukiam kol uzklynys motoras. Bus ir bulviu fri ir motoras uzkales ir slipsas svarus, bei kakta be voztuvo istrigusio. ;) O jei taip atsitiktu gal dragint reik lekt, atrodytai kaip Bondas su dumais ir dar tikriausia su tokiom 12rpm galetai number one but 8)
-
tada jei taip baisu ka nors daryt isskyrus bulves kept gale masinikes, tai ir laukiam kol uzklynys motoras. Bus ir bulviu fri ir motoras uzkales ir slipsas svarus, bei kakta be voztuvo istrigusio. ;) O jei taip atsitiktu gal dragint reik lekt, atrodytai kaip Bondas su dumais ir dar tikriausia su tokiom 12rpm galetai number one but 8)
Jei rimtai, tai nieko nedaryciau, atsistociau toliau ir laukciau, man sveikata svarbiau, noriu tureti abi rankas sveikas ir veida sveika, tad tikrai nelysciau ten kai tai ivyktu...
Metala galima pakeisti, kuno dalis sunkiau ir daznu atveju net neimanoma, tad kam kaip spresti, as pasirenku sveikata, nes budamas sveikas galesi keliems automobiliams uzsidirbti...
-
tada jei taip baisu ka nors daryt isskyrus bulves kept gale masinikes, tai ir laukiam kol uzklynys motoras. Bus ir bulviu fri ir motoras uzkales ir slipsas svarus, bei kakta be voztuvo istrigusio. ;) O jei taip atsitiktu gal dragint reik lekt, atrodytai kaip Bondas su dumais ir dar tikriausia su tokiom 12rpm galetai number one but 8)
Jei rimtai, tai nieko nedaryciau, atsistociau toliau ir laukciau, man sveikata svarbiau, noriu tureti abi rankas sveikas ir veida sveika, tad tikrai nelysciau ten kai tai ivyktu...
Metala galima pakeisti, kuno dalis sunkiau ir daznu atveju net neimanoma, tad kam kaip spresti, as pasirenku sveikata, nes budamas sveikas galesi keliems automobiliams uzsidirbti...
Sutinku. Svarbu uzkirst kelia tokiam ivykiui. (kad nereiktu po dumus braidziot)
-
Nemanau kad kazkas gali nutikti per pirmas kelias sekundes, jei taip ivyko atsidaryciau staigiai kapota skuduru pirmoje vietoje uzkisciau oro paemimo anga (bent jau 2.9 d motorui tai tikrai nesunku ir nieko nereikia pjaustyti, o tik nuimti niekur neprisukta plastikine zarna), jei bent kiek apsloptu motoras tada gal pabandyciau nupjauti interkulerio slanga nuo turbinos (arba bent perdurti stipriai, kad dalis tepalo begtu lauk, nors tada rizika kad isbeges uzbegs kazkur kur labai kasta ir degti prades) ;)
-
jtd varikliai naujesni nuo 85kw turi oro sklende prie isiurbimo kolektoriaus, tai isjungus degima sklende uzdaro oro padavima ir uzgesina varikli, tai tokiu problemu neturetu buti :)
viena karta buvo taip uzsigazaves 2,5td variklis alfos, bet lengvai uzgeso ijungus 5 begi ir stabdzius numynus, o po to vel vaziavo normaliai tik turbina degino tepala ;D
-
jtd varikliai naujesni nuo 85kw turi oro sklende prie isiurbimo kolektoriaus, tai isjungus degima sklende uzdaro oro padavima ir uzgesina varikli, tai tokiu problemu neturetu buti :)
viena karta buvo taip uzsigazaves 2,5td variklis alfos, bet lengvai uzgeso ijungus 5 begi ir stabdzius numynus, o po to vel vaziavo normaliai tik turbina degino tepala ;D
sunkvezimiaims niekas nepadeda. nei sankabos nelaiko nei stabzdziai- finalas vienas - zhopa motorui.
-
jtd varikliai naujesni nuo 85kw turi oro sklende prie isiurbimo kolektoriaus, tai isjungus degima sklende uzdaro oro padavima ir uzgesina varikli, tai tokiu problemu neturetu buti :)
viena karta buvo taip uzsigazaves 2,5td variklis alfos, bet lengvai uzgeso ijungus 5 begi ir stabdzius numynus, o po to vel vaziavo normaliai tik turbina degino tepala ;D
sunkvezimiaims niekas nepadeda. nei sankabos nelaiko nei stabzdziai- finalas vienas - zhopa motorui.
nu jau tu cia primelavai... svarbu TA laiku praeiti ;D ;D ;D