Man atrodo su begiu uzgesinsi, jei zinoma sankaba gera. Arba atsuktuvas po ranka ir isiurbimo kolektoriaus slanga bandyt nuimt. O visu pirma turi but tvarkinga oro padavimo sistema, neuzsikisusi kaip man buvo. Cia mano pastebejimai, kad to isvengt.
Jei uzsikisusi oro paemimo sistema, tai dzin, uzges variklis pats nuo oro trukumo... cia beda kitur...
Kiek supratau variklis tuo momentu degina tepala ar dyzeli? Jei dyzeli tai kuro padavima atjungt...
Jei dirba ant tepalo, tada jau tik oro padavima uzglusinti...
tame ir beda kad dega TEPALAS viska is turbos varo
Aplamai nematau as cia neiveikiamos problemos. Nuimi slanga ir uzdusta tas motoras. Jus geriau paanalizuokit KODEL tepalas papuola is turbinkes vyriokai. Sakysit kad turbai hana??? Nu ne... tai kaip cia yra? Laukiam pastebejimu
butent turbai xana(subira) o vyksta del kulerio tai-arba turba.
nuimsi slanga-reik tada glusinti sklende. kas is to kad slanga nuemi..tuo momentu nors turba gali ismesti..viduj tepalas dega.
taigi nuemus slanga daugiau tepalo nepaduos i cilindrus isdegs likes kolektoriuje labai greit ir uzdus tas motoras ir be glusinimo. (nebus degimo produkto) Turba gera tokiu atveju man jau panasiai buvo... Aprasyta glaustai anksciau sitoj temoj. Su ta turba ir po siai dienai varau nei ji varo tepala, nei ji nekelia slegio, nei man tepala degina viskas kaip buve. Variantai??? As manau ORO filtras prie gluso fazes buvo davejes. Cia ir bus problema sukelianti tokius padarinius. Na tai mano nuomone.