Autorius Tema: Kodel ivyksta "nesustabdomas" variklio uzkalimas per keleta min.?  (Skaityta 22453 kartus)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Sukuriau tema BMW forume, manau verta ir cia padiskutuoti ta tema, nes tai tikrai aktualu visiems kurie vairuoja dyzelius. Pridedu video is interneto, kad suvoktumete apie ka kalbu. Teko matyti tokiu vaizdu ir Lietuvoje (videogagoje berods yra kaip Golf 4 taip uzsilenkia) kuriuo atveju varikliui amen.

BMW e53 3.0d http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
BMW e46 nz ar 2.0d ar 3.0d http://www.youtube.com/watch?v=dHOpUPR5TTM&feature=related
Toyota Previa http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY&feature=related
Renault Scenic http://www.youtube.com/watch?v=Jk4xO4ck35U&feature=related
Rover http://www.youtube.com/watch?v=Sg4YSk7aL8k&feature=related


Visa tai gali ivykti tik dyzeliniams motorams. Kiek teko girdeti, tai kai tepalas pradeda patekti i degimo kamera (berods is turbinos kai pramusa kazkokia tarpine), o jei variklis uzkaites iki darbines temperaturos, tepalas pradeda degti, to pasekme variklis dirba "tiek kiek gali" nepadeda jokie ribotuvai, niekas, uzia kol sudega visas tepalas arba kol uzklinija motora, betkuriuo atveju varikliui buna misios. Jei deze mechanine, realiai uzslopinti variklio nepadeda net ijungus 5 ar 6 begi, uzspaudus stabdzius ir atleidus sankaba (tiesiog prasuka sankaba ir tiek), automatui taipogi neuzgesinsi niekaip (kazkas buvo kalbejas, kad ijungi "D" gaza iki dugno ir uzspaudi stabdzius ir kompas uzgesima motora, manau tai pasakos), bet koks skirtumas kad kompas ir gesintu, vistiek neuzges, rakteli net isjungus ir istraukus vistiek motoras uzia (dirba vien ant tepalo).

Kas galetu placiau kazka pakomentuoti ta tema kad butu galima isvengti tokio siaubo ir ar bent kaip imanoma uzgesinti varikli kol jis dar neuzkale?

p.s. kiek jau is BMW forume diskutuojanciu supratau, kad sustabdyti sita prazutinga "red line" gali sustabdyti greitas oro paemimo ir duslintuvu uzkisimas, bet ka daryt jei neturi su kuo tai padaryti?

Neprisijungęs Vital

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1776
  • Vehicle: 1998 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +13/-0
  • masina hoc i staraja, no svidu niustalaja...
    • Žiūrėti profilį
Ats: Kodel ivyksta "nesustabdomas" variklio uzkalimas per keleta min.?
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2011-10-04 18:03 »
geriausiu atveju po tokiu daliku tik turba buna zopa. vidutinis atvejis tik stumokliai sudega(turbai zopa), na o pats blogiausias,bet retai kada kad jau varykli i savartyna vezi.
buvo atvejis kada vienas servisas pakeite turba(atrestauravo), bet interkulerio neisplove ir redline pavare.varyklis sukasi daugiau nei rodo skydeli rpm. maciau po tokiu problemu isardytu varykliu m47 m57 m57b2..ir tokia beda pagrinde buna ant didelio litrazo varykliu :)
tokio daliko neisvengsi.
Buvo: Alfa Romeo 156 1.8TS `98
Fiat Punto 1.3MJet '05
Yra: e87 Mpak '08, Volvo s40 fl '07

Neprisijungęs Steponas

Ats: Kodel ivyksta "nesustabdomas" variklio uzkalimas per keleta min.?
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2011-10-04 18:45 »
nemanau kad yra cia ka diskutuoti.. zinau ir as tokiu atveju.. zmonems, kurie neromantuoja savo masinu, tai visiskai dzin, kurie kazka remontuoja, taip turbu nekeicia, o kas remontuoja, dirba servise tarkim, taip pat nera apie ka kalbet ;D
 beja, tai tik mano nuomone ir niekam jos nebruku
« Paskutinį kartą keitė: 2011-10-04 19:08 sukūrė Steponas »
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Kodel ivyksta "nesustabdomas" variklio uzkalimas per keleta min.?
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2011-10-04 18:55 »
Va vieno zmogaus komentaras ta tema: Duslintuvus glušink neglušinęs :D Reikia oro paėmimą sustabdyt. Teko matyt alfa romeo, tai mechanas su bėgiu užglušino labai greitai. Automatui sunkiau, nes kol nusiimsi šlange nuo interkulerio kur į įsiurbimo kolektorių eina, tai daug vargo bus ir laiko, tada jau koki gerą skuduru užspaudi ir lauk kol užges.

To Stepas: as varikliu neremontuoju, bet man tikrai nedzin, jei man taip nutiktu labai smagu nebutu (manau jei tavo alfa taip uzsigazuotu irgi nesoktum islaimes :D ), todel ir idomu ka daryti, kad to isvengti, o ivykus tam, kaip bent jau sumazinti nuostolius, tad jei tau nera ka kalbeti - tai ir nekalbek :D

Neprisijungęs neerkaas

Ats: Kodel ivyksta "nesustabdomas" variklio uzkalimas per keleta min.?
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2011-10-04 19:07 »
man is turbos buvo pavare tepalo, panasus vaizdas gale pasidare kaip situose filmukuose. Pradejo puskuot kaip garvezys pagalvojau, kad stumuokliai isoks pro kapota. Buvo ziema apie -18, pasikuriau auto AR 2.4 JTD. Kol ji burzge nusivaliau sniega truko apie 3min. Viskas sedu vaziuoti is kiemo, posukis i pagrindini ir kokso ant sniegucio iki mazdaug 2500rpm tada kita saiba ir vel tapaty... neuzilgo variklis baladojasi viskas skesta dumuose... numeciau gaza po kokia 15s. apsiramino, paskui vel vaziuojam ir vel taspat... Pagalvojau amen turbai ir motorkei. Ant laisvu ramu dirba graziai pagazuoji puskuoja, bet ispudis kad 1 cilindras, tikriausia tas kur arciausia isiurbimo ijeimo stovi. Po 10 min tokio variklio darbo dapyliau 1.5l tepalo (sintetinis buvo). Problema - ORO FILTRO UZSIKISIMAS. Neteko remontuot turbos, pabandziau pirma filtra pasikeist ir good o vos jau neisemiau turbinkes. Man va taip buvo, matyt dar tarpines atlaike.  :D

Neprisijungęs Valerun

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 378
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Kodel ivyksta "nesustabdomas" variklio uzkalimas per keleta min.?
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2011-10-04 23:31 »
Kas galetu placiau kazka pakomentuoti ta tema kad butu galima isvengti tokio siaubo ir ar bent kaip imanoma uzgesinti varikli kol jis dar neuzkale?

p.s. kiek jau is BMW forume diskutuojanciu supratau, kad sustabdyti sita prazutinga "red line" gali sustabdyti greitas oro paemimo ir duslintuvu uzkisimas, bet ka daryt jei neturi su kuo tai padaryti?
Reikia turėti balioną su angliarūgštim ir papūsti į oro paėmimo vietą. Nesant deguoniui variklis turėtų sustot.
AR145 Boxer 1.4
Ford Focus 1,8 TDCi 2004
Ford Focus 1,6 2007

Neprisijungęs Infas

Ats: Kodel ivyksta "nesustabdomas" variklio uzkalimas per keleta min.?
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2011-10-05 10:31 »
Kad to išvengti, galima:
A) Nevairuoti automato.
B) Nevairuoti dyzelio.
8)

Šiaip žiauru, buvau girdėjęs, kad pažįstamam taip nutiko su Laguna, bet maniau, kad tai kažkoks elektronikos nesusipratimas :)
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs neerkaas

Ats: Kodel ivyksta "nesustabdomas" variklio uzkalimas per keleta min.?
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2011-10-05 11:36 »
Man atrodo su begiu uzgesinsi, jei zinoma sankaba gera. Arba atsuktuvas po ranka ir isiurbimo kolektoriaus slanga bandyt nuimt. O visu pirma turi but tvarkinga oro padavimo sistema, neuzsikisusi kaip man buvo. Cia mano pastebejimai, kad to isvengt.
« Paskutinį kartą keitė: 2011-10-05 11:43 sukūrė neerkaas »

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Kodel ivyksta "nesustabdomas" variklio uzkalimas per keleta min.?
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2011-10-05 15:59 »
Man atrodo su begiu uzgesinsi, jei zinoma sankaba gera. Arba atsuktuvas po ranka ir isiurbimo kolektoriaus slanga bandyt nuimt. O visu pirma turi but tvarkinga oro padavimo sistema, neuzsikisusi kaip man buvo. Cia mano pastebejimai, kad to isvengt.

Jei uzsikisusi oro paemimo sistema, tai dzin, uzges variklis pats nuo oro trukumo... cia beda kitur...

Kiek supratau variklis tuo momentu degina tepala ar dyzeli? Jei dyzeli tai kuro padavima atjungt...

Jei dirba ant tepalo, tada jau tik oro padavima uzglusinti...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs neerkaas

Ats: Kodel ivyksta "nesustabdomas" variklio uzkalimas per keleta min.?
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2011-10-05 18:24 »
Man atrodo su begiu uzgesinsi, jei zinoma sankaba gera. Arba atsuktuvas po ranka ir isiurbimo kolektoriaus slanga bandyt nuimt. O visu pirma turi but tvarkinga oro padavimo sistema, neuzsikisusi kaip man buvo. Cia mano pastebejimai, kad to isvengt.

Jei uzsikisusi oro paemimo sistema, tai dzin, uzges variklis pats nuo oro trukumo... cia beda kitur...

Kiek supratau variklis tuo momentu degina tepala ar dyzeli? Jei dyzeli tai kuro padavima atjungt...

Jei dirba ant tepalo, tada jau tik oro padavima uzglusinti...
Na jai nuimi oro padavimo slanga tada ir tepalo tiekimas nutruksta, nes jis per ja paduodamas buvo. Beto nuemus slanga atsiveria galimybe uzkisti ir kolektoriaus isiurbimo skyle. Dyzelio jis jau negauna, nes padavimas nutrauktas elektriskai ir mechaniskai. Degimas off.